Helaas... je staat er niet meer bij.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:39 schreef Krattenkoning het volgende:
[..]
@Wolve000 Mag ik uit de WLW voor de 60 van Texel? Ik zit dan helaas in het buitenland voor mijn werk
Kan ik nog iemand verblijden met mijn startbewijs voor deze mooie loop?
quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:08 schreef pijll het volgende:
Wolve, zou je de deelnemers van de Ekiden Zwolle (19 april) willen wijzigen in:
[ code verwijderd ]
Ik ga vanavond de inschrijving doen.
Stuk eraan lopen aan die kant is lastigquote:Op donderdag 12 maart 2015 10:33 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Nog een stuk eraan lopen en je hebt een krokodil. Ik had laatst een giraf (giraffe?) gelopen, ook mooi. En een grote beer.
Oh wacht, na 2000 had ik over het hoofd gezien. Groter dan 80m2 kan wel maar de huizen zijn oud.quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is wel ver van Haag, maar niet veel verder dan vanuit Escamp denk ik.
Bezuidenhout vereist wel een érg ruim budget als je bouw na 2000 en minimaal 80 m2 wil.
En kan je mij voor volgend weekend vuurtorentrail van 18 naar 10 km zetten?quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:51 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Helaas... je staat er niet meer bij.
Ik denk dat we op 5 zitten voor Rotterdam, maar ik ben er niet meer zeker van...quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
En kan je mij voor volgend weekend vuurtorentrail van 18 naar 10 km zetten?
@pijll: is er inmiddels al animo voor een rotterdam ekiden team?
quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:27 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik denk dat we op 5 zitten voor Rotterdam, maar ik ben er niet meer zeker van...
Ik ga het nog wel opzoeken in mijn administratie.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:08 schreef pijll het volgende:
Wolve, zou je de deelnemers van de Ekiden Zwolle (19 april) willen wijzigen in:
[ code verwijderd ]
Ik ga vanavond de inschrijving doen.
Het kan best een goede prikkel zijn om nog even voluit te gaan op 10k en dan taperen! Maar als je niet voor een toptijd kunt gaan maakt het ook niet uit, volgens mij gaan we toch niet voor een topprestatiequote:Op donderdag 12 maart 2015 13:06 schreef indepoeier het volgende:
Goed nieuws van de Ekiden in Zwolle, mooi dat ik er tussen sta!
Kwam er wel achter dat 2 wkn ervoor de Halve Marathon van Ommen is, die wil ik eigenlijk ook doen. Dus of ik voor een onvervalste toptijd kan gaan... ik weet 't nog niet.
Ga je wel van start zondag?quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:00 schreef mosselmossel het volgende:
Al 5 dagen niet gelopen en dat bevalt eigenlijk prima!
We gaan ervoor om het gezelligste team te worden; ook dat is een topprestatie!quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het kan best een goede prikkel zijn om nog even voluit te gaan op 10k en dan taperen! Maar als je niet voor een toptijd kunt gaan maakt het ook niet uit, volgens mij gaan we toch niet voor een topprestatie
Mijn hometownquote:Op donderdag 12 maart 2015 13:12 schreef E.T. het volgende:
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)-allerlei-scenarios-
raar verhaal... en eng ook wel..
Brrr... Fucking eng... :|quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:12 schreef E.T. het volgende:
Helemaal goed, daar kan ik zeker mijn best voor doen!quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:10 schreef pijll het volgende:
[..]
We gaan ervoor om het gezelligste team te worden; ook dat is een topprestatie!
(En de halve van Ommen is 2 weken voor de Ekiden, niet na... In mijn ervaring is dat trws voldoende tijd om te herstellen.)
quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:12 schreef E.T. het volgende:
Klinkt inderdaad als een slechte B-film.quote:"Het knipperlichtje dat ik om m'n arm droeg, ging niet uit", vertelt Stefanie. Om niet op te vallen, verstopt ze het daarom snel onder haar shirt. "Ik probeerde m'n telefoon te ontgrendelen om te kunnen bellen, maar dat lukte niet door de stress."
Ach, ik loop dan mijn eerste 5km dus een toptijd wordt dat van mij ook nietquote:Op donderdag 12 maart 2015 13:06 schreef indepoeier het volgende:
Goed nieuws van de Ekiden in Zwolle, mooi dat ik er tussen sta!
Kwam er wel achter dat 2 wkn ervoor de Halve Marathon van Ommen is, die wil ik eigenlijk ook doen. Dus of ik voor een onvervalste toptijd kan gaan... ik weet 't nog niet.
het wordt anders wel je persoonlijke toptijd op de 5quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ach, ik loop dan mijn eerste 5km dus een toptijd wordt dat van mij ook niet
Sowieso je eerste PR lopen!quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:56 schreef Guard het volgende:
[..]
het wordt anders wel je persoonlijke toptijd op de 5
In Marathon schema's wil nog wel eens staan dat ke de week ervoor een 10 km wedstrijdje loopt. Het zou dus makkelijk moeten kunnen, van een 10 km herstel je vrij snel over het algemeen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:39 schreef indepoeier het volgende:
[..]
Helemaal goed, daar kan ik zeker mijn best voor doen!
En mijn (persoonlijke) hersteltijd wil nog wel eens aan de lange kant zijn, zeker omdat ik eigenlijk een PR wil neerzetten in Ommen (sub 1:45 om revanche te nemen op de 1:45:04 van Egmond)
Ik snap het anagram niet geloof ik?quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:01 schreef indepoeier het volgende:
[..]
Sowieso je eerste PR lopen!
En qua teamnaam... iets anagrammerigs als De Knie?
"Ekiden".quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik snap het anagram niet geloof ik?
'T was andersom hè, eerst de HM, 2 wk later de 10K. Maar komt vast goed. Ik ben alleen soms wat voorzichtig omdat ik bij overbelasting snel gevoelig ben voor scheenbeenblessures.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:02 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
In Marathon schema's wil nog wel eens staan dat ke de week ervoor een 10 km wedstrijdje loopt. Het zou dus makkelijk moeten kunnen, van een 10 km herstel je vrij snel over het algemeen.
Ik zou inderdaad een paar kortere wedstrijdjes doen. Genoeg keuze hier in de regio de komende tijd: Naaldwijk, Lenteloop bij Haag, Golden Ten, Royal Ten. Of als je nog zin hebt in leuke halve: Leiden op 17 mei.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:22 schreef CaLeX het volgende:
Post-CPC zwarte gat![]()
Waar gaan we nu voor trainen, proberen sneller te worden op de 5 en/of 10?
Ja, dat kan ik. En dat heb ik dan ook maar gedaan.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
En kan je mij voor volgend weekend vuurtorentrail van 18 naar 10 km zetten?
tijdens Leiden zit ik waarschijnlijk in Ierland (2 weken mer de schoonouders op vakantiequote:Op donderdag 12 maart 2015 14:29 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad een paar kortere wedstrijdjes doen. Genoeg keuze hier in de regio de komende tijd: Naaldwijk, Lenteloop bij Haag, Golden Ten, Royal Ten. Of als je nog zin hebt in leuke halve: Leiden op 17 mei.
Ik had een wedstrijd gepland ongeveer 4 weken na de marathon (15 km), dat bleek voor mij te snel te zijn. Liep op zich niet heel slecht maar ik voelde dat ik nog niet de volle kracht in mijn benen terughad. Als je echt een paar weken rustig aan doet, moet juni zeker kunnen, je kan dan alleen niet weer een volle trainingscyclus maken naar de HM toe dus je moet dan een beetje doorteren op je training van de marathonquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:51 schreef Happel het volgende:
Zit te dubben of ik na mijn marathon in april moet meedoen aan de halve marathon van Amersfoort. Wat achten jullie verstandig te doen? Lichaam moet natuurlijk herstellen van de inspanning, maar dat zal geen twee maanden zijn toch? De hm is in juni, dus ruim na mijn marathon.
Hadden ze verder nog leuke spullen in de aanbieding? Ik wil er denk ik zaterdag even langs om te kijken of ik nog wat nodig heb of mijn collectie nog uit kan breiden...quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:41 schreef Voccar het volgende:
Nieuwe schoenen gekocht. Meerdere schoenen geprobeerd en toen maar de duurste (Asics kayano) gekozen, want met 10% korting krijg je dan meer euro's korting
Volgens mij zit Amersfoort niet snel vol, dus dat kan je na de M ook nog wel beslissen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:51 schreef Happel het volgende:
Zit te dubben of ik na mijn marathon in april moet meedoen aan de halve marathon van Amersfoort. Wat achten jullie verstandig te doen? Lichaam moet natuurlijk herstellen van de inspanning, maar dat zal geen twee maanden zijn toch? De hm is in juni, dus ruim na mijn marathon.
lijkt me ruim voldoende tijd.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:51 schreef Happel het volgende:
Altijd doen, want Amersfoortquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:51 schreef Happel het volgende:
Het ligt er natuurlijk aan of je snel herstelt of niet. Sommigen kunnen een maand later al een snelle wedstrijd lopen, anderen hebben meer dan twee maanden nodig om te herstellen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:51 schreef Happel het volgende:
Fok! in Zwollequote:Op donderdag 12 maart 2015 14:23 schreef La_Tramposa het volgende:
"Wat de Fok! doen we hier"
Voor Fok en Vaderland
Knallend door het Salland
of zo
Ze vroeg wel of ik nog wilde kijken. Ik heb niet heel uitgebreid gekeken, omdat ik verder niks nodig had, dus weet alleen dat wat oude modellen hardloopschoenen ¤75 zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:54 schreef McTwente het volgende:
[..]
Hadden ze verder nog leuke spullen in de aanbieding? Ik wil er denk ik zaterdag even langs om te kijken of ik nog wat nodig heb of mijn collectie nog uit kan breiden...
quote:
In de gewone hardloopschoenen ben ik nog goed voorzien (niet vergeleken met sommige andere mensen in dit topic overigens), met de schoenen die vandaag bezorgd moeten worden heb ik drie paar: 1 van ruim een jaar oud, 1 van een paar maanden en 1 nieuw paar.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:04 schreef Voccar het volgende:
[..]
Ze vroeg wel of ik nog wilde kijken. Ik heb niet heel uitgebreid gekeken, omdat ik verder niks nodig had, dus weet alleen dat wat oude modellen hardloopschoenen ¤75 zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof dat ik even moet overleggen of ons weekend weg in plaats van naar de Ardennen, ook naar Berlijn mag zijn...quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:23 schreef Guard het volgende:
Deze is ook wel heel gaaf qua parcours...
http://www.berlin-laeuft.de/BIG_25_Berlin-Course.html
Finish in Olympia stadion, dat is echt zo gaaf, door de Marathon poort
En natuurlijk onderweg ook even door die andere poort in Berlijn
Ze hadden daar nog wel trailschoenen staan bij de opruiming aan de rechterkant als je binnenkomt. Volgens mij was dat wel grote maat schoenen, maar wellicht hadden ze nog wel meer.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:22 schreef McTwente het volgende:
[..]
In de gewone hardloopschoenen ben ik nog goed voorzien (niet vergeleken met sommige andere mensen in dit topic overigens), met de schoenen die vandaag bezorgd moeten worden heb ik drie paar: 1 van ruim een jaar oud, 1 van een paar maanden en 1 nieuw paar.
Ik zoek nog wel trailschoenen, maar ik heb er nooit zo op gelet of ze daar ook paren van hebben staan. Ach, ik ga wel gewoon even langs...
Ik zat met exact hetzelfde vraagstuk. Ik heb besloten Amersfoort wel te lopen, alleen al om het leuke nieuwe parcours. En wat anderen al aangaven: 8 weken herstel moet voldoende zijn om in ieder geval lekker mee te lopen, toch?quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:51 schreef Happel het volgende:
Ik zou nu zondag zeker geen 30km doen, maar die gewoon een weekje opschuiven.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:33 schreef kepler het volgende:
Goedemiddag!
Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier wat heb gepost, maar ik lees nog wel regelmatig meeIk heb alleen nu een vraagje over iets waar ik zelf weinig/geen ervaring mee heb.
Ben in training voor Rotterdam, maar heb vannacht flinke koorts gehad (39C). In principe gaat het nu wel weer ok. Maar wat is jullie ervaring met (marathon)training en koorts? In principe zou komende week mijn meest intensieve training week worden, maar dat zit er niet in denk ik...
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringenMijn idee is om de 30k van zondag over te slaan en een rustige 15k van te maken (in rondjes van 5, zodat ik makkelijk tussendoor kan uitstappen
)
Nu is het voor iedereen weer anders, maar kan geen kwaad om ervaringen te lezen
Ik ga gewoon even kijken, dank je! Grote maten zullen me niet passen, maar wie weet zit er net een goed paar tussen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:39 schreef Voccar het volgende:
[..]
Ze hadden daar nog wel trailschoenen staan bij de opruiming aan de rechterkant als je binnenkomt. Volgens mij was dat wel grote maat schoenen, maar wellicht hadden ze nog wel meer.
Je loopt nu sowieso een stuk langs de Eem over een nieuw fietspad. Verder weet ik het niet precies...quote:
Ja, dat verwacht ik ook wel.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:49 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Ik zat met exact hetzelfde vraagstuk. Ik heb besloten Amersfoort wel te lopen, alleen al om het leuke nieuwe parcours. En wat anderen al aangaven: 8 weken herstel moet voldoende zijn om in ieder geval lekker mee te lopen, toch?
Je loopt nu 4km langs de Eem, over een nieuw fietspad en een ander route Door Hoogland-West. De tweede helft is dan wel weer exact hetzelfde als vorig jaar, inclusief het traditionele rondje door de binnenstad.quote:
Je loopt niet meer het saaie stuk door de Isselt en dus anders door Hoogland-Westquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, dat verwacht ik ook wel.
Maar zo veel nieuwer is het parcours toch niet? Buiten het stuk wat nu langs de Eem gelopen wordt.
Ben jij niet in de war met de Halve van Hoogland? Die is idd voornamelijk door de polder.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:56 schreef La_Tramposa het volgende:
Oke dat is wel leuk, minder lang door het weiland dus
Ik zie het inderdaad. In plaats daarvan nu een stuk over kasseien op de Zeldertseweg. Vind dat geen fijn stuk om op te lopen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:58 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Je loopt niet meer het saaie stuk door de Isselt en dus anders oor Hoogland-West
ooooh ja daar ben ik mee in de warquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:59 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Ben jij niet in de war met de Halve van Hoogland? Die is idd voornamelijk door de polder.
Doen! Ik voel een Fok!meet aankomen.... Pijll heeft ook banden met Hoogland/Amersfoort, dus die moet ook gewoon meedoen en Murmeli meeslepen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
ooooh ja daar ben ik mee in de war
7 juni is de halve van Amersfoort zie ik. Misschien best een optie om die te doen, aangezien een snelle tijd op de Marquetteloop er misschien niet in zit vanwege 100km roeien..
Gezelligquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:09 schreef McTwente het volgende:
[..]
Doen! Ik voel een Fok!meet aankomen.... Pijll heeft ook banden met Hoogland/Amersfoort, dus die moet ook gewoon meedoen en Murmeli meeslepen.
Wat een progressie!quote:Op donderdag 12 maart 2015 07:53 schreef Guard het volgende:
[..]
ik doe het alleen, zonder lidmaatschap van een AV.
Maar de progressie die ik zie is voor mij de motivatie.
In een jaar tijd bijna 20 minuten sneller op de HM![]()
Dankzij schema's en intervallen!
quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:25 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Wolve, wil je mij er in de WLWW bijzetten: 7 juni, Marathon Amersfoort, HM
Dan hoeft McTwente tenminste niet alleen te meeten
quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:25 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Wolve, wil je mij er in de WLWW bijzetten: 7 juni, Marathon Amersfoort, HM
Dan hoeft McTwente tenminste niet alleen te meeten
Haha, wel gelezen, maar weinig wat ik nog niet wist. Toepassen in de praktijk is echter een stuk moeilijker.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:35 schreef Quoi het volgende:
Iemand dat stuk over mindset methode gelezen in Losse Veter? ConfronterendIk moet maar bij mevrouw Reardon in de leer.
Precies. Juist concrete tips staan er helaas niet in het artikel. Het is best herkenbaarquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Haha, wel gelezen, maar weinig wat ik nog niet wist. Toepassen in de praktijk is echter een stuk moeilijker.
Ik heb misschien ergens in mijn mailarchieven nog wel een hele goede beschrijving voor ontspanningsoefeningen die ik gebruikte als ik in de stress schoot voor testen/wedstrijden bij het roeien. Als je interesse hebt moet je me maar dmen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:47 schreef Quoi het volgende:
[..]
Precies. Juist concrete tips staan er helaas niet in het artikel. Het is best herkenbaar
Het is juist de switch van ratio (nadenken nadenken nadenken evalueren van trainingshistorie etc) naar actie (gewoon lopen). Ik houd ook gewoon van nadenken en analyseren van van alles. Tijdens een wedstrijd niet zo handigquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb misschien ergens in mijn mailarchieven nog wel een hele goede beschrijving voor ontspanningsoefeningen die ik gebruikte als ik in de stress schoot voor testen/wedstrijden bij het roeien. Als je interesse hebt moet je me maar dmen.
Ja dat zag ik al. Dat dat weer met alcohol moet worden geassocieerd is weer jammerquote:
Ik wil best mee en ook als pijll meegaat hoor. Maar we zijn geen setje meerquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:09 schreef McTwente het volgende:
[..]
Doen! Ik voel een Fok!meet aankomen.... Pijll heeft ook banden met Hoogland/Amersfoort, dus die moet ook gewoon meedoen en Murmeli meeslepen.
Oeps! Sorry...quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik wil best mee en ook als pijll meegaat hoor. Maar we zijn geen setje meer
No worriesquote:
Nou de CPC 2014 liep ik niet voorzichtig hoor, toen was ik na de finish echt helemaal naar de klote en verkrampte ik meteen in mijn bovenbenen. Dat was dit jaar niet zo.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:27 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Wat een progressie!![]()
Komt het niet ook een deel doordat je voorheen veel te voorzichtig liep? Beetje wat mossel denk ik ook deed in de jaren voor 2014. Zoveel kan een AV of het toevoegen van intervallen nou ook weer niet uitmaken.
de warmte.quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:59 schreef Guard het volgende:
De reden waarom ik vorig jaar zo kapot ging was
Amersfoort staat wel in de planning, maar ik beslis pas na de M van Leiden welke afstand ik ga doen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:09 schreef McTwente het volgende:
[..]
Och ja ik heb ook paar HM's boven de 2 uur gelopen, door het parcours (mul zand, duinen) of het weer (26 graden aan de start en toen scheen de zon nog nietquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb in een jaar 7 minuten verbetering geboekt van mijn eerste naar derde hm. Maar die eerste was ook al 5 min sneller dan ik gehoopt had. Ertussenin zat nog wel egmond die langzamer ging dan mijn eerste, maar toen was ik niet fit. Als ik nu weer 7min verbetering heb zou dat echt tof zijn.
Welke is dat, op 12/9?quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:13 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
de warmte.
En ok, ook een mindere voorbereiding en minder ervaring. Maar 20 minuten is extreem veel.
Mijn eerste HM was de CPC van 2013 en die ging in 2:02. Mijn tweede HM (CPC 2014) stapte ik uit. Mijn derde HM (Westland) ging in 2:01. Mijn vierde HM (Oostland) startte ik niet vanwege een val tijdens de warming up. Mijn vijfde HM (Hoge Veluwe Loop) liep ik 1:58. Mijn zesde HM (CPC 2015) startte ik niet vanwege een hardnekkige blessure. Enfin, mijn 7e HM hoop ik op 12 september te lopen. Eerst maar eens pijnvrij raken en een flink stuk opbouwen.
Eigenlijk heb ik nog maar 3 HM's gelopen in wedstrijdverband. En 1x 25 km.
Wel een mooie intentiequote:Op donderdag 12 maart 2015 19:02 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Stockholm. Maar dat is nu nog slechts een intentie.
Kun je je mail even Pb'en? Volgens mij zoekt L_T in haar mailarchieven naar dingen die ze naar mij gemaild heeft, en ik heb die al in mijn eigen mailarchieven opgespoord. Dan stuur ik ze even door, mocht ze dat zelf nog niet gedaan hebben.quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:00 schreef Quoi het volgende:
[..]
Het is juist de switch van ratio (nadenken nadenken nadenken evalueren van trainingshistorie etc) naar actie (gewoon lopen). Ik houd ook gewoon van nadenken en analyseren van van alles. Tijdens een wedstrijd niet zo handig![]()
Ik sta altijd open voor dat soort tips, dus kom maar door.
Gaaf zwabbie!quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:32 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Nogal ja. Als ik de website zo bekijk is het echt een hele mooie.
Ik heb net 5 minuten naar een filmpje zitten kijken, en het lijkt me een mooi parcours. Iets te veel tunnels. Wel behoorlijk druk.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:32 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Nogal ja. Als ik de website zo bekijk is het echt een hele mooie.
Op de website staat over zo'n tunnel: your gps will go berzerk.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:52 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik heb net 5 minuten naar een filmpje zitten kijken, en het lijkt me een mooi parcours. Iets te veel tunnels. Wel behoorlijk druk.
Eerst maar eens pijnvrij worden en de conditie opbouwen. Ik ben ver verwijderd van mijn Bruggenloopvorm, helaas.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:28 schreef Guard het volgende:
Op de website staat ook:
"This course is perfect to improve your best half marathon time."
Dus... als je gaat wordt er wel wat van je verwacht
Ik zie al weer kleine loopjes van je op Strava verschijnen, dat gaat dan al iig de goede kant op.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:35 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Eerst maar eens pijnvrij worden en de conditie opbouwen. Ik ben ver verwijderd van mijn Bruggenloopvorm, helaas.
Omdat ik nog veel te weinig evenementen in de 2e helft van 2015 heb staan, mag deze erbij in de WLWW?quote:
| 1 2 | [b]20 September 2015 - [url=http://bearsports.nl/sint-pietersbear-trail]St Pietersbear trail (Maastricht)[/url][/b] [*] Guard - 32 km |
Klopt. Maar het lopen is helaas pijnlijk. Het verergert de zaak niet, maar het herstel gaat tergend langzaam.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:55 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik zie al weer kleine loopjes van je op Strava verschijnen, dat gaat dan al iig de goede kant op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |