Echt veel verstand van gezichtshaar heb je niet he? Met je blotebillen gezicht.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
Gewoon hardop aan het lachen om hoink die 'm nu in z'n broek schijt. Z'n snor hangt er zeker slap bij nu.
Echt zo'n hielenlikker ben je. Zie je wel vaker bij mensen met weinig tot geen persoonlijkheid.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
Gewoon hardop aan het lachen om hoink die 'm nu in z'n broek schijt. Z'n snor hangt er zeker slap bij nu.
Ik vind het allemaal wel weer heel typisch.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kijk 'm nu dan, bange miet. Hele tijd een grote bek en nu dit, opflikkeren
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja dat is net zoals wanneer je hem zou meeten om hem te slaan haha omg zo volwassen. ;D :d_ 0--o;p
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Echt veel verstand van gezichtshaar heb je niet he? Met je blotebillen gezicht.
Dit is dus het soort volk dat de KLB SC heeft verpest, Opaquote:Op maandag 9 maart 2015 21:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Echt zo'n hielenlikker ben je. Zie je wel vaker bij mensen met weinig tot geen persoonlijkheid.
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:02 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik nomineer jou. Of werkt dat niet zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Het was er maar ééntje en ik vind misogynie niet echt nutteloos om te rapporteren.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:02 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Gewoon ff doorgaan met nutteloze tr's maken. Daar zijn we altijd snel klaar mee.
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:02 schreef BlauweTijger het volgende:
Nee hoor. Gewoon normaal doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
smeer er een homeopathisch zalfje opquote:Op maandag 9 maart 2015 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit is dus het soort volk dat de KLB SC heeft verpest, Opa.
blij dat ik niet gequote benquote:Op maandag 9 maart 2015 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
[..]
Echte feminazi ben je heh.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het was er maar ééntje en ik vind misogynie niet echt nutteloos om te rapporteren.
Aldus whiteknight TARDIS..
Typisch. Elke keer als jij hier komt is het gesodemieter.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
ik stem op remiquote:Op maandag 9 maart 2015 21:05 schreef datismijnmening het volgende:
Mogen we anders stemmen op wie er gebanned wordt?
Wie nomineer jij?quote:Op maandag 9 maart 2015 21:05 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:05 schreef datismijnmening het volgende:
Ik stem tegen.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik stem voor een traditionele KLB SC en een KLB Verkiezings-homo's SC.
Dan zal er uiteindelijk nog meer van over zijn dan jouw schaamhaarlapje wat je een baard noemt.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:02 schreef chroestjov het volgende:
Waarschijnlijk heeft hij net van de zenuwen binnen enkele minuten zijn halve snor geëpileerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |