Alsof iedereen gelijk is.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
een 48hr ban zoals ik dat altijd kreeg.
laat ze ons maar tegenhouden, ik doe iedere blauwe in zo'n armbarquote:Op maandag 9 maart 2015 20:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Probleem is, is dat jullie dan ook geen topic mogen maken.
Duitse Herder ook echtquote:Op maandag 9 maart 2015 20:54 schreef Fushia2 het volgende:
SPUGEN OP DROGE KUTJES EN DAN GELIJK STOTEN ALS EEN DUITSE HERDER![]()
Wat doe je met me?!?!! ;squote:Op maandag 9 maart 2015 20:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
laat ze ons maar tegenhouden, ik doe iedere blauwe in zo'n armbar
zie je nu wat voor volk je aantrekt, hoth?quote:Op maandag 9 maart 2015 20:54 schreef Fushia2 het volgende:
Is dit het begin van het einde? Van iedereen? Van FOK!? Van het internet?quote:Op maandag 9 maart 2015 20:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
laat ze ons maar tegenhouden, ik doe iedere blauwe in zo'n armbar
Zag een duitse herder neuken.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:54 schreef Fushia2 het volgende:
Weet je hoe hard de kerel gaat janken? Maitljes dmmetjes naar wie het maar horen wil. Hoe onrechtvaardig hij wel niet behandeld wordt. Dat het persoonlijk is. De complete shizzle.quote:
Word altijd wel goed nat van mezelf, echt geweldig.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Makkelijk een ander de schuld geven van zoiets.
oh shit nee ik bedoelde iedereen met een blauwe naam, jou wil ik echt niet tegenkomen sorry sorryyyyyquote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 20:54 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
zie je nu wat voor volk je aantrekt, hoth?
quote:Op maandag 9 maart 2015 20:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Makkelijk een ander de schuld geven van zoiets.
haha oke ;pquote:Op maandag 9 maart 2015 20:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh shit nee ik bedoelde iedereen met een blauwe naam, jou wil ik echt niet tegenkomen sorry sorryyyyy
gvd geil nuquote:Op maandag 9 maart 2015 20:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Word altijd wel goed nat van mezelf, echt geweldig.
Maar wel met mate toch?quote:Op maandag 9 maart 2015 20:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
soms moet je ook die denkbeelden kracht bijzetten met bloedvergieten
quote:Op maandag 9 maart 2015 20:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Weet je hoe hard de kerel gaat janken? Maitljes dmmetjes naar wie het maar horen wil. Hoe onrechtvaardig hij wel niet behandeld wordt. Dat het persoonlijk is. De complete shizzle.
Dat hij een ineens een rare grote waffel opzet is niet relevant.
ik kan dit bevestigenquote:Op maandag 9 maart 2015 20:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Weet je hoe hard de kerel gaat janken? Maitljes dmmetjes naar wie het maar horen wil. Hoe onrechtvaardig hij wel niet behandeld wordt. Dat het persoonlijk is. De complete shizzle.
Ja, maar dit is nu ook niet helemaal eerlijk he Opa.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Wie de neuk ben jij nou weer en waarom haal je een bruine arm bij uitgerekend hoink?quote:Op maandag 9 maart 2015 20:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar je zit wel te trillen achter je laptopje.
demon hunter voor de ektequote:Op maandag 9 maart 2015 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga wel mn agressie botvieren in Diablo 3
Groetjens
wow waarom gelijk zo persoonlijkquote:Op maandag 9 maart 2015 20:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |