Ze hebben kale stammen. Daar houden de vrouwtjes niet vanquote:
Project Xje doen?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
Meet bij de Maurice Chevalierstraat 13?
Op boomplantdagquote:
Owja feest dus voor bewonersquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:53 schreef Pandaplint het volgende:
Bomen pas kappen in de herfst ivm broedende vogels
Volgende week bij de Rijdende Rechter: vogels Almere eisen verhuispremiequote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:53 schreef Pandaplint het volgende:
Bomen pas kappen in de herfst ivm broedende vogels
quote:De buren mevrouw Elisabeth en mevrouw Frisch strijden al 6 jaar lang over de coniferen op de oprit. Mevrouw Frisch wil dat de bomen zo snel mogelijk verdwijnen, maar mevrouw Elisabeth wil daar niets van weten. Zij wil namelijk dat haar auto in de schaduw kan blijven staan. Naast de bomen spelen er nog veel meer kwesties: de berkenboom in de achtertuin, de schutting, de overspelige katten, karnemelk en kippenpootjes. Kortom: Meester Visser krijgt het druk.
Aflevering 10quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:57 schreef GlennQuagmire het volgende:
Wel tof, de onderwerpen van de volgende weken staan al online:
http://pers.ncrv.nl/progr(...)-5-zonsverduistering
Vooral over 2 weken lijkt me een topshow:
[..]
O, ja! De bomenstichting moet nu wel gealarmeerd zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:57 schreef Zelfscanner het volgende:
Bezwaar maken tegen de kapvergunning
is het normaal dat een verzekeraar niet alle kosten van de uitvaart dekt?quote:Meneer Van de Velde overlijdt in september 2014. Elles van Uitvaartverzorging De Ridder gaat bij de familie langs om de uitvaart te bespreken. De familie geeft een kopie van hun verzekering aan Elles en zij zegt: “Alles komt goed”. De familie gaat ervan uit dat alle kosten van de begrafenis gedekt worden. Echter, na de uitvaart krijgt mevrouw Van de Velde toch een rekening van 800 euro thuis gestuurd. Het blijkt dat de verzekering toch niet alle kosten dekt. Familie Van de Velde is zwaar teleurgesteld en wil dat Meester Visser dit tot op de bodem uitzoekt.
Dat klopt. Het hangt er vanaf of je een uitvaartverzekering in natura hebt of eentje met een verzekerd bedrag. Dat verzekerde bedrag kan onvoldoende dekking geven.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:03 schreef Snoepje5 het volgende:
is het normaal dat een verzekeraar niet alle kosten van de uitvaart dekt?
Heeft dit bedrijf niet al eerder mee gedaan?quote:abani zijn droom waar maken; hij importeert een BMW uit Duitsland. Een auto met ballen. Maar dan staat hij van het een op het andere moment stil. Motor kapot. Zijn moeder ziet het hele euvel met lede ogen aan en besluit hem te helpen. Op internet gaat ze op zoek naar een nieuwe motor en komt uit bij Altijd Raak. Het bedrijf van Dave Penders. Hij regelt voor een zacht prijsje een motor en laat ‘m inbouwen. Maar sindsdien heeft de glanzende BMW een slechte start. Meester Visser kruipt onder de auto om te onderzoeken wat er mis is. Volgens Rabani heeft Penders slecht werk afgeleverd. Volgens Penders is één ding duidelijk; die motor die hij heeft geleverd is 100 procent in orde. Aan meester Visser de taak een oordeel te vellen.
Dat zijn de beste.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:21 schreef Pulzzar het volgende:
Ik denk dat er volgende week ook weer een saaie aflevering komt met bejaarden die zeiken dat de schutting van de buren 3 mm op hun erfgrens staat ofzo.
Niet zo'n beetje zeg, het zal je vrouw maar zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:57 schreef padlarf het volgende:
IK vond die blonde wel echt een takkenwijf
Loop een keer door de AH XL en je gaat erg treurig worden.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:11 schreef Telates het volgende:
[..]
Niet zo'n beetje zeg, het zal je vrouw maar zijn.
God o god wat een ellende.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:57 schreef GlennQuagmire het volgende:
Wel tof, de onderwerpen van de volgende weken staan al online:
http://pers.ncrv.nl/progr(...)-5-zonsverduistering
Vooral over 2 weken lijkt me een topshow:
[..]
Ik dacht dat elke vogelhouder dit wel wist. Maar ze zouden het op de verpakking moeten zetten.quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:23 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik heb niet alles gelezen (teveel 178 topics), maar is deze al voorbijgekomen?
Even gigantisch offtopic gaan: Is het niet vreemd dat je bij het eerste donderwolkje al een weeralarm krijgt en bij zulke dingen als giftige stoffen in hh apparaten door ondervinding wijzer wordt?
De wet bepaalt dat een boom verwijderd mag worden als de buur er apert onredelijk veel last van heeftquote:Op woensdag 11 maart 2015 09:10 schreef Walter81 het volgende:
Rare uitspraak.
'Recht op vrij uitzicht' of 'Recht op direct zonlicht' bestaat niet. Dus als iemand klaagt dat men niet in de zon zit, jammer dan.
Die bomen zijn ook niet geplaatst op een manier die niet mag ofzo. Gemeente doet niks fout, bewoners hebben geen recht van spreken.
Dus daarom ben ik het niet eens met Visser.
En over het 'enorme geruis van het bladerdak' als ze omvallen..quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat worden dus 100 bomen kappen. Die moet de gemeente alleen wel weer ergens anders planten. Dus ze gaan er andere mensen mee lastig vallen
Tevens voorspel ik dat de bewoners gaan klagen over stof en geluidsoverlast als de bomen gekapt worden.
Of het is een acteur die ze per ongeluk 2 keer ingehuurd hebben. Neppe showquote:Op woensdag 11 maart 2015 10:13 schreef StephanL het volgende:
Ik dacht al, heeft die vent in de jury gezeten. Ja dus, en nu dan wethouder
Hij was al langer wethouder dan jurylid natuurlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:13 schreef StephanL het volgende:
Ik dacht al, heeft die vent in de jury gezeten. Ja dus, en nu dan wethouder
Al die zogenaamde getuigenissen waren stuk voor stuk zwaar ongeloofwaardig. Zoals van die arme vrouw die in maart al niet meer in de zon kon zitten door de schaduw van die vreselijke bomen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:16 schreef DJKoster het volgende:
Een roodharige vrouw die maar niet bruin wil worden. Duh.
Zin in de volgende afleveringen.
Luister eens goed naar de uitspraken van de wethouder. Die is tijdens de bezichtiging en hoorzitting al gaan schuiven richting de bewoners. Eigenlijk gaf hij de bewoners al gelijk. Dan is het voor een rechter 1+1=2. Makkelijkere zaken kan hij ze niet hebben.quote:Op zondag 15 maart 2015 02:55 schreef SuperFokker het volgende:
Wat een rare uitspraak van de Rijdende Rechter.
Die bomen mogen alleen weg als ze overlast hebben dat het eigenlijk niet meer redelijk is.
Het geen zonlicht hebben dat heeft niks met onredelijkheid te maken.
Zelfs bijsnoeien is niet eens als mogelijke oplossing voorbij gekomen.
Totaal onbegrijpelijk besluit.
Vanuit particulier oogpunt gaf hij ze gelijk. Vanuit algemeen belang, en dus bestuurlijk, niet.quote:Op zondag 15 maart 2015 11:05 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Luister eens goed naar de uitspraken van de wethouder. Die is tijdens de bezichtiging en hoorzitting al gaan schuiven richting de bewoners. Eigenlijk gaf hij de bewoners al gelijk. Dan is het voor een rechter 1+1=2. Makkelijkere zaken kan hij ze niet hebben.
quote:Op zondag 15 maart 2015 12:05 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Vanuit particulier oogpunt gaf hij ze gelijk. Vanuit algemeen belang, en dus bestuurlijk, niet.
De wethouder staat daar als bestuurder in functie.
Hij gaf ze helemaal geen gelijk.
En sowieso in het bomenbeleid iets wat een geheel college van B&W vaststelt. 1 wethouder heeft daar niets over te zeggen. Dus je lult een beetje slap.
quote:Golddiggers - Dinsdag om 22:25
"Voor mij is hij geen vakman. Hij ziet alleen dollartekens." De familie Van der Velde is diep teleurgesteld. Ze hadden alle vertrouwen in uitvaartverzorger De Ridder, maar moesten uiteindelijk meer betalen dan mondeling werd toegezegd. Ze eisen hun geld terug. Welke uitspraak doet Meester Frank Visser?
De gehele maatschappij, Pim Fortuyn had ook bijzonder gewaagde uitspraken die we nu elke dag zeggen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:58 schreef Pulzzar het volgende:
Kennen jullie dit? Het zou in 2002 ofzo uitgezonden worden op de vpro, maar het ging niet door omdat men bij de omroep het programma te kwetsend en te beledigend vond. (Kan je nagaan hoe de tv in tien jaar tijd is veranderd; er worden nu veel grovere dingen uitgezonden.)
Ik post wel een bericht als de reclame begintquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:05 schreef Zelfscanner het volgende:
Dit wordt echt geen 22:25...
Eerder .35 of .40
juist goed, ff Monaco - Arsenal af kijken.quote:
hopen dat dat geen verlenging wordt danquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:28 schreef WEST het volgende:
[..]
juist goed, ff Monaco - Arsenal af kijken.
dan moeten ze in 5 minuten dus allebei nog een keer scoren.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hopen dat dat geen verlenging wordt dan
Zo te horen wel.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:37 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Een behhhrafenis? Is dit ergens in Zeeland?
Ik heb hier een broertje dood aan.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:38 schreef Zelfscanner het volgende:
De een zijn dood is de ander zijn brood.
precies........Als je maar betaaldquote:
Ja, snap het ook niet. En verder is de sfeer vervelend, want alles kan tegen die man worden gebruikt wegens dat sterfgeval. Emotionele chantage ligt op de loer.quote:
Net zoals in India, op de brandstapel.quote:
Thriller eronder.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:42 schreef WEST het volgende:
Waar gaan ze locatie bezoek doen? op het kerkhof?
Waarom sws op bezoekquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:42 schreef WEST het volgende:
Waar gaan ze locatie bezoek doen? op het kerkhof?
De totale rekening is 4200, waarvan 3400 vergoed wordt door Monuta.quote:
Dat had ik me ondertussen al bedacht.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De totale rekening is 4200, waarvan 3400 vergoed wordt door Monuta.
Hij heeft vast wat jerrycans over van het geld en de tijd die hij bespaartquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:43 schreef Pandaplint het volgende:
Meneer de Ridder was toch van MKB brandstof? Hij verzorgde de crematie?
'Voor de sfeer'quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:46 schreef marcodej het volgende:
Moet er geen bezoek gebracht worden aan Monuta? Dit voegt toch niks toe?
en een ander bedrijf heeft de uitvaart geregeld die dus E800,- duurder is dan Monutaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De totale rekening is 4200, waarvan 3400 vergoed wordt door Monuta.
Hehequote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:47 schreef Zelfscanner het volgende:
Meneer Visser zoekt alvast een kist uit.
ingebouwde parachute?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik ben gefascineerd door deze jas met tepeltasjes
[ afbeelding ]
en een beetje dooie boel hequote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:46 schreef ChatGirl het volgende:
Ik krijg altijd kriebels bij dit soort gebeuren. Zo kil en zakelijk allemaal.
Meneer Visser past ook wel in die tissuebox.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:47 schreef Zelfscanner het volgende:
Meneer Visser zoekt alvast een kist uit.
Die ondernemer schijnt toegezegd te hebben dat alles gedekt was, ofzoquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik snap er geen reet van. De verzekeraar keerde 800 euro minder uit dan verwacht, en nu zit de begrafenisondernemer in het beklaagdenbankje en willen de eisers 4200 euro van hem?
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:48 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Meneer Visser past ook wel in die tissuebox.
ik door deze:quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik ben gefascineerd door deze jas met tepeltasjes
[ afbeelding ]
Ene Alice had dat toch gedaan, die verder niet in beeld is geweestquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die ondernemer schijnt toegezegd te hebben dat alles gedekt was, ofzo
Kutwijf is het. Zogenaamd correct, maar ondertussen tikken onder de gordel uitdelen.quote:
Who the fuck is alice?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ene Alice had dat toch gedaan, die verder niet in beeld is geweest
Het gaat ook niet om het geld, waarschijnlijk om het principe.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:50 schreef matthijst het volgende:
Zeikerds. Echt. 800 euro is niet zoveel stress waard
Nee, zijn dochter had gezegd 'alles komt goed'. Dat je dat uitlegt als dat elke cent volledig gedekt is, is je eigen interpretatie volgens mij. Sowieso dat je zo'n opmerking puur financieel opvat.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die ondernemer schijnt toegezegd te hebben dat alles gedekt was, ofzo
de intentiequote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:50 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om het geld, waarschijnlijk om het principe.
Niet zo onaardig over het buurmeisje Dat ik 24 jaar heb gehad hequote:
De strijdbijl begraven lijkt me beterquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:48 schreef Pulzzar het volgende:
Ik weet een leuke titel voor de volgende topicreeks: De Rijdende Rechter #179 Uitzending is een dooie boel
Dochter van die begrafenis ondernemer zeker. Van zo'n iemand mag je wel verwachten dat het dan ook allemaal gedekt is en niet achteraf achter dit soort dingen komt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:50 schreef Lkw het volgende:
[..]
Nee, zijn dochter had gezegd 'alles komt goed'. Dat je dat uitlegt als dat elke cent volledig gedekt is, is je eigen interpretatie volgens mij. sowieso dat je zo'n opmerking puur financieel opvat.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:53 schreef Pandaplint het volgende:
Ik kijk al uit naar de uitspraak van Meester Frank Visser "Zand er over!"
Echt he... dat was echt een dom wijf.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:53 schreef Zelfscanner het volgende:
Heb je ooit een begravenisondernemer zien huilen
Dooddoener nummero uno.quote:
Beest in bed.quote:
Het zijn Zeeuwenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:54 schreef Loveless85 het volgende:
Als mensen 3x in een kwartier roepen dat t niet om t geld gaat, dan weet je dat t om t geld gaat
Wauw, die is oud geworden.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:54 schreef Pulzzar het volgende:
Dat korte pittige kapsel lijkt op Sinead o'Connor
[ afbeelding ]
Ze is heerlijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:54 schreef Lkw het volgende:
Jemig Jetske, word nou eens zakelijk. Dat stomme inspelen op de emotie steeds. Ze is ook zo'n lichtgewicht hè.
Dat vond ik ook al ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:54 schreef Pulzzar het volgende:
Dat korte pittige kapsel lijkt op Sinead o'Connor
[ afbeelding ]
Die loopt niet helemaal recht.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:53 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Als ik dan toch moet kiezen zou ik die andere pakken.
Precies, dat bedoelde ik net ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:54 schreef matthijst het volgende:
Alles komt goed, lijkt me zon beetje de meest gehoorde zin rondom een uitvaart?
eensquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:55 schreef Heufd het volgende:
Die zogenaamde morele superioriteit van die vrouwen. Eng.
Lijkt me wel. Maar volgens mij was het alleen de man die een verzekering had afgesloten en hadden vrouw/dochters er niks van doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:55 schreef Pandaplint het volgende:
Je kijkt toch waar je jezelf voor verzekert?
Een soort Jinek.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:56 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik vind haar voornamelijk niet goed in d'r vak, sorry
Alleen als ik MOET kiezen...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:55 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Die loopt niet helemaal recht.
[ afbeelding ]
En ik voornamelijk lekker.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:56 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik vind haar voornamelijk niet goed in d'r vak, sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |