Wow, ik heb ineens 1200% meer sympathie voor jullie.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wij hebben dat al meerdere malen gedaan kunnen omgaan.
HOTH, DjeDje, Willow en VanderWoodsenquote:Op maandag 9 maart 2015 21:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Vroeger hingen hier ook nog wel eens vrouwen rond. Die hebben jullie wel vakkundig weggejaagd.
Siamees?quote:Op maandag 9 maart 2015 21:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee. Die is dood sinds we zijn gescheiden bij onze geboorte en mijn moeder zit hier nog mee dus laat dat met rust aub
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Vroeger hingen hier ook nog wel eens vrouwen rond. Die hebben jullie wel vakkundig weggejaagd.
Nee ik ben Ghaneesquote:
Er zijn geen vrouwen op FOK!.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Het is maar de vraag of dat echt vrouwen zijn natuurlijk.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
HOTH, DjeDje, Willow en VanderWoodsen
Ja,net zoals Annabelquote:Op maandag 9 maart 2015 21:09 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of dat echt vrouwen zijn natuurlijk.
alleen DjeDje niet, dat is nog een meisjequote:Op maandag 9 maart 2015 21:09 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Geldt voor alle vrouwen op FOK! toch.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:09 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nee het is net een blauwequote:Op maandag 9 maart 2015 21:10 schreef voederbietel het volgende:
Is Opstelten als verleden tijd trouwens?
Het is nu OPAquote:Op maandag 9 maart 2015 21:10 schreef voederbietel het volgende:
Is Opstelten als verleden tijd trouwens?
Nog even, ben bijna klaar met fappen.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou je in dat geval m'n dickpics terug willen sturen? Bvd.
Jij bent wss ook een 40 jarige bijstandstrekkerquote:Op maandag 9 maart 2015 21:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geldt voor alle vrouwen op FOK! toch.
Stuur maar waar je over wil praten.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:09 schreef Fushia2 het volgende:
Hoink wanneer ga je mij interviewen op de radio?
Kloptquote:Op maandag 9 maart 2015 21:11 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Jij bent wss ook een 40 jarige bijstandstrekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |