Jij kaapt alleen maar...quote:
Welke motorkap?quote:
dankje hermanquote:Op maandag 9 maart 2015 13:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had de lapo niet eens, ik gunde de lapo zelfs aan iemand
godverdomme
quote:Op maandag 9 maart 2015 13:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had de lapo niet eens, ik gunde de lapo zelfs aan iemand
godverdomme
Oh jij bedoeld die foto bij dat hek... ja gemiste kans weer ;Pquote:
Ze is 17 jij bent 29, laat het gaanquote:
toch voel ik me gekwetst zeker nadat ik zo begripvol reageerde op jouw luttele laat beginnen probleempjequote:
Ja.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
toch voel ik me gekwetst zeker nadat ik zo begripvol reageerde op jouw luttele laat beginnen probleempje
ja weenie vind het maar een matige sorry.. Ook zo respectloos omgaan met herman..quote:Op maandag 9 maart 2015 13:38 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja.![]()
Het spijt me. En bedankt voor je steun.
Dat jij iets anders bedoelde is niet mijn probleemquote:Op maandag 9 maart 2015 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh jij bedoeld die foto bij dat hek... ja gemiste kans weer ;P
quote:Op maandag 9 maart 2015 13:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja weenie vind het maar een matige sorry.. Ook zo respectloos omgaan met herman..
Jawel, kost je meer letters om te typen omdat uitleggenquote:Op maandag 9 maart 2015 13:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat jij iets anders bedoelde is niet mijn probleem.
dacht al, ze doet behoorlijk kinderachtig.quote:
Echt? oke dan kan het nogquote:
quote:
ja, kom je ook op mijn feestje? Er is een luchtkasteel, een grote trampoline. We gaan koekhappen en later naar het pannenkoekenhuis. Je wordt uiteraard weer thuis gebrachtquote:
Is je moeder ook aanwezigżquote:Op maandag 9 maart 2015 13:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja, kom je ook op mijn feestje? Er is een luchtkasteel, een grote trampoline. We gaan koekhappen en later naar het pannenkoekenhuis. Je wordt uiteraard weer thuis gebracht
Wat we gaan doen zeg ik niet, maar neem wel je zwembroek mee.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja, kom je ook op mijn feestje? Er is een luchtkasteel, een grote trampoline. We gaan koekhappen en later naar het pannenkoekenhuis. Je wordt uiteraard weer thuis gebracht
Geen zwemkleding mee?quote:Op maandag 9 maart 2015 13:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
o ja dit ook nogquote:Op maandag 9 maart 2015 13:55 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Wat we gaan doen zeg ik niet, maar neem wel je zwembroek mee.
quote:Op maandag 9 maart 2015 13:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]
uiteraard, ik mag dat nog niet zonder begeleiding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |