gewoon bonte weverquote:
Neh ga daar nu niet meer heen.quote:
ja jij mag ook komen. En heb niet echt wensen, zolang het maar geen opblaasschaap isquote:Op maandag 9 maart 2015 13:57 schreef Cyberzone het volgende:
[..]Mag ik ook komen? Ik ga dan vanmiddag nog even een cadeau halen. Heb je nog wensen?
ewa dan niet boelertjequote:
beetje fleetwood macquote:Op maandag 9 maart 2015 13:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lekker led zeppelin luisteren toch
Nee, ze zien jou al met de driewieler over de vluchtstrook van de autosnelweg fietsen.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]
uiteraard, ik mag dat nog niet zonder begeleiding
Het is wat het is, Enzoquote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 13:58 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja jij mag ook komen. En heb niet echt wensen, zolang het maar geen opblaasschaap is
Is dit lego?quote:
Yupquote:
Zeker nice!quote:
Ben al tijdje volwassen ( ;p ) maar lego vind ik nog steeds interessantquote:
nee hoor, daar heb ik def rhymz voorquote:Op maandag 9 maart 2015 14:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
toch geen happy birthday hardcore remix?
hahaahhahhahaha ;pquote:Op maandag 9 maart 2015 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben al tijdje volwassen ( ;p ) maar lego vind ik nog steeds interessant![]()
quote:
ik wil ook alleen maar kinderen zodat ik een smoes heb om met lego te spelenquote:Op maandag 9 maart 2015 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben al tijdje volwassen ( ;p ) maar lego vind ik nog steeds interessant![]()
Sounds legit.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wil ook alleen maar kinderen zodat ik een smoes heb om met lego te spelen
Die prijzen manquote:Op maandag 9 maart 2015 14:24 schreef Cyberzone het volgende:
http://shop.lego.com/en-U(...)?fromListing=listing
Bestellen maar!
zo veel geld heb ik er nier voor overquote:Op maandag 9 maart 2015 14:24 schreef Cyberzone het volgende:
http://shop.lego.com/en-U(...)?fromListing=listing
Bestellen maar!
Die is leuk!quote:
Dat gevoel heb ik ook!quote:Op maandag 9 maart 2015 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
Vroeger wachten op je verjaardags geld en met een tijdje sparen een grote lego ruimteschip kopen.... nu kan ik zo heen gaan en de halve winkel leegkopen![]()
Nee, idd toch een rem ofzoquote:Op maandag 9 maart 2015 14:28 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook!Alleen toch niet doen he
Dat kan je helemaal niet op deze foto.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij is van binnen helemaal niet groter als van buiten. Dat is een neppert.
Een copy van Danny of Yvonne hun huisquote:Op maandag 9 maart 2015 14:29 schreef Germano het volgende:
Laten we met crowdfunding beginnen zodat we een levensecht huis van Lego kunnen maken.
De deur staat open ik kijk zo naar de hoek.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat kan je helemaal niet op deze foto.
Verdomme ik ben genept.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De deur staat open ik kijk zo naar de hoek.
Alles van lego sowieso!quote:
Taj Mahalquote:
december deel 7quote:Op maandag 9 maart 2015 14:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nog nooit een star wars film gezien
ik wil deze nog steeds hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |