Ik 1 keer. Binnen 2 seconden had ik een Turk van 120 kg bovenop me en voelde ik het ijzer van het fietsenrek m'n ruggengraat breken.quote:
En hij gaat carbidschieten. Dus pas op.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij neemt gewoon zijn aardappelschieter mee en dan zit je weer onder die blauwe plekken en kan je nog zo'n potje zalf halen.
Je schaamt je echt voor je werk heh?quote:Op maandag 9 maart 2015 20:47 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het staat er niet en dat had je ook zelf kunnen opmerken als je niet met je hoofd in de anus van Hoink zat geklemd.
inb4 dat was housesquote:Op maandag 9 maart 2015 20:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik 1 keer. Binnen 2 seconden had ik een Turk van 120 kg bovenop me en voelde ik het ijzer van het fietsenrek m'n ruggengraat breken.
Bleek een maffia Turk te zijn en sinds dien ben ik doormiddel van een een getuigenbeschermingsproject bekend onder de naam Steven Hawkins.
Verrassingsaanval heh.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij wilt 20 mud (?) aardappels meebrengen naar een gevecht zodat je ze kan gooien?
Oké.
De mijne 19, kaboutertje.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mijn penis is 17 cm in erecte toestand.
Dit zijn allemaal haantjes die voor jou verbaal strijden he. Ik hoop voor je dat al met enig enthousiasme en een natte kut ligt te soppen want anders is dit allemaal tevergeefs.quote:
Waarom zou je een gevecht plannenquote:Op maandag 9 maart 2015 20:48 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb eigenlijk alleen maar stoere praatjes op het internet. Uiteindelijk ben ik ook maar een ecto die de hele ochtend met krampen op het toilet zit van de zenuwen als hij die middag een gevecht heeft gepland.
Hoink pls.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Voor een snor vind ik het geen gekke aanname. Het is minder vreemde taal dan wat je Fok! ex-vriendinnetje normaliter uitspookt.
Heb je overigens alweer een nieuwe borderliner aan de haak geslagen of is de afdruk van je lul onderhand in je handpalm gesleten van al dat huilend rukken?
Omdat ik dat spontaan niet aan zou kunnen. Zou me een weekje lichamelijk en mentaal moeten voorbereiden.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom zou je een gevecht plannen
Zodat je nog terug kan krabbelen of niet op kan komen dagen, duh.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ik geloof ditquote:Op maandag 9 maart 2015 20:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik 1 keer. Binnen 2 seconden had ik een Turk van 120 kg bovenop me en voelde ik het ijzer van het fietsenrek m'n ruggengraat breken.
Bleek een maffia Turk te zijn en sinds dien ben ik doormiddel van een een getuigenbeschermingsproject bekend onder de naam Steven Hawkins.
Omdat iedereen op internet praatjes kan hebben, maar wie is er irl het alphamannetjequote:Op maandag 9 maart 2015 20:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
jij, phaggotquote:Op maandag 9 maart 2015 20:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Omdat iedereen op internet praatjes kan hebben, maar wie is er irl het alphamannetje?
De vakkenvuller?quote:Op maandag 9 maart 2015 20:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Omdat iedereen op internet praatjes kan hebben, maar wie is er irl het alphamannetje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |