Hehequote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:47 schreef Zelfscanner het volgende:
Meneer Visser zoekt alvast een kist uit.
ingebouwde parachute?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik ben gefascineerd door deze jas met tepeltasjes
[ afbeelding ]
en een beetje dooie boel hequote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:46 schreef ChatGirl het volgende:
Ik krijg altijd kriebels bij dit soort gebeuren. Zo kil en zakelijk allemaal.
Meneer Visser past ook wel in die tissuebox.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:47 schreef Zelfscanner het volgende:
Meneer Visser zoekt alvast een kist uit.
Die ondernemer schijnt toegezegd te hebben dat alles gedekt was, ofzoquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik snap er geen reet van. De verzekeraar keerde 800 euro minder uit dan verwacht, en nu zit de begrafenisondernemer in het beklaagdenbankje en willen de eisers 4200 euro van hem?
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:48 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Meneer Visser past ook wel in die tissuebox.
ik door deze:quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik ben gefascineerd door deze jas met tepeltasjes
[ afbeelding ]
Ene Alice had dat toch gedaan, die verder niet in beeld is geweestquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die ondernemer schijnt toegezegd te hebben dat alles gedekt was, ofzo
Kutwijf is het. Zogenaamd correct, maar ondertussen tikken onder de gordel uitdelen.quote:
Who the fuck is alice?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ene Alice had dat toch gedaan, die verder niet in beeld is geweest
Het gaat ook niet om het geld, waarschijnlijk om het principe.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:50 schreef matthijst het volgende:
Zeikerds. Echt. 800 euro is niet zoveel stress waard
Nee, zijn dochter had gezegd 'alles komt goed'. Dat je dat uitlegt als dat elke cent volledig gedekt is, is je eigen interpretatie volgens mij. Sowieso dat je zo'n opmerking puur financieel opvat.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die ondernemer schijnt toegezegd te hebben dat alles gedekt was, ofzo
de intentiequote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:50 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om het geld, waarschijnlijk om het principe.
Niet zo onaardig over het buurmeisje Dat ik 24 jaar heb gehad hequote:
De strijdbijl begraven lijkt me beterquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:48 schreef Pulzzar het volgende:
Ik weet een leuke titel voor de volgende topicreeks: De Rijdende Rechter #179 Uitzending is een dooie boel
Dochter van die begrafenis ondernemer zeker. Van zo'n iemand mag je wel verwachten dat het dan ook allemaal gedekt is en niet achteraf achter dit soort dingen komt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:50 schreef Lkw het volgende:
[..]
Nee, zijn dochter had gezegd 'alles komt goed'. Dat je dat uitlegt als dat elke cent volledig gedekt is, is je eigen interpretatie volgens mij. sowieso dat je zo'n opmerking puur financieel opvat.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:53 schreef Pandaplint het volgende:
Ik kijk al uit naar de uitspraak van Meester Frank Visser "Zand er over!"
Echt he... dat was echt een dom wijf.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:53 schreef Zelfscanner het volgende:
Heb je ooit een begravenisondernemer zien huilen
Dooddoener nummero uno.quote:
Beest in bed.quote:
Het zijn Zeeuwenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:54 schreef Loveless85 het volgende:
Als mensen 3x in een kwartier roepen dat t niet om t geld gaat, dan weet je dat t om t geld gaat
Wauw, die is oud geworden.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:54 schreef Pulzzar het volgende:
Dat korte pittige kapsel lijkt op Sinead o'Connor
[ afbeelding ]
Ze is heerlijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:54 schreef Lkw het volgende:
Jemig Jetske, word nou eens zakelijk. Dat stomme inspelen op de emotie steeds. Ze is ook zo'n lichtgewicht hè.
Dat vond ik ook al ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:54 schreef Pulzzar het volgende:
Dat korte pittige kapsel lijkt op Sinead o'Connor
[ afbeelding ]
Die loopt niet helemaal recht.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:53 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Als ik dan toch moet kiezen zou ik die andere pakken.
Precies, dat bedoelde ik net ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:54 schreef matthijst het volgende:
Alles komt goed, lijkt me zon beetje de meest gehoorde zin rondom een uitvaart?
eensquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:55 schreef Heufd het volgende:
Die zogenaamde morele superioriteit van die vrouwen. Eng.
Lijkt me wel. Maar volgens mij was het alleen de man die een verzekering had afgesloten en hadden vrouw/dochters er niks van doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:55 schreef Pandaplint het volgende:
Je kijkt toch waar je jezelf voor verzekert?
Een soort Jinek.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:56 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik vind haar voornamelijk niet goed in d'r vak, sorry
Alleen als ik MOET kiezen...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:55 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Die loopt niet helemaal recht.
[ afbeelding ]
En ik voornamelijk lekker.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:56 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik vind haar voornamelijk niet goed in d'r vak, sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |