Ik zie het inderdaad. In plaats daarvan nu een stuk over kasseien op de Zeldertseweg. Vind dat geen fijn stuk om op te lopen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:58 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Je loopt niet meer het saaie stuk door de Isselt en dus anders oor Hoogland-West
ooooh ja daar ben ik mee in de warquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:59 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Ben jij niet in de war met de Halve van Hoogland? Die is idd voornamelijk door de polder.
Doen! Ik voel een Fok!meet aankomen.... Pijll heeft ook banden met Hoogland/Amersfoort, dus die moet ook gewoon meedoen en Murmeli meeslepen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
ooooh ja daar ben ik mee in de war
7 juni is de halve van Amersfoort zie ik. Misschien best een optie om die te doen, aangezien een snelle tijd op de Marquetteloop er misschien niet in zit vanwege 100km roeien..
Gezelligquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:09 schreef McTwente het volgende:
[..]
Doen! Ik voel een Fok!meet aankomen.... Pijll heeft ook banden met Hoogland/Amersfoort, dus die moet ook gewoon meedoen en Murmeli meeslepen.
Wat een progressie!quote:Op donderdag 12 maart 2015 07:53 schreef Guard het volgende:
[..]
ik doe het alleen, zonder lidmaatschap van een AV.
Maar de progressie die ik zie is voor mij de motivatie.
In een jaar tijd bijna 20 minuten sneller op de HM![]()
Dankzij schema's en intervallen!
quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:25 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Wolve, wil je mij er in de WLWW bijzetten: 7 juni, Marathon Amersfoort, HM
Dan hoeft McTwente tenminste niet alleen te meeten
quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:25 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Wolve, wil je mij er in de WLWW bijzetten: 7 juni, Marathon Amersfoort, HM
Dan hoeft McTwente tenminste niet alleen te meeten
Haha, wel gelezen, maar weinig wat ik nog niet wist. Toepassen in de praktijk is echter een stuk moeilijker.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:35 schreef Quoi het volgende:
Iemand dat stuk over mindset methode gelezen in Losse Veter? ConfronterendIk moet maar bij mevrouw Reardon in de leer.
Precies. Juist concrete tips staan er helaas niet in het artikel. Het is best herkenbaarquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Haha, wel gelezen, maar weinig wat ik nog niet wist. Toepassen in de praktijk is echter een stuk moeilijker.
Ik heb misschien ergens in mijn mailarchieven nog wel een hele goede beschrijving voor ontspanningsoefeningen die ik gebruikte als ik in de stress schoot voor testen/wedstrijden bij het roeien. Als je interesse hebt moet je me maar dmen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:47 schreef Quoi het volgende:
[..]
Precies. Juist concrete tips staan er helaas niet in het artikel. Het is best herkenbaar
Het is juist de switch van ratio (nadenken nadenken nadenken evalueren van trainingshistorie etc) naar actie (gewoon lopen). Ik houd ook gewoon van nadenken en analyseren van van alles. Tijdens een wedstrijd niet zo handigquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb misschien ergens in mijn mailarchieven nog wel een hele goede beschrijving voor ontspanningsoefeningen die ik gebruikte als ik in de stress schoot voor testen/wedstrijden bij het roeien. Als je interesse hebt moet je me maar dmen.
Ja dat zag ik al. Dat dat weer met alcohol moet worden geassocieerd is weer jammerquote:
Ik wil best mee en ook als pijll meegaat hoor. Maar we zijn geen setje meerquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:09 schreef McTwente het volgende:
[..]
Doen! Ik voel een Fok!meet aankomen.... Pijll heeft ook banden met Hoogland/Amersfoort, dus die moet ook gewoon meedoen en Murmeli meeslepen.
Oeps! Sorry...quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik wil best mee en ook als pijll meegaat hoor. Maar we zijn geen setje meer
No worriesquote:
Nou de CPC 2014 liep ik niet voorzichtig hoor, toen was ik na de finish echt helemaal naar de klote en verkrampte ik meteen in mijn bovenbenen. Dat was dit jaar niet zo.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:27 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Wat een progressie!![]()
Komt het niet ook een deel doordat je voorheen veel te voorzichtig liep? Beetje wat mossel denk ik ook deed in de jaren voor 2014. Zoveel kan een AV of het toevoegen van intervallen nou ook weer niet uitmaken.
de warmte.quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:59 schreef Guard het volgende:
De reden waarom ik vorig jaar zo kapot ging was
Amersfoort staat wel in de planning, maar ik beslis pas na de M van Leiden welke afstand ik ga doen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:09 schreef McTwente het volgende:
[..]
Och ja ik heb ook paar HM's boven de 2 uur gelopen, door het parcours (mul zand, duinen) of het weer (26 graden aan de start en toen scheen de zon nog nietquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb in een jaar 7 minuten verbetering geboekt van mijn eerste naar derde hm. Maar die eerste was ook al 5 min sneller dan ik gehoopt had. Ertussenin zat nog wel egmond die langzamer ging dan mijn eerste, maar toen was ik niet fit. Als ik nu weer 7min verbetering heb zou dat echt tof zijn.
Welke is dat, op 12/9?quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:13 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
de warmte.
En ok, ook een mindere voorbereiding en minder ervaring. Maar 20 minuten is extreem veel.
Mijn eerste HM was de CPC van 2013 en die ging in 2:02. Mijn tweede HM (CPC 2014) stapte ik uit. Mijn derde HM (Westland) ging in 2:01. Mijn vierde HM (Oostland) startte ik niet vanwege een val tijdens de warming up. Mijn vijfde HM (Hoge Veluwe Loop) liep ik 1:58. Mijn zesde HM (CPC 2015) startte ik niet vanwege een hardnekkige blessure. Enfin, mijn 7e HM hoop ik op 12 september te lopen. Eerst maar eens pijnvrij raken en een flink stuk opbouwen.
Eigenlijk heb ik nog maar 3 HM's gelopen in wedstrijdverband. En 1x 25 km.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |