Het is wel ver van Haag, maar niet veel verder dan vanuit Escamp denk ik.quote:Op donderdag 12 maart 2015 08:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
What about bezuidenhout? Is wel ver van Haag gok ik, maar dichtbij stad, station en mooie hardloopspots. Als ik in Den Haag zou gaan wonen zou het zeker weten daar zijn. Mits ik t kon betalen maar hebt volgens mij een ruimer budget dan ik.
Het Forum heet dat gebouw toch? Volgens mij heeft een nicht van mij daar gewoond.quote:Op donderdag 12 maart 2015 06:05 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Goed om te wetenIk ga in dit gebouw kijken: https://goo.gl/maps/sWmOx En er is nogal veel ten oosten van de Meppelweg
Maar ten westen van de Meppelweg staat niet echt iets te koop dat aan mijn eisen voldoet. En andere delen van Den Haag zijn weer lastig met de auto en/of ver van Haag (ik moet en zal op een atletiekbaan kunnen trainen, want dat vind ik wel zo ongeveer het allerleukste aan hardlopen). Andere optie is om in f'ing Wateringse Veld te gaan wonen
![]()
In het geval van Berlijn is er ook nog een treinverbinding. Die brengt je van Amersfoort rechtstreeks naar Berlijn. Dus dat zou ook nog een optie kunnen zijn...quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja ik vind een aantal dagen blijven op zich niet erg, dat lijkt me juist fijn. En ik heb geen eigen vervoer dus dat is prima dat dat erbij zit. Al is het natuurlijk wel zo dat je zelf misschien een goedkopere vlucht zou kunnen vinden, al valt dat bij de grote steden ook tegen denk ik.
20 minuten?!quote:Op donderdag 12 maart 2015 07:53 schreef Guard het volgende:
[..]
ik doe het alleen, zonder lidmaatschap van een AV.
Maar de progressie die ik zie is voor mij de motivatie.
In een jaar tijd bijna 20 minuten sneller op de HM![]()
Dankzij schema's en intervallen!
Nog een stuk eraan lopen en je hebt een krokodil. Ik had laatst een giraf (giraffe?) gelopen, ook mooi. En een grote beer.quote:Op donderdag 12 maart 2015 08:14 schreef MaleDuck het volgende:
Binnen het figure running, kan ik de C afstrepen
https://www.endomondo.com/workouts/484742832/2924303
Staat er in. Heb wel even de link gefixed, want die klopte niet helemaal zo.quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:25 schreef La_Tramposa het volgende:
De EKIDEN zwolle moet trouwens nog in de OP!
[ code verwijderd ]
Wie nog meer? Guard en Pijll hebben jullie al besloten welke afstand jullie willen?
Danku! Ik weet trouwens niet wie de meelezer is die ook nog meeloopt, maar die wil misschien ook niet met naam erbij?quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:38 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Staat er in. Heb wel even de link gefixed, want die klopte niet helemaal zo.
Ik heb er ook nog één:quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:38 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Staat er in. Heb wel even de link gefixed, want die klopte niet helemaal zo.
| 1 2 | [b]26 april 2015 - [url=http://www.loopnu.nl/index.php/loopevenementen/koningsnachtrun]Koningsnachtrun (Amersfoort)[/url][/b] [*] McTwente - 5 km social run |
quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:45 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog één:
[ code verwijderd ]
In het kader van niet nadenken voor je je inschrijft heb ik nu om 12 uur een wedstrijd staan in Diepenheim (Twente) en om 20 uur een social run in Amersfoort. Ach ja, moet kunnen...
Door de TdF heb ik wel een streep gezet voor 2015. Het valt niet te combineren met de vakantie van de kinderen, dus óf een ander loopje in die omgeving zoeken óf geduld hebben tot 2016 (en het kan natuurlijk ook nog allebei).
quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:25 schreef La_Tramposa het volgende:
De EKIDEN zwolle moet trouwens nog in de OP!
[ code verwijderd ]
Wie nog meer? Guard en Pijll hebben jullie al besloten welke afstand jullie willen?
Trail du Barragequote:Op donderdag 12 maart 2015 10:45 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog één:
[ code verwijderd ]
In het kader van niet nadenken voor je je inschrijft heb ik nu om 12 uur een wedstrijd staan in Diepenheim (Twente) en om 20 uur een social run in Amersfoort. Ach ja, moet kunnen...
Door de TdF heb ik wel een streep gezet voor 2015. Het valt niet te combineren met de vakantie van de kinderen, dus óf een ander loopje in die omgeving zoeken óf geduld hebben tot 2016 (en het kan natuurlijk ook nog allebei).
quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:48 schreef pijll het volgende:
[..]![]()
Ik kan niet tellen! We zijn al compleet!
Iedereen die zich nu nog aanmeldt, wordt opgespaard voor het tweede team. (Yeah, right!)
Ik stuur zo een lijstje, met voorstellen voor de afstand.
Ziet er ook leuk uit inderdaad!quote:
| 1 2 3 4 5 6 | [*] La_Tramposa - 5km [*] Guard - 10km [*] DeLuna - 5km [*] indepoeier - 10km [*] Cynic - 5km [*] pijll - 7km |
Zag er vorig jaar op tv best leuk uit inderdaad.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:17 schreef Yuki het volgende:
Mr.Y en ik hebben gisteren hiernaar gekeken: http://www.wingsforlifeworldrun.com/nl/nl/
Ingehaald worden door de finish, dat lijkt me best leuk
quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:08 schreef pijll het volgende:
• La_Tramposa - 5km
• Guard - 10km
• DeLuna - 5km
• indepoeier - 10km
• Cynic - 5km
• pijll - 7km
@Wolve000 Mag ik uit de WLW voor de 60 van Texel? Ik zit dan helaas in het buitenland voor mijn werkquote:
Ziet er leuk uit, maar ik hoop in de nacht van 4 op 5 mei de bevrijdingsloop te lopen, van Wageningen naar Amersfoort. Dus de datum komt slecht uit.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:17 schreef Yuki het volgende:
Mr.Y en ik hebben gisteren hiernaar gekeken: http://www.wingsforlifeworldrun.com/nl/nl/
Ingehaald worden door de finish, dat lijkt me best leuk
Helaas... je staat er niet meer bij.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:39 schreef Krattenkoning het volgende:
[..]
@Wolve000 Mag ik uit de WLW voor de 60 van Texel? Ik zit dan helaas in het buitenland voor mijn werk
Kan ik nog iemand verblijden met mijn startbewijs voor deze mooie loop?
Wolve, zou je de deelnemers van de Ekiden Zwolle (19 april) willen wijzigen in:
[ code verwijderd ]
Ik ga vanavond de inschrijving doen.
Stuk eraan lopen aan die kant is lastigquote:Op donderdag 12 maart 2015 10:33 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Nog een stuk eraan lopen en je hebt een krokodil. Ik had laatst een giraf (giraffe?) gelopen, ook mooi. En een grote beer.
Oh wacht, na 2000 had ik over het hoofd gezien. Groter dan 80m2 kan wel maar de huizen zijn oud.quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is wel ver van Haag, maar niet veel verder dan vanuit Escamp denk ik.
Bezuidenhout vereist wel een érg ruim budget als je bouw na 2000 en minimaal 80 m2 wil.
En kan je mij voor volgend weekend vuurtorentrail van 18 naar 10 km zetten?quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:51 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Helaas... je staat er niet meer bij.
Ik denk dat we op 5 zitten voor Rotterdam, maar ik ben er niet meer zeker van...quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
En kan je mij voor volgend weekend vuurtorentrail van 18 naar 10 km zetten?
@pijll: is er inmiddels al animo voor een rotterdam ekiden team?
quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:27 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik denk dat we op 5 zitten voor Rotterdam, maar ik ben er niet meer zeker van...
Ik ga het nog wel opzoeken in mijn administratie.
Wolve, zou je de deelnemers van de Ekiden Zwolle (19 april) willen wijzigen in:
[ code verwijderd ]
Ik ga vanavond de inschrijving doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |