Welk gedeelte specifiek? Dat met Opstelten?quote:Op maandag 9 maart 2015 20:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat vindt jij nou van dat hele politiek gebeuren?
wtf eerst met mij flirten en nu met mijn vrienden beginnen? wats met jou.quote:
Je moet gewoon tegen een meisje zeggen dat je gaat afwassen dp. Blijkbaar.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:28 schreef deadprez het volgende:
Is TARDIS. weer een nieuwe aan het hosselen?
gewoon politiek in het algemeen, allemaal moeten stemmen en politieke partijen enzo, misschien een beetje over de geschiedenis en de toekomstquote:Op maandag 9 maart 2015 20:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Welk gedeelte specifiek? Dat met Opstelten?
quote:Op maandag 9 maart 2015 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon politiek in het algemeen, allemaal moeten stemmen en politieke partijen enzo, misschien een beetje over de geschiedenis en de toekomst
quote:Op maandag 9 maart 2015 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon politiek in het algemeen, allemaal moeten stemmen en politieke partijen enzo, misschien een beetje over de geschiedenis en de toekomst
Voor een snor vind ik het geen gekke aanname. Het is minder vreemde taal dan wat je Fok! ex-vriendinnetje normaliter uitspookt.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:23 schreef chroestjov het volgende:
Leuke aannames allemaal weer, is dit je eigen mening of die van je snor?
wwoowowowwowoowwoowwquote:Op maandag 9 maart 2015 20:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Voor een snor vind ik het geen gekke aanname. Het is minder vreemde taal dan wat je Fok! ex-vriendinnetje normaliter uitspookt.
Heb je overigens alweer een nieuwe borderliner aan de haak geslagen of is de afdruk van je lul onderhand in je handpalm gesleten van al dat huilend rukken?
ik ga afwassen terwijl ik was in mijn wasmachine stop.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:32 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Ik wil jou wel afw..ohnee, alleen TARDIS.
Huismannetjequote:Op maandag 9 maart 2015 20:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga afwassen terwijl ik was in mijn wasmachine stop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |