Welk gedeelte specifiek? Dat met Opstelten?quote:Op maandag 9 maart 2015 20:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat vindt jij nou van dat hele politiek gebeuren?
wtf eerst met mij flirten en nu met mijn vrienden beginnen? wats met jou.quote:
Je moet gewoon tegen een meisje zeggen dat je gaat afwassen dp. Blijkbaar.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:28 schreef deadprez het volgende:
Is TARDIS. weer een nieuwe aan het hosselen?
gewoon politiek in het algemeen, allemaal moeten stemmen en politieke partijen enzo, misschien een beetje over de geschiedenis en de toekomstquote:Op maandag 9 maart 2015 20:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Welk gedeelte specifiek? Dat met Opstelten?
quote:Op maandag 9 maart 2015 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon politiek in het algemeen, allemaal moeten stemmen en politieke partijen enzo, misschien een beetje over de geschiedenis en de toekomst
quote:Op maandag 9 maart 2015 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon politiek in het algemeen, allemaal moeten stemmen en politieke partijen enzo, misschien een beetje over de geschiedenis en de toekomst
Voor een snor vind ik het geen gekke aanname. Het is minder vreemde taal dan wat je Fok! ex-vriendinnetje normaliter uitspookt.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:23 schreef chroestjov het volgende:
Leuke aannames allemaal weer, is dit je eigen mening of die van je snor?
wwoowowowwowoowwoowwquote:Op maandag 9 maart 2015 20:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Voor een snor vind ik het geen gekke aanname. Het is minder vreemde taal dan wat je Fok! ex-vriendinnetje normaliter uitspookt.
Heb je overigens alweer een nieuwe borderliner aan de haak geslagen of is de afdruk van je lul onderhand in je handpalm gesleten van al dat huilend rukken?
ik ga afwassen terwijl ik was in mijn wasmachine stop.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:32 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Ik wil jou wel afw..ohnee, alleen TARDIS.
Huismannetjequote:Op maandag 9 maart 2015 20:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga afwassen terwijl ik was in mijn wasmachine stop.
TARDIS, die kuttechniek van je werkt nietquote:Op maandag 9 maart 2015 20:36 schreef SideEffect het volgende:
[..]
goedzo Herman, lekker actief in het huishouden.
Een klap is genoeg jonge. Je speel met je tanden.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
Srs zegt 'ie. Met lompe kracht kom je niet ver.
Als het een echte nigga is kan je daarna naar de dichtstbijzijnde Cash4Gold shop.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:37 schreef voederbietel het volgende:
Een klap is genoeg jonge. Je speel met je tanden.
Ik snap dat nooit. Er wordt nergens zoveel gevochten als op dorpsfeesten/kermissen/tentfeesten maar boeren zijn zogenaamd altijd maar slechte vechters.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Boerenvolk wordt altijd onderschat.
quote:Op maandag 9 maart 2015 20:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als het een echte nigga is kan je daarna naar de dichtstbijzijnde Cash4Gold shop.
wat bedoel je hiermee Hermann, je wou me toch niet "hosselen" hé?quote:Op maandag 9 maart 2015 20:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
TARDIS, die kuttechniek van je werkt niet
Niet gewoon postalgold bellenquote:Op maandag 9 maart 2015 20:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als het een echte nigga is kan je daarna naar de dichtstbijzijnde Cash4Gold shop.
wowquote:Op maandag 9 maart 2015 20:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
haha nee natuurlijk niet.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
wat bedoel je hiermee Hermann, je wou me toch niet "hosselen" hé?
http://www.postalgold.nl/closed.nlNL.htmlquote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 20:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
http://www.postalgold.nl/closed.nlNL.html
Ik ben bang dat onze betrouwbare blonde meneer al met de 450 euro gevlogen is.
"Je speel"quote:Op maandag 9 maart 2015 20:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een klap is genoeg jonge. Je speel met je tanden.
Wat zegt dit nou weerquote:Op maandag 9 maart 2015 20:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit. Er wordt nergens zoveel gevochten als op dorpsfeesten/kermissen/tentfeesten maar boeren zijn zogenaamd altijd maar slechte vechters.
Oh had niet door dat je serieus was.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Je speel". Serieus, volgens mij haal je uit als een wijf en is je houding ronduit lomp.
Vakkenvullers staan daar wel bekend om?quote:Wat zegt dit nou weer. Niks, behalve frequentie terwijl je daar ook niks over weet in feite. Volgens mij staan boeren er ook niet om bekend vrienden te hebben in de sportschool/kickboks/commando's wereld
.
Eh.. ja?quote:Op maandag 9 maart 2015 20:44 schreef voederbietel het volgende:
Vakkenvullers staan daar wel bekend om?
Denken dat hij serieus was.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:44 schreef voederbietel het volgende:
Oh had niet door dat je serieus was.
Hoeveel negers zijn er commando? Ik zie ze hier in de buurt vaak marsen lopen maar geen van hun is chocolade bruin.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wat zegt dit nou weer. Niks, behalve frequentie terwijl je daar ook niks over weet in feite. Volgens mij staan boeren er ook niet om bekend vrienden te hebben in de sportschool/kickboks/commando's wereld
.
quote:Op maandag 9 maart 2015 20:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wat zegt dit nou weer. Niks, behalve frequentie terwijl je daar ook niks over weet in feite. Volgens mij staan boeren er ook niet om bekend vrienden te hebben in de sportschool/kickboks/commando's wereld
.
Geen idee en hoezo zou ik dit gegeven weten?quote:Op maandag 9 maart 2015 20:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoeveel negers zijn er commando? Ik zie ze hier in de buurt vaak marsen lopen maar geen van hun is chocolade bruin.
Oh ja, alle mensen met een vriend in de KCT kunnen goed vechtenquote:Op maandag 9 maart 2015 20:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Je speel". Serieus, volgens mij haal je uit als een wijf en is je houding ronduit lomp.
[..]
.
Vakkenvullers staan nou eenmaal hoger in de hiërarchie dan boeren, snap dat.quote:
Ook dat zegt niks tijdens een 1-op-1 gevechtquote:Op maandag 9 maart 2015 20:45 schreef voederbietel het volgende:
Weet je MYMEMEMEM je zal je bek wel houden als je mij 20 mud aardappels ziet tillen.
20 mud?quote:Op maandag 9 maart 2015 20:45 schreef voederbietel het volgende:
Weet je MYMEMEMEM je zal je bek wel houden als je mij 20 mud aardappels ziet tillen.
Totdat je 20 mud aardappels moet koppen slapjanus.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ook dat zegt niks tijdens een 1-op-1 gevecht.
Klopt.quote:
Conclusie is kort door de bocht, maar komt erop neer dat iemand je van die vieze trucjes bijbrengt.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ja, alle mensen met een vriend in de KCT kunnen goed vechten!
Ja komt ook omdat jij geen boodschappen bij die mensen thuis mag bezorgen en hij wel, wel jaloers.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vakkenvullers staan nou eenmaal hoger in de hiërarchie dan boeren, snap dat.
Het staat er niet en dat had je ook zelf kunnen opmerken als je niet met je hoofd in de anus van Hoink zat geklemd.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb nog even gemist wat voor werk je nou doet.
Probeer harderquote:Op maandag 9 maart 2015 20:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik doe dit allemaal om indruk te maken op jou heh.
Jij wilt 20 mud (?) aardappels meebrengen naar een gevecht zodat je ze kan gooien?quote:Op maandag 9 maart 2015 20:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Totdat je 20 mud aardappels moet koppen slapjanus.
Ja weet ik veel ik beschrijf ook alleen maar wat ik zie manquote:Op maandag 9 maart 2015 20:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
TARDIS, die kuttechniek van je werkt niet
quote:Op maandag 9 maart 2015 20:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha, na deze informatie weet ik 40% zeker dat ik je helemaal in elkaar kan stompen.
Leuk hoor als je die een keer op papier gehoord hebtquote:Op maandag 9 maart 2015 20:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Conclusie is kort door de bocht, maar komt erop neer dat iemand je van die vieze trucjes bijbrengt.
Hij neemt gewoon zijn aardappelschieter mee en dan zit je weer onder die blauwe plekken en kan je nog zo'n potje zalf halen.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij wilt 20 mud (?) aardappels meebrengen naar een gevecht zodat je ze kan gooien?
Oké.
Ik 1 keer. Binnen 2 seconden had ik een Turk van 120 kg bovenop me en voelde ik het ijzer van het fietsenrek m'n ruggengraat breken.quote:
En hij gaat carbidschieten. Dus pas op.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij neemt gewoon zijn aardappelschieter mee en dan zit je weer onder die blauwe plekken en kan je nog zo'n potje zalf halen.
Je schaamt je echt voor je werk heh?quote:Op maandag 9 maart 2015 20:47 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het staat er niet en dat had je ook zelf kunnen opmerken als je niet met je hoofd in de anus van Hoink zat geklemd.
inb4 dat was housesquote:Op maandag 9 maart 2015 20:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik 1 keer. Binnen 2 seconden had ik een Turk van 120 kg bovenop me en voelde ik het ijzer van het fietsenrek m'n ruggengraat breken.
Bleek een maffia Turk te zijn en sinds dien ben ik doormiddel van een een getuigenbeschermingsproject bekend onder de naam Steven Hawkins.
Verrassingsaanval heh.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij wilt 20 mud (?) aardappels meebrengen naar een gevecht zodat je ze kan gooien?
Oké.
De mijne 19, kaboutertje.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mijn penis is 17 cm in erecte toestand.
Dit zijn allemaal haantjes die voor jou verbaal strijden he. Ik hoop voor je dat al met enig enthousiasme en een natte kut ligt te soppen want anders is dit allemaal tevergeefs.quote:
Waarom zou je een gevecht plannenquote:Op maandag 9 maart 2015 20:48 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb eigenlijk alleen maar stoere praatjes op het internet. Uiteindelijk ben ik ook maar een ecto die de hele ochtend met krampen op het toilet zit van de zenuwen als hij die middag een gevecht heeft gepland.
Hoink pls.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Voor een snor vind ik het geen gekke aanname. Het is minder vreemde taal dan wat je Fok! ex-vriendinnetje normaliter uitspookt.
Heb je overigens alweer een nieuwe borderliner aan de haak geslagen of is de afdruk van je lul onderhand in je handpalm gesleten van al dat huilend rukken?
Omdat ik dat spontaan niet aan zou kunnen. Zou me een weekje lichamelijk en mentaal moeten voorbereiden.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom zou je een gevecht plannen
Zodat je nog terug kan krabbelen of niet op kan komen dagen, duh.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ik geloof ditquote:Op maandag 9 maart 2015 20:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik 1 keer. Binnen 2 seconden had ik een Turk van 120 kg bovenop me en voelde ik het ijzer van het fietsenrek m'n ruggengraat breken.
Bleek een maffia Turk te zijn en sinds dien ben ik doormiddel van een een getuigenbeschermingsproject bekend onder de naam Steven Hawkins.
Omdat iedereen op internet praatjes kan hebben, maar wie is er irl het alphamannetjequote:Op maandag 9 maart 2015 20:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
jij, phaggotquote:Op maandag 9 maart 2015 20:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Omdat iedereen op internet praatjes kan hebben, maar wie is er irl het alphamannetje?
De vakkenvuller?quote:Op maandag 9 maart 2015 20:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Omdat iedereen op internet praatjes kan hebben, maar wie is er irl het alphamannetje?
ikquote:Op maandag 9 maart 2015 20:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |