Jij kaapt alleen maar...quote:
Welke motorkap?quote:
dankje hermanquote:Op maandag 9 maart 2015 13:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had de lapo niet eens, ik gunde de lapo zelfs aan iemand
godverdomme
quote:Op maandag 9 maart 2015 13:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had de lapo niet eens, ik gunde de lapo zelfs aan iemand
godverdomme
Oh jij bedoeld die foto bij dat hek... ja gemiste kans weer ;Pquote:
Ze is 17 jij bent 29, laat het gaanquote:
toch voel ik me gekwetst zeker nadat ik zo begripvol reageerde op jouw luttele laat beginnen probleempjequote:
Ja.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
toch voel ik me gekwetst zeker nadat ik zo begripvol reageerde op jouw luttele laat beginnen probleempje
ja weenie vind het maar een matige sorry.. Ook zo respectloos omgaan met herman..quote:Op maandag 9 maart 2015 13:38 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja.![]()
Het spijt me. En bedankt voor je steun.
Dat jij iets anders bedoelde is niet mijn probleemquote:Op maandag 9 maart 2015 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh jij bedoeld die foto bij dat hek... ja gemiste kans weer ;P
quote:Op maandag 9 maart 2015 13:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja weenie vind het maar een matige sorry.. Ook zo respectloos omgaan met herman..
Jawel, kost je meer letters om te typen omdat uitleggenquote:Op maandag 9 maart 2015 13:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat jij iets anders bedoelde is niet mijn probleem.
dacht al, ze doet behoorlijk kinderachtig.quote:
Echt? oke dan kan het nogquote:
quote:
ja, kom je ook op mijn feestje? Er is een luchtkasteel, een grote trampoline. We gaan koekhappen en later naar het pannenkoekenhuis. Je wordt uiteraard weer thuis gebrachtquote:
Is je moeder ook aanwezig¿quote:Op maandag 9 maart 2015 13:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja, kom je ook op mijn feestje? Er is een luchtkasteel, een grote trampoline. We gaan koekhappen en later naar het pannenkoekenhuis. Je wordt uiteraard weer thuis gebracht
Wat we gaan doen zeg ik niet, maar neem wel je zwembroek mee.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja, kom je ook op mijn feestje? Er is een luchtkasteel, een grote trampoline. We gaan koekhappen en later naar het pannenkoekenhuis. Je wordt uiteraard weer thuis gebracht
Geen zwemkleding mee?quote:Op maandag 9 maart 2015 13:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
o ja dit ook nogquote:Op maandag 9 maart 2015 13:55 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Wat we gaan doen zeg ik niet, maar neem wel je zwembroek mee.
quote:Op maandag 9 maart 2015 13:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]
uiteraard, ik mag dat nog niet zonder begeleiding
quote:
gewoon bonte weverquote:
Neh ga daar nu niet meer heen.quote:
ja jij mag ook komen. En heb niet echt wensen, zolang het maar geen opblaasschaap isquote:Op maandag 9 maart 2015 13:57 schreef Cyberzone het volgende:
[..]Mag ik ook komen? Ik ga dan vanmiddag nog even een cadeau halen. Heb je nog wensen?
ewa dan niet boelertjequote:
beetje fleetwood macquote:Op maandag 9 maart 2015 13:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lekker led zeppelin luisteren toch
Nee, ze zien jou al met de driewieler over de vluchtstrook van de autosnelweg fietsen.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]
uiteraard, ik mag dat nog niet zonder begeleiding
Het is wat het is, Enzoquote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 13:58 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja jij mag ook komen. En heb niet echt wensen, zolang het maar geen opblaasschaap is
Is dit lego?quote:
Yupquote:
Zeker nice!quote:
Ben al tijdje volwassen ( ;p ) maar lego vind ik nog steeds interessantquote:
nee hoor, daar heb ik def rhymz voorquote:Op maandag 9 maart 2015 14:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
toch geen happy birthday hardcore remix?
hahaahhahhahaha ;pquote:Op maandag 9 maart 2015 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben al tijdje volwassen ( ;p ) maar lego vind ik nog steeds interessant![]()
quote:
ik wil ook alleen maar kinderen zodat ik een smoes heb om met lego te spelenquote:Op maandag 9 maart 2015 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben al tijdje volwassen ( ;p ) maar lego vind ik nog steeds interessant![]()
Sounds legit.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wil ook alleen maar kinderen zodat ik een smoes heb om met lego te spelen
Die prijzen manquote:Op maandag 9 maart 2015 14:24 schreef Cyberzone het volgende:
http://shop.lego.com/en-U(...)?fromListing=listing
Bestellen maar!
zo veel geld heb ik er nier voor overquote:Op maandag 9 maart 2015 14:24 schreef Cyberzone het volgende:
http://shop.lego.com/en-U(...)?fromListing=listing
Bestellen maar!
Die is leuk!quote:
Dat gevoel heb ik ook!quote:Op maandag 9 maart 2015 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
Vroeger wachten op je verjaardags geld en met een tijdje sparen een grote lego ruimteschip kopen.... nu kan ik zo heen gaan en de halve winkel leegkopen![]()
Nee, idd toch een rem ofzoquote:Op maandag 9 maart 2015 14:28 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook!Alleen toch niet doen he
Dat kan je helemaal niet op deze foto.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij is van binnen helemaal niet groter als van buiten. Dat is een neppert.
Een copy van Danny of Yvonne hun huisquote:Op maandag 9 maart 2015 14:29 schreef Germano het volgende:
Laten we met crowdfunding beginnen zodat we een levensecht huis van Lego kunnen maken.
De deur staat open ik kijk zo naar de hoek.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat kan je helemaal niet op deze foto.
Verdomme ik ben genept.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De deur staat open ik kijk zo naar de hoek.
Alles van lego sowieso!quote:
Taj Mahalquote:
december deel 7quote:Op maandag 9 maart 2015 14:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nog nooit een star wars film gezien
ik wil deze nog steeds hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Annabelle?quote:Op maandag 9 maart 2015 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
Nog iemand tips voor leuke recente horrorfilms?
Mijn Ernst en Bobbie video.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
alles van lisa annquote:Op maandag 9 maart 2015 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
twitter:TonElias twitterde op maandag 09-03-2015 om 11:30:10DRINGEND VERZOEK aan Microsoft: wilt u mij niet meer tien keer per dag thuis laten bellen vanuit India voor marketingdoeleinden? #Microsoft reageer retweet
Snel, maak een lemming.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:52 schreef Matip het volgende:
twitter:TonElias twitterde op maandag 09-03-2015 om 11:30:10DRINGEND VERZOEK aan Microsoft: wilt u mij niet meer tien keer per dag thuis laten bellen vanuit India voor marketingdoeleinden? #Microsoft reageer retweet
___!
en dat is hoofd ICT ergensquote:Op maandag 9 maart 2015 14:52 schreef Matip het volgende:
___!
quote:Op maandag 9 maart 2015 14:52 schreef Matip het volgende:
___!
wah?quote:
Ah ja die staat nog in mijn todolist.quote:
dat mag ik dan wel hopen, al lijkt het me niet.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat lijkt me een grapje van de beste man.
The Cabin in the Woods uit 2012 al gezien?quote:Op maandag 9 maart 2015 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
Het ergste is nog dat 'ie serieus is. Toen in een uitzending van Pownews wist 'ie ook niet wat een IP-adres isquote:Op maandag 9 maart 2015 14:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat lijkt me een grapje van de beste man.
Jaquote:Op maandag 9 maart 2015 14:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
The Cabin in the Woods uit 2012 al gezien?
Oh fuckquote:Op maandag 9 maart 2015 14:57 schreef Matip het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat 'ie serieus is. Toen in een uitzending van Pownews wist 'ie ook niet wat een IP-adres is
The Conjuring?quote:Op maandag 9 maart 2015 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
Ik ben ooit een keer gebeld door zo'n Indiër, ik moet het ze wel nageven; ze blijven het proberen en lullen je heel makkelijk om. Als je er dan echt geen verstand van hebt dan is het heel makkelijk om daar in te trappen.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
hier ook van die schreeuwerds die overal verstand van hebben maar wel aldoor op phishingmails klikken
[..]
wah?
[..]
Ah ja die staat nog in mijn todolist.
Ook nicequote:
Ja, klopt. Van MS?quote:Op maandag 9 maart 2015 14:59 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik ben ooit een keer gebeld door zo'n Indiër, ik moet het ze wel nageven; ze blijven het proberen en lullen je heel makkelijk om. Als je er dan echt geen verstand van hebt dan is het heel makkelijk om daar in te trappen.
Oh nice, thanks.. neit gezien maar lijkt me wel okquote:Op maandag 9 maart 2015 14:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
zag vorige week The Pyramid voorbij komen, geen idee of het wat is
Jammerquote:Op maandag 9 maart 2015 15:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ken geen andere goede horrorfilms van de laatste paar jaar
Jaquote:
Vaker mensen over gehoord. Zelf nooit gehad. Kutluiquote:Op maandag 9 maart 2015 15:02 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja
Ik wilde 'm eigenlijk mee laten kijken in een virtuele omgeving die vol staat gepropt met virussen maar hij kreeg in de gaten dat er niets te halen viel..
het is heel simpel. Dat soort bedrijven zullen je nooit bellen. Hetzelfde met banken.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:02 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja
Ik wilde 'm eigenlijk mee laten kijken in een virtuele omgeving die vol staat gepropt met virussen maar hij kreeg in de gaten dat er niets te halen viel..
Dat weten jij en ik. Maar er zijn echt mensen die daar gewoon in trappen.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:04 schreef remi1986 het volgende:
[..]
het is heel simpel. Dat soort bedrijven zullen je nooit bellen. Hetzelfde met banken.
Vooral ouderen.. die laten ook mensen binnen die zeggen dat ze van de bank zijn en hun pas willen checkenquote:Op maandag 9 maart 2015 15:10 schreef Matip het volgende:
[..]
Dat weten jij en ik. Maar er zijn echt mensen die daar gewoon in trappen.
Zal ik je even bellen en je wat geld aftroggelen?quote:Op maandag 9 maart 2015 15:10 schreef Matip het volgende:
[..]
Dat weten jij en ik. Maar er zijn echt mensen die daar gewoon in trappen.
Ik heb geen cent te makken meer na afgelopen weekend.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zal ik je even bellen en je wat geld aftroggelen?
maar je mag me best bellen ;$quote:Op maandag 9 maart 2015 15:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zal ik je even bellen en je wat geld aftroggelen?
ja klopt, zo heb ik een nieuwe ps4 kunnen kopenquote:Op maandag 9 maart 2015 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vooral ouderen.. die laten ook mensen binnen die zeggen dat ze van de bank zijn en hun pas willen checken
quote:Op maandag 9 maart 2015 15:18 schreef wise het volgende:
[..]
ja klopt, zo heb ik een nieuwe ps4 kunnen kopen
DOE JE UI TERUGquote:
toen ik hem door je moeders gleuf haalde, werkte hij niet meer. Denk dat vocht en magneetstrip niet samen gaan.quote:
Allemaal uitgegeven aan drank enzo?quote:Op maandag 9 maart 2015 15:17 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik heb geen cent te makken meer na afgelopen weekend.
Vocht? ze is jaren geleden al overleden.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:20 schreef wise het volgende:
[..]
toen ik hem door je moeders gleuf haalde, werkte hij niet meer. Denk dat vocht en magneetstrip niet samen gaan.
hahahaaahaaaah ja was echt gekkehuis vet dronke enzoquote:
Ok, voor deze keer...quote:
Effe krabben.quote:
Zonde van je geld. Maar wel stoer verder, man.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:22 schreef Matip het volgende:
[..]
hahahaaahaaaah ja was echt gekkehuis vet dronke enzo
quote:Op maandag 9 maart 2015 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vocht? ze is jaren geleden al overleden.
Was grapje tho ;pquote:
Zeer treffende vergelijking.quote:
hahahahahahahahaaaaaaha ha haquote:Op maandag 9 maart 2015 15:20 schreef wise het volgende:
[..]
toen ik hem door je moeders gleuf haalde, werkte hij niet meer. Denk dat vocht en magneetstrip niet samen gaan.
Ben momenteel heel down. Weet niet waar het aan ligt en wat ik eraan kan doen. Maar kan me nergens op focussen. School kan ik me niet op concentreren en het werk stapelt zich op. Op de werkvloer voel ik me niet goed. Kan niet meer eten of drinken. Als vrienden willen afspreken dan zeg ik ze af. Misschien moet ik dan toch eens met een psycholoog gaan praten..quote:
Ik heb gelukkig nog wat brood en noodles liggen. Maar bedankt voor je medeleven, man.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zonde van je geld. Maar wel stoer verder, man.
quote:Op maandag 9 maart 2015 15:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
van het huilen. wat ik gemiddeld zo'n 2/3x per dag, 7 dagen per week doe.
quote:Misschien moet je dan toch eens met een psycholoog gaan praten..
Noodles zijn altijd goed.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:24 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog wat brood en noodles liggen. Maar bedankt voor je medeleven, man.
Klinkt als een typische fokker. Zou je niet te veel zorgen gaan maken.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ben momenteel heel down. Weet niet waar het aan ligt en wat ik eraan kan doen. Maar kan me nergens op focussen. School kan ik me niet op concentreren en het werk stapelt zich op. Op de werkvloer voel ik me niet goed. Kan niet meer eten of drinken. Als vrienden willen afspreken dan zeg ik ze af. Misschien moet ik dan toch eens met een psycholoog gaan praten..
Ik heb zelf wel een idee wat het zou kunnen zijn. En iets dat al sinds m'n jeugd speelt. Maar ben er niet helemaal zeker van of het daarmee te maken heeft.. maar dat is dan weer allemaal net een stapje te ver om op fok te gooienquote:Op maandag 9 maart 2015 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Noodles zijn altijd goed.
[..]
Klinkt als een typische fokker. Zou je niet te veel zorgen gaan maken.
Maar je hebt zelf toch wel enige aanleiding waarom? problemen in de sociale sfeer? liefde? lichamelijk?
Het is wel een hele leukequote:Op maandag 9 maart 2015 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
Ben zat van mn UI maar altijd als ik een nieuwe doe, raak ik vet in de war en herken ik mezelf niet meer
Je icon is wel heel geinig. Is het van iets?quote:Op maandag 9 maart 2015 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
Ben zat van mn UI maar altijd als ik een nieuwe doe, raak ik vet in de war en herken ik mezelf niet meer
Scary Movie 3quote:Op maandag 9 maart 2015 15:27 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Je icon is wel heel geinig. Is het van iets?
dat kanquote:Op maandag 9 maart 2015 15:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb zelf wel een idee wat het zou kunnen zijn. En iets dat al sinds m'n jeugd speelt. Maar ben er niet helemaal zeker van of het daarmee te maken heeft.. maar dat is dan weer allemaal net een stapje te ver om op fok te gooien
SG je hebt gewoon een beetje verandering nodig in je leven.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
van het huilen. wat ik gemiddeld zo'n 2/3x per dag, 7 dagen per week doe.
Als dit echt serieus is, dan zou je echt even een doorverwijzing moeten halen bij de huisarts naar een psycholoog.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb zelf wel een idee wat het zou kunnen zijn. En iets dat al sinds m'n jeugd speelt. Maar ben er niet helemaal zeker van of het daarmee te maken heeft.. maar dat is dan weer allemaal net een stapje te ver om op fok te gooien
Playstation en devviequote:Op maandag 9 maart 2015 15:27 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Je icon is wel heel geinig. Is het van iets?
Deze? van Playstation, gejat van devvie... een fok user..quote:
Ja dat zou ik ook niet doen. Ga naar je HA. Leg dit voor en laat je doorverwijzen naar iemand om mee te praten.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Is de film ook geinig? Ik kan me herinneren dat ik ooit een stukje zag van Scary Movie en dat ik het heel stom vond.quote:
Het is serieus, maar ik ben bang dat het wordt afgedaan als aanstellerij en daarom wil ik er niet mee naar een professionalquote:Op maandag 9 maart 2015 15:28 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Als dit echt serieus is, dan zou je echt even een doorverwijzing moeten halen bij de huisarts naar een psycholoog.
Een HA of een professional zal het nooit afdoen als aanstellerij. Geloof mij maarquote:Op maandag 9 maart 2015 15:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Het is serieus, maar ik ben bang dat het wordt afgedaan als aanstellerij en daarom wil ik er niet mee naar een professional
dat zal bij een professional niet snel gebeuren toch?quote:Op maandag 9 maart 2015 15:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Het is serieus, maar ik ben bang dat het wordt afgedaan als aanstellerij en daarom wil ik er niet mee naar een professional
Professionals zzullen nooit zeggen dat je je aanstelt... zelfs al is het zo.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben het niet graag met je eens, maar voor alles een eerste keer.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
Overigens hoor ik dat alle problemen bij vrouwen op te lossen zijn met penis
Gvd man je zegt aldoor hetzelfde alleen dan eerderquote:Op maandag 9 maart 2015 15:30 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Een HA of een professional zal het nooit afdoen als aanstellerij. Geloof mij maar
Dat gebeurt niet, naar de huisarts jij.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Great minds think alike!quote:Op maandag 9 maart 2015 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gvd man je zegt aldoor hetzelfde alleen dan eerder
Formuleer je klachten anders even in Google.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat dan? heb je zo'n aversie voor mij, als FOK gebruiker, dat je jezelf forceert om altijd averechts tegen mij te zijn?quote:Op maandag 9 maart 2015 15:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben het niet graag met je eens, maar voor alles een eerste keer.
lolquote:Op maandag 9 maart 2015 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vocht? ze is jaren geleden al overleden.
Eensquote:
Lulquote:
Als dit echt is, ik ga nu twijfelen, dan zou ik idd maar eens goed gaan praten met je HA.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:32 schreef -supergirl- het volgende:
het is dus momenteel al zo erg dat ik al in een huilbui stort als iemand tegen me schreeuwt. (wat een uur geleden dus is gebeurd)
quote:Op maandag 9 maart 2015 15:32 schreef -supergirl- het volgende:
het is dus momenteel al zo erg dat ik al in een huilbui stort als iemand tegen me schreeuwt. (wat een uur geleden dus is gebeurd)
dit is geen grapquote:Op maandag 9 maart 2015 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als dit echt is, ik ga nu twijfelen, dan zou ik idd maar eens goed gaan praten met je HA.
quote:Op maandag 9 maart 2015 15:32 schreef -supergirl- het volgende:
Mijn punt staat dan nog steeds.quote:
Ah zwanger.quote:
Dan zou ik naar de HA gaan. Als je echt Dysthyme of Depressie hebt moet je geholpen worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |