TARDIS, die kuttechniek van je werkt nietquote:Op maandag 9 maart 2015 20:36 schreef SideEffect het volgende:
[..]
goedzo Herman, lekker actief in het huishouden.
Een klap is genoeg jonge. Je speel met je tanden.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
Srs zegt 'ie. Met lompe kracht kom je niet ver.
Als het een echte nigga is kan je daarna naar de dichtstbijzijnde Cash4Gold shop.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:37 schreef voederbietel het volgende:
Een klap is genoeg jonge. Je speel met je tanden.
Ik snap dat nooit. Er wordt nergens zoveel gevochten als op dorpsfeesten/kermissen/tentfeesten maar boeren zijn zogenaamd altijd maar slechte vechters.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Boerenvolk wordt altijd onderschat.
quote:Op maandag 9 maart 2015 20:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als het een echte nigga is kan je daarna naar de dichtstbijzijnde Cash4Gold shop.
wat bedoel je hiermee Hermann, je wou me toch niet "hosselen" hé?quote:Op maandag 9 maart 2015 20:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
TARDIS, die kuttechniek van je werkt niet
Niet gewoon postalgold bellenquote:Op maandag 9 maart 2015 20:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als het een echte nigga is kan je daarna naar de dichtstbijzijnde Cash4Gold shop.
wowquote:Op maandag 9 maart 2015 20:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
haha nee natuurlijk niet.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
wat bedoel je hiermee Hermann, je wou me toch niet "hosselen" hé?
http://www.postalgold.nl/closed.nlNL.htmlquote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 20:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
http://www.postalgold.nl/closed.nlNL.html
Ik ben bang dat onze betrouwbare blonde meneer al met de 450 euro gevlogen is.
"Je speel"quote:Op maandag 9 maart 2015 20:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een klap is genoeg jonge. Je speel met je tanden.
Wat zegt dit nou weerquote:Op maandag 9 maart 2015 20:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit. Er wordt nergens zoveel gevochten als op dorpsfeesten/kermissen/tentfeesten maar boeren zijn zogenaamd altijd maar slechte vechters.
Oh had niet door dat je serieus was.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Je speel". Serieus, volgens mij haal je uit als een wijf en is je houding ronduit lomp.
Vakkenvullers staan daar wel bekend om?quote:Wat zegt dit nou weer. Niks, behalve frequentie terwijl je daar ook niks over weet in feite. Volgens mij staan boeren er ook niet om bekend vrienden te hebben in de sportschool/kickboks/commando's wereld
.
Eh.. ja?quote:Op maandag 9 maart 2015 20:44 schreef voederbietel het volgende:
Vakkenvullers staan daar wel bekend om?
Denken dat hij serieus was.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:44 schreef voederbietel het volgende:
Oh had niet door dat je serieus was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |