quote:
Annabelle?quote:Op maandag 9 maart 2015 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
Nog iemand tips voor leuke recente horrorfilms?
Mijn Ernst en Bobbie video.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
alles van lisa annquote:Op maandag 9 maart 2015 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
twitter:TonElias twitterde op maandag 09-03-2015 om 11:30:10DRINGEND VERZOEK aan Microsoft: wilt u mij niet meer tien keer per dag thuis laten bellen vanuit India voor marketingdoeleinden? #Microsoft reageer retweet
Snel, maak een lemming.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:52 schreef Matip het volgende:
twitter:TonElias twitterde op maandag 09-03-2015 om 11:30:10DRINGEND VERZOEK aan Microsoft: wilt u mij niet meer tien keer per dag thuis laten bellen vanuit India voor marketingdoeleinden? #Microsoft reageer retweet
___!
en dat is hoofd ICT ergensquote:Op maandag 9 maart 2015 14:52 schreef Matip het volgende:
___!
quote:Op maandag 9 maart 2015 14:52 schreef Matip het volgende:
___!
wah?quote:
Ah ja die staat nog in mijn todolist.quote:
dat mag ik dan wel hopen, al lijkt het me niet.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat lijkt me een grapje van de beste man.
The Cabin in the Woods uit 2012 al gezien?quote:Op maandag 9 maart 2015 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
Het ergste is nog dat 'ie serieus is. Toen in een uitzending van Pownews wist 'ie ook niet wat een IP-adres isquote:Op maandag 9 maart 2015 14:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat lijkt me een grapje van de beste man.
Jaquote:Op maandag 9 maart 2015 14:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
The Cabin in the Woods uit 2012 al gezien?
Oh fuckquote:Op maandag 9 maart 2015 14:57 schreef Matip het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat 'ie serieus is. Toen in een uitzending van Pownews wist 'ie ook niet wat een IP-adres is
The Conjuring?quote:Op maandag 9 maart 2015 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
Ik ben ooit een keer gebeld door zo'n Indiër, ik moet het ze wel nageven; ze blijven het proberen en lullen je heel makkelijk om. Als je er dan echt geen verstand van hebt dan is het heel makkelijk om daar in te trappen.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
hier ook van die schreeuwerds die overal verstand van hebben maar wel aldoor op phishingmails klikken
[..]
wah?
[..]
Ah ja die staat nog in mijn todolist.
Ook nicequote:
Ja, klopt. Van MS?quote:Op maandag 9 maart 2015 14:59 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik ben ooit een keer gebeld door zo'n Indiër, ik moet het ze wel nageven; ze blijven het proberen en lullen je heel makkelijk om. Als je er dan echt geen verstand van hebt dan is het heel makkelijk om daar in te trappen.
Oh nice, thanks.. neit gezien maar lijkt me wel okquote:Op maandag 9 maart 2015 14:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
zag vorige week The Pyramid voorbij komen, geen idee of het wat is
Jammerquote:Op maandag 9 maart 2015 15:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ken geen andere goede horrorfilms van de laatste paar jaar
Jaquote:
Vaker mensen over gehoord. Zelf nooit gehad. Kutluiquote:Op maandag 9 maart 2015 15:02 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja
Ik wilde 'm eigenlijk mee laten kijken in een virtuele omgeving die vol staat gepropt met virussen maar hij kreeg in de gaten dat er niets te halen viel..
het is heel simpel. Dat soort bedrijven zullen je nooit bellen. Hetzelfde met banken.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:02 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja
Ik wilde 'm eigenlijk mee laten kijken in een virtuele omgeving die vol staat gepropt met virussen maar hij kreeg in de gaten dat er niets te halen viel..
Dat weten jij en ik. Maar er zijn echt mensen die daar gewoon in trappen.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:04 schreef remi1986 het volgende:
[..]
het is heel simpel. Dat soort bedrijven zullen je nooit bellen. Hetzelfde met banken.
Vooral ouderen.. die laten ook mensen binnen die zeggen dat ze van de bank zijn en hun pas willen checkenquote:Op maandag 9 maart 2015 15:10 schreef Matip het volgende:
[..]
Dat weten jij en ik. Maar er zijn echt mensen die daar gewoon in trappen.
Zal ik je even bellen en je wat geld aftroggelen?quote:Op maandag 9 maart 2015 15:10 schreef Matip het volgende:
[..]
Dat weten jij en ik. Maar er zijn echt mensen die daar gewoon in trappen.
Ik heb geen cent te makken meer na afgelopen weekend.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zal ik je even bellen en je wat geld aftroggelen?
maar je mag me best bellen ;$quote:Op maandag 9 maart 2015 15:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zal ik je even bellen en je wat geld aftroggelen?
ja klopt, zo heb ik een nieuwe ps4 kunnen kopenquote:Op maandag 9 maart 2015 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vooral ouderen.. die laten ook mensen binnen die zeggen dat ze van de bank zijn en hun pas willen checken
quote:Op maandag 9 maart 2015 15:18 schreef wise het volgende:
[..]
ja klopt, zo heb ik een nieuwe ps4 kunnen kopen
DOE JE UI TERUGquote:
toen ik hem door je moeders gleuf haalde, werkte hij niet meer. Denk dat vocht en magneetstrip niet samen gaan.quote:
Allemaal uitgegeven aan drank enzo?quote:Op maandag 9 maart 2015 15:17 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik heb geen cent te makken meer na afgelopen weekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |