Ja het was altijd zo'n dolle pret hier wanneer je ooit dit topic opende. Nieuwe mensen werden omarmd en iedereen was welkom en er werd nooit raar gedaan. Iedereen was zoooo lief voor elkaar. Als jij niet zo autistisch was en gewoon kon accepteren dat er soms dingen veranderen dan was dit allemaal niet eens aan de gang, maar je blijft maar door zeiken elke keer wanneer je dit topic opent. Alsof wij er zin in hadden om onszelf te mengen in die schijtSC van jullie, veel keus was er niet.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit is dus het soort volk dat de KLB SC heeft verpest, Opa.
wie ben jij.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja het was altijd zo'n dolle pret hier wanneer je ooit dit topic opende. Nieuwe mensen werden omarmd en iedereen was welkom en er werd nooit raar gedaan. Iedereen was zoooo lief voor elkaar. Als jij niet zo autistisch was en gewoon kon accepteren dat er soms dingen veranderen dan was dit allemaal niet eens aan de gang, maar je blijft maar door zeiken elke keer wanneer je dit topic opent. Alsof wij er zin in hadden om onszelf te mengen in die schijtSC van jullie, veel keus was er niet.
hij heeft gewoon gelijk hoor weeniequote:Op maandag 9 maart 2015 21:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
wie ben jij.hou je mond joh totempaal.
Dan ga je daar constructief om vragen in Feedback. Wij hebben dat al meerdere malen gedaan omdat "oud-SC'ers" daadwerkelijk niet met verandering kunnen omgaan.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik stem voor een traditionele KLB SC en een KLB Verkiezings-homo's SC.
Gelul natuurlijk. De KLB-SC is altijd een half lauw warm bad van liefde geweest.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja het was altijd zo'n dolle pret hier wanneer je ooit dit topic opende. Nieuwe mensen werden omarmd en iedereen was welkom en er werd nooit raar gedaan. Iedereen was zoooo lief voor elkaar. Als jij niet zo autistisch was en gewoon kon accepteren dat er soms dingen veranderen dan was dit allemaal niet eens aan de gang, maar je blijft maar door zeiken elke keer wanneer je dit topic opent. Alsof wij er zin in hadden om onszelf te mengen in die schijtSC van jullie, veel keus was er niet.
Ga nou maar je dinnetje neuken, twee minnetjes maken een plusquote:Op maandag 9 maart 2015 21:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
We zijn allemaal tobbersquote:Op maandag 9 maart 2015 21:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Arme tobbers waren dat inderdaad
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha zie deze man kkmad carenquote:Op maandag 9 maart 2015 21:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
vandaar dat je een tweelingbroer hebt?quote:Op maandag 9 maart 2015 21:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga nou maar je dinnetje neuken, twee minnetjes maken een plus
Misschien keek ik dan op de verkeerde momenten, en een hoop anderen die hier ook niet wilden gaan posten ook.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:07 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Gelul natuurlijk. De KLB-SC is altijd een half lauw warm bad van liefde geweest.
De waarheid is dat jij geen idee hebt van wat ik in het verleden zoal heb uitgevoerd, wat ik nu uitvoer en wat ik in de toekomst zal gaan uitvoeren.quote:
Waarom komt er tegenwoordig dan om de dag een blauwe kijken of het allemaal wel goed gaat?quote:Op maandag 9 maart 2015 21:07 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Gelul natuurlijk. De KLB-SC is altijd een half lauw warm bad van liefde geweest.
gaat niks worden, tegenquote:Op maandag 9 maart 2015 21:08 schreef Der_Mann het volgende:
nu we toch op dingen aan het stemmen zijn, wie stemt op Der_Mann als mod?
ik stem voor
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Vroeger hingen hier ook nog wel eens vrouwen rond. Die hebben jullie wel vakkundig weggejaagd.
zou niet pikkenquote:Op maandag 9 maart 2015 21:08 schreef sperzieboontjes het volgende:
Zo hé, waarom al die boosheid al de hele dag?
Ik heb inderdaad geen idee.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:08 schreef chroestjov het volgende:
[..]
De waarheid is dat jij geen idee hebt van wat ik in het verleden zoal heb uitgevoerd, wat ik nu uitvoer en wat ik in de toekomst zal gaan uitvoeren.
Het feit dat jij dit schijnbaar zo belangrijk vindt, spreekt boekdelen over de mate waarin jij cared.
We hebben hoink toch?quote:Op maandag 9 maart 2015 21:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Vroeger hingen hier ook nog wel eens vrouwen rond. Die hebben jullie wel vakkundig weggejaagd.
Nee. Die is dood sinds we zijn gescheiden bij onze geboorte en mijn moeder zit hier nog mee dus laat dat met rust aubquote:Op maandag 9 maart 2015 21:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
vandaar dat je een tweelingbroer hebt?
Zo zou ik Chloroform niet willen noemen.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
MYMEMME is onze bitch.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |