Is de film ook geinig? Ik kan me herinneren dat ik ooit een stukje zag van Scary Movie en dat ik het heel stom vond.quote:
Het is serieus, maar ik ben bang dat het wordt afgedaan als aanstellerij en daarom wil ik er niet mee naar een professionalquote:Op maandag 9 maart 2015 15:28 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Als dit echt serieus is, dan zou je echt even een doorverwijzing moeten halen bij de huisarts naar een psycholoog.
Een HA of een professional zal het nooit afdoen als aanstellerij. Geloof mij maarquote:Op maandag 9 maart 2015 15:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Het is serieus, maar ik ben bang dat het wordt afgedaan als aanstellerij en daarom wil ik er niet mee naar een professional
dat zal bij een professional niet snel gebeuren toch?quote:Op maandag 9 maart 2015 15:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Het is serieus, maar ik ben bang dat het wordt afgedaan als aanstellerij en daarom wil ik er niet mee naar een professional
Professionals zzullen nooit zeggen dat je je aanstelt... zelfs al is het zo.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben het niet graag met je eens, maar voor alles een eerste keer.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
Overigens hoor ik dat alle problemen bij vrouwen op te lossen zijn met penis
Gvd man je zegt aldoor hetzelfde alleen dan eerderquote:Op maandag 9 maart 2015 15:30 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Een HA of een professional zal het nooit afdoen als aanstellerij. Geloof mij maar
Dat gebeurt niet, naar de huisarts jij.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Great minds think alike!quote:Op maandag 9 maart 2015 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gvd man je zegt aldoor hetzelfde alleen dan eerder
Formuleer je klachten anders even in Google.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat dan? heb je zo'n aversie voor mij, als FOK gebruiker, dat je jezelf forceert om altijd averechts tegen mij te zijn?quote:Op maandag 9 maart 2015 15:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben het niet graag met je eens, maar voor alles een eerste keer.
lolquote:Op maandag 9 maart 2015 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vocht? ze is jaren geleden al overleden.
Eensquote:
Lulquote:
Als dit echt is, ik ga nu twijfelen, dan zou ik idd maar eens goed gaan praten met je HA.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:32 schreef -supergirl- het volgende:
het is dus momenteel al zo erg dat ik al in een huilbui stort als iemand tegen me schreeuwt. (wat een uur geleden dus is gebeurd)
quote:Op maandag 9 maart 2015 15:32 schreef -supergirl- het volgende:
het is dus momenteel al zo erg dat ik al in een huilbui stort als iemand tegen me schreeuwt. (wat een uur geleden dus is gebeurd)
dit is geen grapquote:Op maandag 9 maart 2015 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als dit echt is, ik ga nu twijfelen, dan zou ik idd maar eens goed gaan praten met je HA.
quote:Op maandag 9 maart 2015 15:32 schreef -supergirl- het volgende:
Mijn punt staat dan nog steeds.quote:
Ah zwanger.quote:
Dan zou ik naar de HA gaan. Als je echt Dysthyme of Depressie hebt moet je geholpen worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |