Trail du Barragequote:Op donderdag 12 maart 2015 10:45 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog één:
[ code verwijderd ]
In het kader van niet nadenken voor je je inschrijft heb ik nu om 12 uur een wedstrijd staan in Diepenheim (Twente) en om 20 uur een social run in Amersfoort. Ach ja, moet kunnen...
Door de TdF heb ik wel een streep gezet voor 2015. Het valt niet te combineren met de vakantie van de kinderen, dus óf een ander loopje in die omgeving zoeken óf geduld hebben tot 2016 (en het kan natuurlijk ook nog allebei).
quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:48 schreef pijll het volgende:
[..]![]()
Ik kan niet tellen! We zijn al compleet!
Iedereen die zich nu nog aanmeldt, wordt opgespaard voor het tweede team. (Yeah, right!)
Ik stuur zo een lijstje, met voorstellen voor de afstand.
Ziet er ook leuk uit inderdaad!quote:
| 1 2 3 4 5 6 | [*] La_Tramposa - 5km [*] Guard - 10km [*] DeLuna - 5km [*] indepoeier - 10km [*] Cynic - 5km [*] pijll - 7km |
Zag er vorig jaar op tv best leuk uit inderdaad.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:17 schreef Yuki het volgende:
Mr.Y en ik hebben gisteren hiernaar gekeken: http://www.wingsforlifeworldrun.com/nl/nl/
Ingehaald worden door de finish, dat lijkt me best leuk
quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:08 schreef pijll het volgende:
• La_Tramposa - 5km
• Guard - 10km
• DeLuna - 5km
• indepoeier - 10km
• Cynic - 5km
• pijll - 7km
@Wolve000 Mag ik uit de WLW voor de 60 van Texel? Ik zit dan helaas in het buitenland voor mijn werkquote:
Ziet er leuk uit, maar ik hoop in de nacht van 4 op 5 mei de bevrijdingsloop te lopen, van Wageningen naar Amersfoort. Dus de datum komt slecht uit.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:17 schreef Yuki het volgende:
Mr.Y en ik hebben gisteren hiernaar gekeken: http://www.wingsforlifeworldrun.com/nl/nl/
Ingehaald worden door de finish, dat lijkt me best leuk
Helaas... je staat er niet meer bij.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:39 schreef Krattenkoning het volgende:
[..]
@Wolve000 Mag ik uit de WLW voor de 60 van Texel? Ik zit dan helaas in het buitenland voor mijn werk
Kan ik nog iemand verblijden met mijn startbewijs voor deze mooie loop?
Wolve, zou je de deelnemers van de Ekiden Zwolle (19 april) willen wijzigen in:
[ code verwijderd ]
Ik ga vanavond de inschrijving doen.
Stuk eraan lopen aan die kant is lastigquote:Op donderdag 12 maart 2015 10:33 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Nog een stuk eraan lopen en je hebt een krokodil. Ik had laatst een giraf (giraffe?) gelopen, ook mooi. En een grote beer.
Oh wacht, na 2000 had ik over het hoofd gezien. Groter dan 80m2 kan wel maar de huizen zijn oud.quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is wel ver van Haag, maar niet veel verder dan vanuit Escamp denk ik.
Bezuidenhout vereist wel een érg ruim budget als je bouw na 2000 en minimaal 80 m2 wil.
En kan je mij voor volgend weekend vuurtorentrail van 18 naar 10 km zetten?quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:51 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Helaas... je staat er niet meer bij.
Ik denk dat we op 5 zitten voor Rotterdam, maar ik ben er niet meer zeker van...quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
En kan je mij voor volgend weekend vuurtorentrail van 18 naar 10 km zetten?
@pijll: is er inmiddels al animo voor een rotterdam ekiden team?
quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:27 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik denk dat we op 5 zitten voor Rotterdam, maar ik ben er niet meer zeker van...
Ik ga het nog wel opzoeken in mijn administratie.
Wolve, zou je de deelnemers van de Ekiden Zwolle (19 april) willen wijzigen in:
[ code verwijderd ]
Ik ga vanavond de inschrijving doen.
Het kan best een goede prikkel zijn om nog even voluit te gaan op 10k en dan taperen! Maar als je niet voor een toptijd kunt gaan maakt het ook niet uit, volgens mij gaan we toch niet voor een topprestatiequote:Op donderdag 12 maart 2015 13:06 schreef indepoeier het volgende:
Goed nieuws van de Ekiden in Zwolle, mooi dat ik er tussen sta!
Kwam er wel achter dat 2 wkn ervoor de Halve Marathon van Ommen is, die wil ik eigenlijk ook doen. Dus of ik voor een onvervalste toptijd kan gaan... ik weet 't nog niet.
Ga je wel van start zondag?quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:00 schreef mosselmossel het volgende:
Al 5 dagen niet gelopen en dat bevalt eigenlijk prima!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |