hb aftermovie gezien?quote:
Kijkenquote:
wie dan?quote:Op zondag 8 maart 2015 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel grappig dat iemand onder de 40 beslist dat het wél door gaat!
Al een paar dagenquote:Op zondag 8 maart 2015 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's sinds vandaag pas dan zeker? Gefeli!!!
Ik moet even kijken of ik wel goed zit....quote:
Ik onthou mezelf van elk commentaar wat dat betreftquote:
ja, wel een hoop nieuwkomelingen ineensquote:Op zondag 8 maart 2015 21:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet even kijken of ik wel goed zit....
Neequote:Op zondag 8 maart 2015 21:07 schreef AF_ het volgende:
Record gaat door, verzamelt allen hier
TV / [TV SC #2212] Drugs are bad
Het is toch niet hier deze is alweer gedeeltelijk vol.quote:
we will see...quote:Op zondag 8 maart 2015 21:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is toch niet hier deze is alweer gedeeltelijk vol.
dat zeggen ze wel eens jah...quote:Op zondag 8 maart 2015 21:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Age is nothing but a number, toch?
Ben nog niet uit mijn pubertijd.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jazeker ik ben veel jonger dan mijn kalenderleeftijd.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lichamelijk of geestelijk?quote:Op zondag 8 maart 2015 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
En je bent net zo jong als dat je je voelt...
Komt die wel ergens dan? Ik snap het niet meer.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Die recordpoging vindt hier dus niet plaats.
Mijn hoofd wil, maar ik hoor mijn botten soms kraken.quote:
Tuurlijk wel. Iemand moet gewoon even een topic openen en die gaan we volspammen.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:33 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Komt die wel ergens dan? Ik snap het niet meer.
quote:
Nee ik snap er ook niks meer van.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:36 schreef Punkman het volgende:
Wel een beetje onduidelijk nu, dat record gebeuren.
Of ligt dat aan mij ?
+/- 30 users met een plotselinge ban.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Denkelijk rinkelt in huize Roodbol nu de telefoon.... en zuchtend logt Danny in en staat klaar om zometeen de boel vroegtijdig de nek om te draaien.
Neequote:Op zondag 8 maart 2015 21:36 schreef Punkman het volgende:
Wel een beetje onduidelijk nu, dat record gebeuren.
Of ligt dat aan mij ?
Roodbol ligt gewoon op de bak uit te buiken en zijn centjes te tellenquote:Op zondag 8 maart 2015 21:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Denkelijk rinkelt in huize Roodbol nu de telefoon.... en zuchtend logt Danny in en staat klaar om zometeen de boel vroegtijdig de nek om te draaien.
quote:Op zondag 8 maart 2015 21:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Roodbol ligt gewoon op de bak uit te buiken en zijn centjes te tellen
Mobiele layout gebruikenquote:Op zondag 8 maart 2015 21:44 schreef Braindead2000 het volgende:
Kan je iets doen zodat het invoerveld niet verspringt?
Om 22:00 wordt er door iemand (niemand weet nog wie) een topic geopend, die zo snel mogelijk volgespamd moet worden. Daarna worden alle 40-'ers eruit geschopt en keert de rust terugquote:Op zondag 8 maart 2015 21:44 schreef Treehut362 het volgende:
ik zal er wel te stom voor zijn want ik snap er geen zak van
Geopend door Fylax waarschijnlijk? Hij begon ermee.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om 22:00 wordt er door iemand (niemand weet nog wie) een topic geopend, die zo snel mogelijk volgespamd moet worden. Daarna worden alle 40-'ers eruit geschopt en keert de rust terug
Nee, hij opende deel 2quote:Op zondag 8 maart 2015 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geopend door Fylax waarschijnlijk? Hij begon ermee.
We moeten wel afspreken wie hem gaat openen. Ik zit er niet op te wachten dat er straks drie topics zijn, dat gaat em niet worden.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om 22:00 wordt er door iemand (niemand weet nog wie) een topic geopend, die zo snel mogelijk volgespamd moet worden. Daarna worden alle 40-'ers eruit geschopt en keert de rust terug
Updates uitschakelen kan ook nog ben ik net achter.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Op mijn desktop? Waar stel ik dat dan in?
als jij een sexy OP maakt kies ik jou.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:46 schreef bondage het volgende:
[..]
We moeten wel afspreken wie hem gaat openen. Ik zit er niet op te wachten dat er straks drie topics zijn, dat gaat em niet worden.
1:49 nee dus.quote:
Zit mobiel, gaat me niet zo snel lukken om iets leuks te maken. Denk dat Fylax het maar moet doen.quote:
Lies de poging is al gedaanquote:Op zondag 8 maart 2015 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga niet meehelpen als KT hem niet opent. Zijn record.
Ja ik ervaar het ook als Oud&Nieuw.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Het lijkt wel het aftellen voor al die 00:00:00 topics met oud&nieuw.
Ik dacht 1.52quote:Op zondag 8 maart 2015 21:49 schreef theguyver het volgende:
en en en en?
tijd?
hebben we in iede geval het voetbal topic ingehaald?
Geen idee ik ga wat drinken en mijn hand in koud water hangen denk ikquote:Op zondag 8 maart 2015 21:49 schreef theguyver het volgende:
en en en en?
tijd?
hebben we in iede geval het voetbal topic ingehaald?
Ja dat.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kut, ik kwam te laat binnen en die balk schoot omhoog
best netjes maar 2e plek meen ik vorige was 1,42 meen ik?quote:
Wat was het oude record? 1,25?quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 21:50 schreef Etsu het volgende:
Heb helemaal gemist omdat ik dacht dat het om 22:00 begon
WTF ik ook!quote:Op zondag 8 maart 2015 21:50 schreef Etsu het volgende:
Heb helemaal gemist omdat ik dacht dat het om 22:00 begon
1:45 meen ik.quote:
quote:
Eigenlijk is de nummer 2 leuker, want dat was geen poging maar gewoon spontaanquote:Op zondag 8 maart 2015 21:51 schreef theguyver het volgende:
1 [ABO] Recordpoging. FOT 01m 45s
2 [HALVE FINALE @ 8/7/14 - 22:00] Brazilie v Duitsland #5 WK 02m 16s
quote:Op zondag 8 maart 2015 21:51 schreef Fylax het volgende:
Als ik had meegepost was het gelukt
Waarom opeenz kwartier eerder wtf
Heb je gezien wat er net gebeurde? Er werden meerder topics geopend. Dat zou de boel pas echt verziekt hebben. Bovendien was dit een initiatief van 40+ dus hoe zij het handelen heb je mee te dealen.quote:
Eensquote:Op zondag 8 maart 2015 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk is de nummer 2 leuker, want dat was geen poging maar gewoon spontaan
Klopt, wat een zooitje ongeregeld dit. KT hoeft mij in ieder geval niet weer te vragen om aan dit soort dingen deel te nemen.quote:
Ja maar dat was ook wel een recordwedstrijd hoorquote:Op zondag 8 maart 2015 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarom veel leukerquote:Op zondag 8 maart 2015 21:52 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ja maar dat was ook wel een recordwedstrijd hoor
Goed plan!quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 21:52 schreef DKUp het volgende:
Wat is dit triest zeg, wacht gewoon tot 22:00
Record gaat er wel een keer aanquote:
Het recordtopic zal al vol schat, geen tweede kansjes krijg je bij sport ook niet.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:54 schreef KingRoland het volgende:
Fylax voor TS
Als de mods gewoon de rest op slot gooien kunnen we het gewoon makkelijk halen aangezien de rest naar die van Fylax gaan.
Het zou pas om 2200 beginnen, dit is echt een tyfusstreek.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Het recordtopic zal al vol schat, geen tweede kansjes krijg je bij sport ook niet.
Moet je de regels wel naleven lijkt me.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Het recordtopic zal al vol schat, geen tweede kansjes krijg je bij sport ook niet.
Ga je weer los op iemand straks?quote:
KT had al een topic geopend, veel te vroeg. Ik doe hier niet meer aan mee.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:53 schreef KingRoland het volgende:
In de OP staat dat Fylax dat topic gaat aanmaken dus ik weet niet wat jullie praten hier.
Ja echt hequote:Op zondag 8 maart 2015 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Het zou toch pas om 22:00 uur beginnenquote:Op zondag 8 maart 2015 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb niks afgesproken Kingstown heeft gewoon het topic eerder geopend. Nou en.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet je de regels wel naleven lijkt me.
22:00 was afgesproken.
Vind ik ook. Zitten we ons dagenlang te verheugen op niks.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het zou pas om 2200 beginnen, dit is echt een tyfusstreek.
Hey, een nieuwe ziekte in je repertoire.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat was niet de bedoeling. Ik eis nog een kans op de afgesproken tijdquote:Op zondag 8 maart 2015 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb niks afgesproken Kingstown heeft gewoon het topic eerder geopend. Nou en.
quote:Op zondag 8 maart 2015 21:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat was niet de bedoeling. Ik eis nog een kans op de afgesproken tijd
Kusje derop?quote:
Tja nu hebben we het niet gehaald, helaas. Het was eerder begonnen.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dan open je een topicquote:Op zondag 8 maart 2015 21:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hij eist.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kusje derop?quote:Op zondag 8 maart 2015 21:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
open gewoon een topic elders danquote:Op zondag 8 maart 2015 21:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
quote:
Wauw, echt laf dit.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja nu hebben we het niet gehaald, helaas. Het was eerder begonnen.
Stel je niet aan zeg. Je gaat niet dood als je niet gepost heb. Sjongejonge.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dan doe je het hierquote:Op zondag 8 maart 2015 21:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Karina gaat dat topic op slot gooien. Geen goedkeuring.
iemand moet karina bezig houden. WAAR IS TJAPTJOEPquote:Op zondag 8 maart 2015 21:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Volgens Fylax gaan we om 22:00uur beginnnenquote:Op zondag 8 maart 2015 21:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig, iedereen pissigquote:Op zondag 8 maart 2015 21:56 schreef HPLC het volgende:
Jongens, het is maar een spelletje hoor
Die reacties hier
Tjaptjoep de legendequote:Op zondag 8 maart 2015 21:56 schreef AF_ het volgende:
[..]
iemand moet karina bezig houden. WAAR IS TJAPTJOEP
niet zo 15 jaar doenquote:Op zondag 8 maart 2015 21:56 schreef Fylax het volgende:
Maak een topic in een ander forum, niet eentje waar Karina modt.
Nog 3 minutenquote:Op zondag 8 maart 2015 21:57 schreef donald_dick het volgende:
Over 4 minuten de recordpoging, mede mogelijk gemaakt door Fylax
quote:Op zondag 8 maart 2015 21:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey, een nieuwe ziekte in je repertoire.
Die gaat sowieso mislukken omdat niemand meer weet hoe en watquote:Op zondag 8 maart 2015 21:57 schreef donald_dick het volgende:
Doe ff normaal over Karina gekquote:Op zondag 8 maart 2015 21:56 schreef Fylax het volgende:
Maak een topic in een ander forum, niet eentje waar Karina modt.
Waar?quote:Op zondag 8 maart 2015 21:56 schreef WcPot het volgende:
[..]
Volgens Fylax gaan we om 22:00uur beginnnen
HAHAHAHAHAHAH FAILARMY STRONG ON THIS ONEquote:
Euh, ja. Eerst miepen dat je er geen zin meer in hebt en vervolgens wel een topic openen (zonder het af te spreken) op een eerder tijdstip. Als je mensen vraagt om mee te doen en je spreekt iets af dan is het niet zo tof om ineens iets anders te gaan doen.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb niks afgesproken Kingstown heeft gewoon het topic eerder geopend. Nou en.
als ze op tijd is, als we te snel gaan heeft ze geen kansquote:Op zondag 8 maart 2015 21:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 maart 2015 21:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die gaat sowieso mislukken omdat niemand meer weet hoe en wat
Je doet maar. Als jullie een poging willen wagen, 1 topic is wel genoeg sowieso voor een record anders kun je net zolang doorgaan tot het lukt.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:56 schreef WcPot het volgende:
[..]
Volgens Fylax gaan we om 22:00uur beginnnen
quote:Op zondag 8 maart 2015 21:57 schreef richolio het volgende:
Kingstown is soms echt een vage user.
En logisch dat het nu niet gelukt is.
Wilde we ook, maar die sukkel doet dit opeens.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:57 schreef Arcee het volgende:
http://arcee862.com/topicspeed.php
Tsja, had gewoon even gewacht tot 22:00 uur dan.
Waar?quote:Op zondag 8 maart 2015 21:57 schreef donald_dick het volgende:
En jij bent helder.....quote:Op zondag 8 maart 2015 21:57 schreef richolio het volgende:
Kingstown is soms echt een vage user.
En logisch dat het nu niet gelukt is.
Boeiend? Gewoon doen.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:58 schreef Fylax het volgende:
Kan iemand anders het toppa maken? Mijn klok loopt achter.
Mjah ik kan hem niet dwingen om een topic te openen natuurlijk he.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Euh, ja. Eerst miepen dat je er geen zin meer in hebt en vervolgens wel een topic openen (zonder het af te spreken) op een eerder tijdstip. Als je mensen vraagt om mee te doen en je spreekt iets af dan is het zo tof om ineens iets anders te gaan doen.
Je hebt het al gemistquote:Op zondag 8 maart 2015 21:59 schreef BillDauterive het volgende:
Mijn eerste post in 40+. Ik zit er klaar voorBen benieuwd of het gaat lukken.
quote:Op zondag 8 maart 2015 21:59 schreef BillDauterive het volgende:
Mijn eerste post in 40+. Ik zit er klaar voorBen benieuwd of het gaat lukken.
Wil je weer een ban?quote:
Je hebt het over jezelf....quote:Op zondag 8 maart 2015 21:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wilde we ook, maar die sukkel doet dit opeens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |