Echt he... dat was echt een dom wijf.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:53 schreef Zelfscanner het volgende:
Heb je ooit een begravenisondernemer zien huilen
Dooddoener nummero uno.quote:
Beest in bed.quote:
Het zijn Zeeuwenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:54 schreef Loveless85 het volgende:
Als mensen 3x in een kwartier roepen dat t niet om t geld gaat, dan weet je dat t om t geld gaat
Wauw, die is oud geworden.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:54 schreef Pulzzar het volgende:
Dat korte pittige kapsel lijkt op Sinead o'Connor
[ afbeelding ]
Ze is heerlijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:54 schreef Lkw het volgende:
Jemig Jetske, word nou eens zakelijk. Dat stomme inspelen op de emotie steeds. Ze is ook zo'n lichtgewicht hè.
Dat vond ik ook al ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:54 schreef Pulzzar het volgende:
Dat korte pittige kapsel lijkt op Sinead o'Connor
[ afbeelding ]
Die loopt niet helemaal recht.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:53 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Als ik dan toch moet kiezen zou ik die andere pakken.
Precies, dat bedoelde ik net ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:54 schreef matthijst het volgende:
Alles komt goed, lijkt me zon beetje de meest gehoorde zin rondom een uitvaart?
eensquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:55 schreef Heufd het volgende:
Die zogenaamde morele superioriteit van die vrouwen. Eng.
Lijkt me wel. Maar volgens mij was het alleen de man die een verzekering had afgesloten en hadden vrouw/dochters er niks van doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:55 schreef Pandaplint het volgende:
Je kijkt toch waar je jezelf voor verzekert?
Een soort Jinek.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:56 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik vind haar voornamelijk niet goed in d'r vak, sorry
Alleen als ik MOET kiezen...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:55 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Die loopt niet helemaal recht.
[ afbeelding ]
En ik voornamelijk lekker.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:56 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik vind haar voornamelijk niet goed in d'r vak, sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |