Vocht? ze is jaren geleden al overleden.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:20 schreef wise het volgende:
[..]
toen ik hem door je moeders gleuf haalde, werkte hij niet meer. Denk dat vocht en magneetstrip niet samen gaan.
hahahaaahaaaah ja was echt gekkehuis vet dronke enzoquote:
Ok, voor deze keer...quote:
Effe krabben.quote:
Zonde van je geld. Maar wel stoer verder, man.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:22 schreef Matip het volgende:
[..]
hahahaaahaaaah ja was echt gekkehuis vet dronke enzo
quote:Op maandag 9 maart 2015 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vocht? ze is jaren geleden al overleden.
Was grapje tho ;pquote:
Zeer treffende vergelijking.quote:
hahahahahahahahaaaaaaha ha haquote:Op maandag 9 maart 2015 15:20 schreef wise het volgende:
[..]
toen ik hem door je moeders gleuf haalde, werkte hij niet meer. Denk dat vocht en magneetstrip niet samen gaan.
Ben momenteel heel down. Weet niet waar het aan ligt en wat ik eraan kan doen. Maar kan me nergens op focussen. School kan ik me niet op concentreren en het werk stapelt zich op. Op de werkvloer voel ik me niet goed. Kan niet meer eten of drinken. Als vrienden willen afspreken dan zeg ik ze af. Misschien moet ik dan toch eens met een psycholoog gaan praten..quote:
Ik heb gelukkig nog wat brood en noodles liggen. Maar bedankt voor je medeleven, man.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zonde van je geld. Maar wel stoer verder, man.
quote:Op maandag 9 maart 2015 15:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
van het huilen. wat ik gemiddeld zo'n 2/3x per dag, 7 dagen per week doe.
quote:Misschien moet je dan toch eens met een psycholoog gaan praten..
Noodles zijn altijd goed.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:24 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog wat brood en noodles liggen. Maar bedankt voor je medeleven, man.
Klinkt als een typische fokker. Zou je niet te veel zorgen gaan maken.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ben momenteel heel down. Weet niet waar het aan ligt en wat ik eraan kan doen. Maar kan me nergens op focussen. School kan ik me niet op concentreren en het werk stapelt zich op. Op de werkvloer voel ik me niet goed. Kan niet meer eten of drinken. Als vrienden willen afspreken dan zeg ik ze af. Misschien moet ik dan toch eens met een psycholoog gaan praten..
Ik heb zelf wel een idee wat het zou kunnen zijn. En iets dat al sinds m'n jeugd speelt. Maar ben er niet helemaal zeker van of het daarmee te maken heeft.. maar dat is dan weer allemaal net een stapje te ver om op fok te gooienquote:Op maandag 9 maart 2015 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Noodles zijn altijd goed.
[..]
Klinkt als een typische fokker. Zou je niet te veel zorgen gaan maken.
Maar je hebt zelf toch wel enige aanleiding waarom? problemen in de sociale sfeer? liefde? lichamelijk?
Het is wel een hele leukequote:Op maandag 9 maart 2015 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
Ben zat van mn UI maar altijd als ik een nieuwe doe, raak ik vet in de war en herken ik mezelf niet meer
Je icon is wel heel geinig. Is het van iets?quote:Op maandag 9 maart 2015 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
Ben zat van mn UI maar altijd als ik een nieuwe doe, raak ik vet in de war en herken ik mezelf niet meer
Scary Movie 3quote:Op maandag 9 maart 2015 15:27 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Je icon is wel heel geinig. Is het van iets?
dat kanquote:Op maandag 9 maart 2015 15:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb zelf wel een idee wat het zou kunnen zijn. En iets dat al sinds m'n jeugd speelt. Maar ben er niet helemaal zeker van of het daarmee te maken heeft.. maar dat is dan weer allemaal net een stapje te ver om op fok te gooien
SG je hebt gewoon een beetje verandering nodig in je leven.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
van het huilen. wat ik gemiddeld zo'n 2/3x per dag, 7 dagen per week doe.
Als dit echt serieus is, dan zou je echt even een doorverwijzing moeten halen bij de huisarts naar een psycholoog.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb zelf wel een idee wat het zou kunnen zijn. En iets dat al sinds m'n jeugd speelt. Maar ben er niet helemaal zeker van of het daarmee te maken heeft.. maar dat is dan weer allemaal net een stapje te ver om op fok te gooien
Playstation en devviequote:Op maandag 9 maart 2015 15:27 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Je icon is wel heel geinig. Is het van iets?
Deze? van Playstation, gejat van devvie... een fok user..quote:
Ja dat zou ik ook niet doen. Ga naar je HA. Leg dit voor en laat je doorverwijzen naar iemand om mee te praten.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Is de film ook geinig? Ik kan me herinneren dat ik ooit een stukje zag van Scary Movie en dat ik het heel stom vond.quote:
Het is serieus, maar ik ben bang dat het wordt afgedaan als aanstellerij en daarom wil ik er niet mee naar een professionalquote:Op maandag 9 maart 2015 15:28 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Als dit echt serieus is, dan zou je echt even een doorverwijzing moeten halen bij de huisarts naar een psycholoog.
Een HA of een professional zal het nooit afdoen als aanstellerij. Geloof mij maarquote:Op maandag 9 maart 2015 15:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Het is serieus, maar ik ben bang dat het wordt afgedaan als aanstellerij en daarom wil ik er niet mee naar een professional
dat zal bij een professional niet snel gebeuren toch?quote:Op maandag 9 maart 2015 15:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Het is serieus, maar ik ben bang dat het wordt afgedaan als aanstellerij en daarom wil ik er niet mee naar een professional
Professionals zzullen nooit zeggen dat je je aanstelt... zelfs al is het zo.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben het niet graag met je eens, maar voor alles een eerste keer.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
Overigens hoor ik dat alle problemen bij vrouwen op te lossen zijn met penis
Gvd man je zegt aldoor hetzelfde alleen dan eerderquote:Op maandag 9 maart 2015 15:30 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Een HA of een professional zal het nooit afdoen als aanstellerij. Geloof mij maar
Dat gebeurt niet, naar de huisarts jij.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Great minds think alike!quote:Op maandag 9 maart 2015 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gvd man je zegt aldoor hetzelfde alleen dan eerder
Formuleer je klachten anders even in Google.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat dan? heb je zo'n aversie voor mij, als FOK gebruiker, dat je jezelf forceert om altijd averechts tegen mij te zijn?quote:Op maandag 9 maart 2015 15:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben het niet graag met je eens, maar voor alles een eerste keer.
lolquote:Op maandag 9 maart 2015 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vocht? ze is jaren geleden al overleden.
Eensquote:
Lulquote:
Als dit echt is, ik ga nu twijfelen, dan zou ik idd maar eens goed gaan praten met je HA.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:32 schreef -supergirl- het volgende:
het is dus momenteel al zo erg dat ik al in een huilbui stort als iemand tegen me schreeuwt. (wat een uur geleden dus is gebeurd)
quote:Op maandag 9 maart 2015 15:32 schreef -supergirl- het volgende:
het is dus momenteel al zo erg dat ik al in een huilbui stort als iemand tegen me schreeuwt. (wat een uur geleden dus is gebeurd)
dit is geen grapquote:Op maandag 9 maart 2015 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als dit echt is, ik ga nu twijfelen, dan zou ik idd maar eens goed gaan praten met je HA.
quote:Op maandag 9 maart 2015 15:32 schreef -supergirl- het volgende:
Mijn punt staat dan nog steeds.quote:
Ah zwanger.quote:
Dan zou ik naar de HA gaan. Als je echt Dysthyme of Depressie hebt moet je geholpen worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |