Wel een mooie intentiequote:Op donderdag 12 maart 2015 19:02 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Stockholm. Maar dat is nu nog slechts een intentie.
Kun je je mail even Pb'en? Volgens mij zoekt L_T in haar mailarchieven naar dingen die ze naar mij gemaild heeft, en ik heb die al in mijn eigen mailarchieven opgespoord. Dan stuur ik ze even door, mocht ze dat zelf nog niet gedaan hebben.quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:00 schreef Quoi het volgende:
[..]
Het is juist de switch van ratio (nadenken nadenken nadenken evalueren van trainingshistorie etc) naar actie (gewoon lopen). Ik houd ook gewoon van nadenken en analyseren van van alles. Tijdens een wedstrijd niet zo handig![]()
Ik sta altijd open voor dat soort tips, dus kom maar door.
Gaaf zwabbie!quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:32 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Nogal ja. Als ik de website zo bekijk is het echt een hele mooie.
Ik heb net 5 minuten naar een filmpje zitten kijken, en het lijkt me een mooi parcours. Iets te veel tunnels. Wel behoorlijk druk.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:32 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Nogal ja. Als ik de website zo bekijk is het echt een hele mooie.
Op de website staat over zo'n tunnel: your gps will go berzerk.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:52 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik heb net 5 minuten naar een filmpje zitten kijken, en het lijkt me een mooi parcours. Iets te veel tunnels. Wel behoorlijk druk.
Eerst maar eens pijnvrij worden en de conditie opbouwen. Ik ben ver verwijderd van mijn Bruggenloopvorm, helaas.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:28 schreef Guard het volgende:
Op de website staat ook:
"This course is perfect to improve your best half marathon time."
Dus... als je gaat wordt er wel wat van je verwacht
Ik zie al weer kleine loopjes van je op Strava verschijnen, dat gaat dan al iig de goede kant op.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:35 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Eerst maar eens pijnvrij worden en de conditie opbouwen. Ik ben ver verwijderd van mijn Bruggenloopvorm, helaas.
Omdat ik nog veel te weinig evenementen in de 2e helft van 2015 heb staan, mag deze erbij in de WLWW?quote:
| 1 2 | [b]20 September 2015 - [url=http://bearsports.nl/sint-pietersbear-trail]St Pietersbear trail (Maastricht)[/url][/b] [*] Guard - 32 km |
Klopt. Maar het lopen is helaas pijnlijk. Het verergert de zaak niet, maar het herstel gaat tergend langzaam.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:55 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik zie al weer kleine loopjes van je op Strava verschijnen, dat gaat dan al iig de goede kant op.
Oh, ja, dat is idd hetzelfde! Ik kan nu alleen op mobiel internet en dat lukte niet helemaal dus misschien kan jij het idd sturen, anders wordt het morgen..quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:11 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Kun je je mail even Pb'en? Volgens mij zoekt L_T in haar mailarchieven naar dingen die ze naar mij gemaild heeft, en ik heb die al in mijn eigen mailarchieven opgespoord. Dan stuur ik ze even door, mocht ze dat zelf nog niet gedaan hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ging best leuk, prima temperatuur om lekker door te rennen
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
Niks voor mij dus. Ik mot wel een log hebben hoor!quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:00 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Op de website staat over zo'n tunnel: your gps will go berzerk.
Footpod zou het op moeten kunnen vangen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Niks voor mij dus. Ik mot wel een log hebben hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |