Ze hebben kale stammen. Daar houden de vrouwtjes niet vanquote:
Project Xje doen?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
Meet bij de Maurice Chevalierstraat 13?
Op boomplantdagquote:
Owja feest dus voor bewonersquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:53 schreef Pandaplint het volgende:
Bomen pas kappen in de herfst ivm broedende vogels
Volgende week bij de Rijdende Rechter: vogels Almere eisen verhuispremiequote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:53 schreef Pandaplint het volgende:
Bomen pas kappen in de herfst ivm broedende vogels
quote:De buren mevrouw Elisabeth en mevrouw Frisch strijden al 6 jaar lang over de coniferen op de oprit. Mevrouw Frisch wil dat de bomen zo snel mogelijk verdwijnen, maar mevrouw Elisabeth wil daar niets van weten. Zij wil namelijk dat haar auto in de schaduw kan blijven staan. Naast de bomen spelen er nog veel meer kwesties: de berkenboom in de achtertuin, de schutting, de overspelige katten, karnemelk en kippenpootjes. Kortom: Meester Visser krijgt het druk.
Aflevering 10quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:57 schreef GlennQuagmire het volgende:
Wel tof, de onderwerpen van de volgende weken staan al online:
http://pers.ncrv.nl/progr(...)-5-zonsverduistering
Vooral over 2 weken lijkt me een topshow:
[..]
O, ja! De bomenstichting moet nu wel gealarmeerd zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:57 schreef Zelfscanner het volgende:
Bezwaar maken tegen de kapvergunning
is het normaal dat een verzekeraar niet alle kosten van de uitvaart dekt?quote:Meneer Van de Velde overlijdt in september 2014. Elles van Uitvaartverzorging De Ridder gaat bij de familie langs om de uitvaart te bespreken. De familie geeft een kopie van hun verzekering aan Elles en zij zegt: “Alles komt goed”. De familie gaat ervan uit dat alle kosten van de begrafenis gedekt worden. Echter, na de uitvaart krijgt mevrouw Van de Velde toch een rekening van 800 euro thuis gestuurd. Het blijkt dat de verzekering toch niet alle kosten dekt. Familie Van de Velde is zwaar teleurgesteld en wil dat Meester Visser dit tot op de bodem uitzoekt.
Dat klopt. Het hangt er vanaf of je een uitvaartverzekering in natura hebt of eentje met een verzekerd bedrag. Dat verzekerde bedrag kan onvoldoende dekking geven.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:03 schreef Snoepje5 het volgende:
is het normaal dat een verzekeraar niet alle kosten van de uitvaart dekt?
Heeft dit bedrijf niet al eerder mee gedaan?quote:abani zijn droom waar maken; hij importeert een BMW uit Duitsland. Een auto met ballen. Maar dan staat hij van het een op het andere moment stil. Motor kapot. Zijn moeder ziet het hele euvel met lede ogen aan en besluit hem te helpen. Op internet gaat ze op zoek naar een nieuwe motor en komt uit bij Altijd Raak. Het bedrijf van Dave Penders. Hij regelt voor een zacht prijsje een motor en laat ‘m inbouwen. Maar sindsdien heeft de glanzende BMW een slechte start. Meester Visser kruipt onder de auto om te onderzoeken wat er mis is. Volgens Rabani heeft Penders slecht werk afgeleverd. Volgens Penders is één ding duidelijk; die motor die hij heeft geleverd is 100 procent in orde. Aan meester Visser de taak een oordeel te vellen.
Dat zijn de beste.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:21 schreef Pulzzar het volgende:
Ik denk dat er volgende week ook weer een saaie aflevering komt met bejaarden die zeiken dat de schutting van de buren 3 mm op hun erfgrens staat ofzo.
Niet zo'n beetje zeg, het zal je vrouw maar zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:57 schreef padlarf het volgende:
IK vond die blonde wel echt een takkenwijf
Loop een keer door de AH XL en je gaat erg treurig worden.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:11 schreef Telates het volgende:
[..]
Niet zo'n beetje zeg, het zal je vrouw maar zijn.
God o god wat een ellende.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:57 schreef GlennQuagmire het volgende:
Wel tof, de onderwerpen van de volgende weken staan al online:
http://pers.ncrv.nl/progr(...)-5-zonsverduistering
Vooral over 2 weken lijkt me een topshow:
[..]
Ik dacht dat elke vogelhouder dit wel wist. Maar ze zouden het op de verpakking moeten zetten.quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:23 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik heb niet alles gelezen (teveel 178 topics), maar is deze al voorbijgekomen?
Even gigantisch offtopic gaan: Is het niet vreemd dat je bij het eerste donderwolkje al een weeralarm krijgt en bij zulke dingen als giftige stoffen in hh apparaten door ondervinding wijzer wordt?
De wet bepaalt dat een boom verwijderd mag worden als de buur er apert onredelijk veel last van heeftquote:Op woensdag 11 maart 2015 09:10 schreef Walter81 het volgende:
Rare uitspraak.
'Recht op vrij uitzicht' of 'Recht op direct zonlicht' bestaat niet. Dus als iemand klaagt dat men niet in de zon zit, jammer dan.
Die bomen zijn ook niet geplaatst op een manier die niet mag ofzo. Gemeente doet niks fout, bewoners hebben geen recht van spreken.
Dus daarom ben ik het niet eens met Visser.
En over het 'enorme geruis van het bladerdak' als ze omvallen..quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat worden dus 100 bomen kappen. Die moet de gemeente alleen wel weer ergens anders planten. Dus ze gaan er andere mensen mee lastig vallen
Tevens voorspel ik dat de bewoners gaan klagen over stof en geluidsoverlast als de bomen gekapt worden.
Of het is een acteur die ze per ongeluk 2 keer ingehuurd hebben. Neppe showquote:Op woensdag 11 maart 2015 10:13 schreef StephanL het volgende:
Ik dacht al, heeft die vent in de jury gezeten. Ja dus, en nu dan wethouder
Hij was al langer wethouder dan jurylid natuurlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:13 schreef StephanL het volgende:
Ik dacht al, heeft die vent in de jury gezeten. Ja dus, en nu dan wethouder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |