Jammer, had gehoopt dat dit euuhhhh het euhehehehheh eindeuuuuh was.quote:
Allebeiquote:Op maandag 9 maart 2015 21:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent 40 jaar oud of je trekt al 40 jaar lang bijstand?
Zou luisteren.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik wil praten over Opa.Bakkebaard.
Ah je houdt van treurige verhalenquote:Op maandag 9 maart 2015 21:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik wil praten over Opa.Bakkebaard.
Of je volgende keer bij het olieworstelen nog een keer je nipples in m'n gezicht wilt duwenquote:Op maandag 9 maart 2015 21:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nog even, ben bijna klaar met fappen.
wow ok, niet zo agressief reageren. heb je deze SC ooit eens gelezen? dat is de norm hier totaal niet.quote:
de tyfusquote:Op maandag 9 maart 2015 21:12 schreef sperzieboontjes het volgende:
Waarom ben ik allergisch voor oorbellen?
quote:
Het wordt amateur-psychoanalyse.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ah je houdt van treurige verhalen
je hoort ze niet op te etenquote:Op maandag 9 maart 2015 21:12 schreef sperzieboontjes het volgende:
Waarom ben ik allergisch voor oorbellen?
Mag ik een do-over?quote:Op maandag 9 maart 2015 21:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wow ok, niet zo agressief reageren. heb je deze SC ooit eens gelezen? dat is de norm hier totaal niet.
Hier ook hoor.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:13 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
ik ben irl een nerdje![]()
#TRUECONFESSIONS #WHITEWINE #TIPSY #CRAZYMONDAYS
Volgens mij ruik jij naar natte hond.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan zal er uiteindelijk nog meer van over zijn dan jouw schaamhaarlapje wat je een baard noemt.
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geen idee.
Ik care inderdaad.
Ik vind het prachtig dat je het niet wil vertellen. Is het Mac Donalds of is het erger?
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:14 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Volgens mij ruik jij naar natte hond.
Wow, you must really love my man boobs.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Of je volgende keer bij het olieworstelen nog een keer je nipples in m'n gezicht wilt duwen.
Allebeiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Snel klaar denk ik, misogenystische misanthropistquote:Op maandag 9 maart 2015 21:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Het wordt amateur-psychoanalyse.
Doe ik het voor.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Het wordt amateur-psychoanalyse.
Zo grappig zijn die dingen vaak niet eens man, alleen maar omdat het tegen hoink is quote je het.quote:
En je harige anjer, niet te vergeten.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wow, you must really love my man boobs.
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Allebeivan een 4/10 naar een 10/10, net voldoende dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind het wel grappig, daar ik het vorige week ook had over lichaamsgeuren van andere personenquote:Op maandag 9 maart 2015 21:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo grappig zijn die dingen vaak niet eens man, alleen maar omdat het tegen hoink is quote je het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |