zou ik je niet aandoen na die nederlaag die ik je gisteren gaf.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
daag je mij weer uit voor een GIF battle?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KNEUZEN?!quote:Op maandag 9 maart 2015 20:51 schreef housesoftheholy het volgende:
Krijg een droge kut van jullie kneuzen.
Dag Hoink, was niet gezelligquote:Op maandag 9 maart 2015 20:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je moet je bek houden ouwe lul ik sla je bakkenbaarden eraf.
Makkelijk een ander de schuld geven van zoiets.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:51 schreef housesoftheholy het volgende:
Krijg een droge kut van jullie kneuzen.
Ik heb geen gevatte opmerking.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Via internet een gevecht plannen en dan verschijnen beide nietquote:Op maandag 9 maart 2015 20:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Omdat iedereen op internet praatjes kan hebben, maar wie is er irl het alphamannetje?
quote:Op maandag 9 maart 2015 20:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou ik je niet aandoen na die nederlaag die ik je gisteren gaf.hmm oke, ik had toch geen zinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als een mes door de boter van je ziel. Sorry man.quote:
dus je stuurt iedereen weer een PM voor de volgende Radio KLB?quote:Op maandag 9 maart 2015 20:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
wtf is dit nou weer. kleuterschool niveautje weer.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Probleem is, is dat jullie dan ook geen topic mogen maken.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:52 schreef Der_Mann het volgende:
dus je stuurt iedereen weer een PM voor de volgende Radio KLB?
Alleen ikquote:Op maandag 9 maart 2015 20:52 schreef datismijnmening het volgende:
Ik dacht dat iedereen hier trouwens pacifist was
In het echt welquote:Op maandag 9 maart 2015 20:52 schreef datismijnmening het volgende:
Stoere praat. Ban me nu niet joh is maar een grapjequote:Op maandag 9 maart 2015 20:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
wtf is dit nou weer. kleuterschool niveautje weer.
Moet jij eens even opletten.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Probleem is, is dat jullie dan ook geen topic mogen maken.
Zou het niet pikken.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
soms moet je ook die denkbeelden kracht bijzetten met bloedvergietenquote:Op maandag 9 maart 2015 20:52 schreef datismijnmening het volgende:
Maar je zit wel te trillen achter je laptopje.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |