Dit zeggen alleen verwijfde mannen.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent pas echt een Mann als je vrouwelijke dingen doet en je daar niet voor schaamt
Kijk 'm nu dan, bange mietquote:Op maandag 9 maart 2015 20:59 schreef hoink581 het volgende:
Ik zit een beetje met je te dollen Opa, niet eens af te zeiken en nu ga je zo doen?
Vind je mij verwijfd? Ik zei dit van de week ook tegen een collega.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dit zeggen alleen verwijfde mannen.
trquote:Op maandag 9 maart 2015 20:59 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Daar heb je vrouwen voor uiteraard.
trquote:Op maandag 9 maart 2015 20:59 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
ahahah ;p jaquote:Op maandag 9 maart 2015 20:59 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vind je mij verwijfd? Ik zei dit van de week ook tegen een collega.
ik heb 't wel echt gedaanquote:Op maandag 9 maart 2015 21:00 schreef Der_Mann het volgende:
maar ik doe niet echt tr omdat ik bang ben
quote:Op maandag 9 maart 2015 20:58 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het is goed met je kerel. Ga zo door en je bent gewoon weer weg. Kan je weer gaan mailen.
siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidequote:
gewoon stoer zijn op de foks tochquote:Op maandag 9 maart 2015 21:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als zelfs jij het durft kan ik het ook, bedankt voor de moed
Ja dat is net zoals wanneer je hem zou meeten om hem te slaan haha omg zo volwassen. ;D :dquote:Op maandag 9 maart 2015 21:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
Gewoon hardop aan het lachen om hoink die 'm nu in z'n broek schijt.
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:01 schreef Catkiller het volgende:
Blauwes verpesten alles, behalve BT die mag ik niet maar is leuk om op te schelden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |