zou ik je niet aandoen na die nederlaag die ik je gisteren gaf.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
daag je mij weer uit voor een GIF battle?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KNEUZEN?!quote:Op maandag 9 maart 2015 20:51 schreef housesoftheholy het volgende:
Krijg een droge kut van jullie kneuzen.
Dag Hoink, was niet gezelligquote:Op maandag 9 maart 2015 20:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je moet je bek houden ouwe lul ik sla je bakkenbaarden eraf.
Makkelijk een ander de schuld geven van zoiets.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:51 schreef housesoftheholy het volgende:
Krijg een droge kut van jullie kneuzen.
Ik heb geen gevatte opmerking.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Via internet een gevecht plannen en dan verschijnen beide nietquote:Op maandag 9 maart 2015 20:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Omdat iedereen op internet praatjes kan hebben, maar wie is er irl het alphamannetje?
quote:Op maandag 9 maart 2015 20:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou ik je niet aandoen na die nederlaag die ik je gisteren gaf.hmm oke, ik had toch geen zinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als een mes door de boter van je ziel. Sorry man.quote:
dus je stuurt iedereen weer een PM voor de volgende Radio KLB?quote:Op maandag 9 maart 2015 20:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
wtf is dit nou weer. kleuterschool niveautje weer.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Probleem is, is dat jullie dan ook geen topic mogen maken.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:52 schreef Der_Mann het volgende:
dus je stuurt iedereen weer een PM voor de volgende Radio KLB?
Alleen ikquote:Op maandag 9 maart 2015 20:52 schreef datismijnmening het volgende:
Ik dacht dat iedereen hier trouwens pacifist was
In het echt welquote:Op maandag 9 maart 2015 20:52 schreef datismijnmening het volgende:
Stoere praat. Ban me nu niet joh is maar een grapjequote:Op maandag 9 maart 2015 20:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
wtf is dit nou weer. kleuterschool niveautje weer.
Moet jij eens even opletten.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Probleem is, is dat jullie dan ook geen topic mogen maken.
Zou het niet pikken.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
soms moet je ook die denkbeelden kracht bijzetten met bloedvergietenquote:Op maandag 9 maart 2015 20:52 schreef datismijnmening het volgende:
Maar je zit wel te trillen achter je laptopje.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Alsof iedereen gelijk is.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
een 48hr ban zoals ik dat altijd kreeg.
laat ze ons maar tegenhouden, ik doe iedere blauwe in zo'n armbarquote:Op maandag 9 maart 2015 20:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Probleem is, is dat jullie dan ook geen topic mogen maken.
Duitse Herder ook echtquote:Op maandag 9 maart 2015 20:54 schreef Fushia2 het volgende:
SPUGEN OP DROGE KUTJES EN DAN GELIJK STOTEN ALS EEN DUITSE HERDER![]()
Wat doe je met me?!?!! ;squote:Op maandag 9 maart 2015 20:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
laat ze ons maar tegenhouden, ik doe iedere blauwe in zo'n armbar
zie je nu wat voor volk je aantrekt, hoth?quote:Op maandag 9 maart 2015 20:54 schreef Fushia2 het volgende:
Is dit het begin van het einde? Van iedereen? Van FOK!? Van het internet?quote:Op maandag 9 maart 2015 20:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
laat ze ons maar tegenhouden, ik doe iedere blauwe in zo'n armbar
Zag een duitse herder neuken.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:54 schreef Fushia2 het volgende:
Weet je hoe hard de kerel gaat janken? Maitljes dmmetjes naar wie het maar horen wil. Hoe onrechtvaardig hij wel niet behandeld wordt. Dat het persoonlijk is. De complete shizzle.quote:
Word altijd wel goed nat van mezelf, echt geweldig.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Makkelijk een ander de schuld geven van zoiets.
oh shit nee ik bedoelde iedereen met een blauwe naam, jou wil ik echt niet tegenkomen sorry sorryyyyyquote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 20:54 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
zie je nu wat voor volk je aantrekt, hoth?
quote:Op maandag 9 maart 2015 20:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Makkelijk een ander de schuld geven van zoiets.
haha oke ;pquote:Op maandag 9 maart 2015 20:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh shit nee ik bedoelde iedereen met een blauwe naam, jou wil ik echt niet tegenkomen sorry sorryyyyy
gvd geil nuquote:Op maandag 9 maart 2015 20:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Word altijd wel goed nat van mezelf, echt geweldig.
Maar wel met mate toch?quote:Op maandag 9 maart 2015 20:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
soms moet je ook die denkbeelden kracht bijzetten met bloedvergieten
quote:Op maandag 9 maart 2015 20:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Weet je hoe hard de kerel gaat janken? Maitljes dmmetjes naar wie het maar horen wil. Hoe onrechtvaardig hij wel niet behandeld wordt. Dat het persoonlijk is. De complete shizzle.
Dat hij een ineens een rare grote waffel opzet is niet relevant.
ik kan dit bevestigenquote:Op maandag 9 maart 2015 20:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Weet je hoe hard de kerel gaat janken? Maitljes dmmetjes naar wie het maar horen wil. Hoe onrechtvaardig hij wel niet behandeld wordt. Dat het persoonlijk is. De complete shizzle.
Ja, maar dit is nu ook niet helemaal eerlijk he Opa.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Wie de neuk ben jij nou weer en waarom haal je een bruine arm bij uitgerekend hoink?quote:Op maandag 9 maart 2015 20:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar je zit wel te trillen achter je laptopje.
demon hunter voor de ektequote:Op maandag 9 maart 2015 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga wel mn agressie botvieren in Diablo 3
Groetjens
wow waarom gelijk zo persoonlijkquote:Op maandag 9 maart 2015 20:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
TARDIS zit vuistdiep in bij iedereenquote:Op maandag 9 maart 2015 20:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wie de neuk ben jij nou weer en waarom haal je een bruine arm bij uitgerekend hoink?
TARDIS. niet kennen.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wie de neuk ben jij nou weer en waarom haal je een bruine arm bij uitgerekend hoink?
Ik ben jaloers op z'n snor en hij wil me geen tips geven tenzij ik me recalcitrant opstel.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
De autoriteit wijzen op willekeur ook niet.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:56 schreef Catkiller het volgende:
De inhoud van persoonlijke berichten mag toch niet worden gedeeld?
Adblocker uitzettenquote:Op maandag 9 maart 2015 20:57 schreef datismijnmening het volgende:
Wtf, ik krijg quotemeldingen terwijl al in dit topic ben
hihihi heb je even gehacktquote:Op maandag 9 maart 2015 20:57 schreef datismijnmening het volgende:
Opa laat zijn codes los op de sc.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:57 schreef datismijnmening het volgende:
Snel snel, aluhoedje, LOEMIENATIEquote:Op maandag 9 maart 2015 20:57 schreef datismijnmening het volgende:
Het is goed met je kerel. Ga zo door en je bent gewoon weer weg. Kan je weer gaan mailen.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, maar dit is nu ook niet helemaal eerlijk he Opa.
Pik je dit?quote:Op maandag 9 maart 2015 20:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat doe ik nu.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:58 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Het is goed met je kerel. Ga zo door en je bent gewoon weer weg. Kan je weer gaan mailen.
wow ben je ongi ofzo?quote:Op maandag 9 maart 2015 20:58 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het is goed met je kerel. Ga zo door en je bent gewoon weer weg. Kan je weer gaan mailen.
ik ga zo afwassen.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:58 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik wil me er niet meer bemoeien maar ik heb wel eens gelezen dat dreigen niet helpt in het veranderen van gedrag bij de mensen die onder jou staan in rang. Dus ik weet niet wat je wil bereiken met je aanwezigheid maar als je wil kan ik je wel tips geven hoe en wat.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:58 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dit zeggen alleen verwijfde mannen.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent pas echt een Mann als je vrouwelijke dingen doet en je daar niet voor schaamt
Kijk 'm nu dan, bange mietquote:Op maandag 9 maart 2015 20:59 schreef hoink581 het volgende:
Ik zit een beetje met je te dollen Opa, niet eens af te zeiken en nu ga je zo doen?
Vind je mij verwijfd? Ik zei dit van de week ook tegen een collega.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dit zeggen alleen verwijfde mannen.
trquote:Op maandag 9 maart 2015 20:59 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Daar heb je vrouwen voor uiteraard.
trquote:Op maandag 9 maart 2015 20:59 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
ahahah ;p jaquote:Op maandag 9 maart 2015 20:59 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vind je mij verwijfd? Ik zei dit van de week ook tegen een collega.
ik heb 't wel echt gedaanquote:Op maandag 9 maart 2015 21:00 schreef Der_Mann het volgende:
maar ik doe niet echt tr omdat ik bang ben
quote:Op maandag 9 maart 2015 20:58 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidequote:
gewoon stoer zijn op de foks tochquote:Op maandag 9 maart 2015 21:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als zelfs jij het durft kan ik het ook, bedankt voor de moed
Ja dat is net zoals wanneer je hem zou meeten om hem te slaan haha omg zo volwassen. ;D :dquote:Op maandag 9 maart 2015 21:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
Gewoon hardop aan het lachen om hoink die 'm nu in z'n broek schijt.
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:01 schreef Catkiller het volgende:
Blauwes verpesten alles, behalve BT die mag ik niet maar is leuk om op te schelden
Echt veel verstand van gezichtshaar heb je niet he? Met je blotebillen gezicht.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
Gewoon hardop aan het lachen om hoink die 'm nu in z'n broek schijt. Z'n snor hangt er zeker slap bij nu.
Echt zo'n hielenlikker ben je. Zie je wel vaker bij mensen met weinig tot geen persoonlijkheid.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
Gewoon hardop aan het lachen om hoink die 'm nu in z'n broek schijt. Z'n snor hangt er zeker slap bij nu.
Ik vind het allemaal wel weer heel typisch.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kijk 'm nu dan, bange miet. Hele tijd een grote bek en nu dit, opflikkeren
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja dat is net zoals wanneer je hem zou meeten om hem te slaan haha omg zo volwassen. ;D :d_ 0--o;p
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Echt veel verstand van gezichtshaar heb je niet he? Met je blotebillen gezicht.
Dit is dus het soort volk dat de KLB SC heeft verpest, Opaquote:Op maandag 9 maart 2015 21:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Echt zo'n hielenlikker ben je. Zie je wel vaker bij mensen met weinig tot geen persoonlijkheid.
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:02 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik nomineer jou. Of werkt dat niet zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Het was er maar ééntje en ik vind misogynie niet echt nutteloos om te rapporteren.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:02 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Gewoon ff doorgaan met nutteloze tr's maken. Daar zijn we altijd snel klaar mee.
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:02 schreef BlauweTijger het volgende:
Nee hoor. Gewoon normaal doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
smeer er een homeopathisch zalfje opquote:Op maandag 9 maart 2015 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit is dus het soort volk dat de KLB SC heeft verpest, Opa.
blij dat ik niet gequote benquote:Op maandag 9 maart 2015 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
[..]
Echte feminazi ben je heh.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het was er maar ééntje en ik vind misogynie niet echt nutteloos om te rapporteren.
Aldus whiteknight TARDIS..
Typisch. Elke keer als jij hier komt is het gesodemieter.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
ik stem op remiquote:Op maandag 9 maart 2015 21:05 schreef datismijnmening het volgende:
Mogen we anders stemmen op wie er gebanned wordt?
Wie nomineer jij?quote:Op maandag 9 maart 2015 21:05 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:05 schreef datismijnmening het volgende:
Ik stem tegen.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik stem voor een traditionele KLB SC en een KLB Verkiezings-homo's SC.
Dan zal er uiteindelijk nog meer van over zijn dan jouw schaamhaarlapje wat je een baard noemt.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:02 schreef chroestjov het volgende:
Waarschijnlijk heeft hij net van de zenuwen binnen enkele minuten zijn halve snor geëpileerd.
Ja het was altijd zo'n dolle pret hier wanneer je ooit dit topic opende. Nieuwe mensen werden omarmd en iedereen was welkom en er werd nooit raar gedaan. Iedereen was zoooo lief voor elkaar. Als jij niet zo autistisch was en gewoon kon accepteren dat er soms dingen veranderen dan was dit allemaal niet eens aan de gang, maar je blijft maar door zeiken elke keer wanneer je dit topic opent. Alsof wij er zin in hadden om onszelf te mengen in die schijtSC van jullie, veel keus was er niet.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
[..]
wie ben jij.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja het was altijd zo'n dolle pret hier wanneer je ooit dit topic opende. Nieuwe mensen werden omarmd en iedereen was welkom en er werd nooit raar gedaan. Iedereen was zoooo lief voor elkaar. Als jij niet zo autistisch was en gewoon kon accepteren dat er soms dingen veranderen dan was dit allemaal niet eens aan de gang, maar je blijft maar door zeiken elke keer wanneer je dit topic opent. Alsof wij er zin in hadden om onszelf te mengen in die schijtSC van jullie, veel keus was er niet.
hij heeft gewoon gelijk hoor weeniequote:Op maandag 9 maart 2015 21:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
wie ben jij.hou je mond joh totempaal.
Dan ga je daar constructief om vragen in Feedback. Wij hebben dat al meerdere malen gedaan omdat "oud-SC'ers" daadwerkelijk niet met verandering kunnen omgaan.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik stem voor een traditionele KLB SC en een KLB Verkiezings-homo's SC.
Gelul natuurlijk. De KLB-SC is altijd een half lauw warm bad van liefde geweest.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja het was altijd zo'n dolle pret hier wanneer je ooit dit topic opende. Nieuwe mensen werden omarmd en iedereen was welkom en er werd nooit raar gedaan. Iedereen was zoooo lief voor elkaar. Als jij niet zo autistisch was en gewoon kon accepteren dat er soms dingen veranderen dan was dit allemaal niet eens aan de gang, maar je blijft maar door zeiken elke keer wanneer je dit topic opent. Alsof wij er zin in hadden om onszelf te mengen in die schijtSC van jullie, veel keus was er niet.
Ga nou maar je dinnetje neuken, twee minnetjes maken een plusquote:Op maandag 9 maart 2015 21:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
We zijn allemaal tobbersquote:Op maandag 9 maart 2015 21:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Arme tobbers waren dat inderdaad
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha zie deze man kkmad carenquote:Op maandag 9 maart 2015 21:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
vandaar dat je een tweelingbroer hebt?quote:Op maandag 9 maart 2015 21:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga nou maar je dinnetje neuken, twee minnetjes maken een plus
Misschien keek ik dan op de verkeerde momenten, en een hoop anderen die hier ook niet wilden gaan posten ook.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:07 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Gelul natuurlijk. De KLB-SC is altijd een half lauw warm bad van liefde geweest.
De waarheid is dat jij geen idee hebt van wat ik in het verleden zoal heb uitgevoerd, wat ik nu uitvoer en wat ik in de toekomst zal gaan uitvoeren.quote:
Waarom komt er tegenwoordig dan om de dag een blauwe kijken of het allemaal wel goed gaat?quote:Op maandag 9 maart 2015 21:07 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Gelul natuurlijk. De KLB-SC is altijd een half lauw warm bad van liefde geweest.
gaat niks worden, tegenquote:Op maandag 9 maart 2015 21:08 schreef Der_Mann het volgende:
nu we toch op dingen aan het stemmen zijn, wie stemt op Der_Mann als mod?
ik stem voor
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Vroeger hingen hier ook nog wel eens vrouwen rond. Die hebben jullie wel vakkundig weggejaagd.
zou niet pikkenquote:Op maandag 9 maart 2015 21:08 schreef sperzieboontjes het volgende:
Zo hé, waarom al die boosheid al de hele dag?
Ik heb inderdaad geen idee.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:08 schreef chroestjov het volgende:
[..]
De waarheid is dat jij geen idee hebt van wat ik in het verleden zoal heb uitgevoerd, wat ik nu uitvoer en wat ik in de toekomst zal gaan uitvoeren.
Het feit dat jij dit schijnbaar zo belangrijk vindt, spreekt boekdelen over de mate waarin jij cared.
We hebben hoink toch?quote:Op maandag 9 maart 2015 21:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Vroeger hingen hier ook nog wel eens vrouwen rond. Die hebben jullie wel vakkundig weggejaagd.
Nee. Die is dood sinds we zijn gescheiden bij onze geboorte en mijn moeder zit hier nog mee dus laat dat met rust aubquote:Op maandag 9 maart 2015 21:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
vandaar dat je een tweelingbroer hebt?
Zo zou ik Chloroform niet willen noemen.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
MYMEMME is onze bitch.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Wow, ik heb ineens 1200% meer sympathie voor jullie.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wij hebben dat al meerdere malen gedaan kunnen omgaan.
HOTH, DjeDje, Willow en VanderWoodsenquote:Op maandag 9 maart 2015 21:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Siamees?quote:Op maandag 9 maart 2015 21:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee. Die is dood sinds we zijn gescheiden bij onze geboorte en mijn moeder zit hier nog mee dus laat dat met rust aub
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Nee ik ben Ghaneesquote:
Er zijn geen vrouwen op FOK!.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Het is maar de vraag of dat echt vrouwen zijn natuurlijk.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
HOTH, DjeDje, Willow en VanderWoodsen
Ja,net zoals Annabelquote:Op maandag 9 maart 2015 21:09 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of dat echt vrouwen zijn natuurlijk.
alleen DjeDje niet, dat is nog een meisjequote:Op maandag 9 maart 2015 21:09 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Geldt voor alle vrouwen op FOK! toch.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:09 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nee het is net een blauwequote:Op maandag 9 maart 2015 21:10 schreef voederbietel het volgende:
Is Opstelten als verleden tijd trouwens?
Het is nu OPAquote:Op maandag 9 maart 2015 21:10 schreef voederbietel het volgende:
Is Opstelten als verleden tijd trouwens?
Nog even, ben bijna klaar met fappen.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou je in dat geval m'n dickpics terug willen sturen? Bvd.
Jij bent wss ook een 40 jarige bijstandstrekkerquote:Op maandag 9 maart 2015 21:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geldt voor alle vrouwen op FOK! toch.
Stuur maar waar je over wil praten.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:09 schreef Fushia2 het volgende:
Hoink wanneer ga je mij interviewen op de radio?
Kloptquote:Op maandag 9 maart 2015 21:11 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Jij bent wss ook een 40 jarige bijstandstrekker
Jammer, had gehoopt dat dit euuhhhh het euhehehehheh eindeuuuuh was.quote:
Allebeiquote:Op maandag 9 maart 2015 21:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent 40 jaar oud of je trekt al 40 jaar lang bijstand?
Zou luisteren.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik wil praten over Opa.Bakkebaard.
Ah je houdt van treurige verhalenquote:Op maandag 9 maart 2015 21:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik wil praten over Opa.Bakkebaard.
Of je volgende keer bij het olieworstelen nog een keer je nipples in m'n gezicht wilt duwenquote:Op maandag 9 maart 2015 21:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nog even, ben bijna klaar met fappen.
wow ok, niet zo agressief reageren. heb je deze SC ooit eens gelezen? dat is de norm hier totaal niet.quote:
de tyfusquote:Op maandag 9 maart 2015 21:12 schreef sperzieboontjes het volgende:
Waarom ben ik allergisch voor oorbellen?
quote:
Het wordt amateur-psychoanalyse.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ah je houdt van treurige verhalen
je hoort ze niet op te etenquote:Op maandag 9 maart 2015 21:12 schreef sperzieboontjes het volgende:
Waarom ben ik allergisch voor oorbellen?
Mag ik een do-over?quote:Op maandag 9 maart 2015 21:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wow ok, niet zo agressief reageren. heb je deze SC ooit eens gelezen? dat is de norm hier totaal niet.
Hier ook hoor.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:13 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
ik ben irl een nerdje![]()
#TRUECONFESSIONS #WHITEWINE #TIPSY #CRAZYMONDAYS
Volgens mij ruik jij naar natte hond.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan zal er uiteindelijk nog meer van over zijn dan jouw schaamhaarlapje wat je een baard noemt.
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geen idee.
Ik care inderdaad.
Ik vind het prachtig dat je het niet wil vertellen. Is het Mac Donalds of is het erger?
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:14 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Volgens mij ruik jij naar natte hond.
Wow, you must really love my man boobs.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Of je volgende keer bij het olieworstelen nog een keer je nipples in m'n gezicht wilt duwen.
Allebeiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Snel klaar denk ik, misogenystische misanthropistquote:Op maandag 9 maart 2015 21:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Het wordt amateur-psychoanalyse.
Doe ik het voor.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Het wordt amateur-psychoanalyse.
Zo grappig zijn die dingen vaak niet eens man, alleen maar omdat het tegen hoink is quote je het.quote:
En je harige anjer, niet te vergeten.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wow, you must really love my man boobs.
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Allebeivan een 4/10 naar een 10/10, net voldoende dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind het wel grappig, daar ik het vorige week ook had over lichaamsgeuren van andere personenquote:Op maandag 9 maart 2015 21:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo grappig zijn die dingen vaak niet eens man, alleen maar omdat het tegen hoink is quote je het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |