hb aftermovie gezien?quote:
Kijkenquote:
wie dan?quote:Op zondag 8 maart 2015 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel grappig dat iemand onder de 40 beslist dat het wél door gaat!
Al een paar dagenquote:Op zondag 8 maart 2015 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's sinds vandaag pas dan zeker? Gefeli!!!
Ik moet even kijken of ik wel goed zit....quote:
Ik onthou mezelf van elk commentaar wat dat betreftquote:
ja, wel een hoop nieuwkomelingen ineensquote:Op zondag 8 maart 2015 21:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet even kijken of ik wel goed zit....
Neequote:Op zondag 8 maart 2015 21:07 schreef AF_ het volgende:
Record gaat door, verzamelt allen hier
TV / [TV SC #2212] Drugs are bad
Het is toch niet hier deze is alweer gedeeltelijk vol.quote:
we will see...quote:Op zondag 8 maart 2015 21:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is toch niet hier deze is alweer gedeeltelijk vol.
dat zeggen ze wel eens jah...quote:Op zondag 8 maart 2015 21:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Age is nothing but a number, toch?
Ben nog niet uit mijn pubertijd.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jazeker ik ben veel jonger dan mijn kalenderleeftijd.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lichamelijk of geestelijk?quote:Op zondag 8 maart 2015 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
En je bent net zo jong als dat je je voelt...
Komt die wel ergens dan? Ik snap het niet meer.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Die recordpoging vindt hier dus niet plaats.
Mijn hoofd wil, maar ik hoor mijn botten soms kraken.quote:
Tuurlijk wel. Iemand moet gewoon even een topic openen en die gaan we volspammen.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:33 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Komt die wel ergens dan? Ik snap het niet meer.
quote:
Nee ik snap er ook niks meer van.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:36 schreef Punkman het volgende:
Wel een beetje onduidelijk nu, dat record gebeuren.
Of ligt dat aan mij ?
+/- 30 users met een plotselinge ban.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Denkelijk rinkelt in huize Roodbol nu de telefoon.... en zuchtend logt Danny in en staat klaar om zometeen de boel vroegtijdig de nek om te draaien.
Neequote:Op zondag 8 maart 2015 21:36 schreef Punkman het volgende:
Wel een beetje onduidelijk nu, dat record gebeuren.
Of ligt dat aan mij ?
Roodbol ligt gewoon op de bak uit te buiken en zijn centjes te tellenquote:Op zondag 8 maart 2015 21:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Denkelijk rinkelt in huize Roodbol nu de telefoon.... en zuchtend logt Danny in en staat klaar om zometeen de boel vroegtijdig de nek om te draaien.
quote:Op zondag 8 maart 2015 21:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Roodbol ligt gewoon op de bak uit te buiken en zijn centjes te tellen
Mobiele layout gebruikenquote:Op zondag 8 maart 2015 21:44 schreef Braindead2000 het volgende:
Kan je iets doen zodat het invoerveld niet verspringt?
Om 22:00 wordt er door iemand (niemand weet nog wie) een topic geopend, die zo snel mogelijk volgespamd moet worden. Daarna worden alle 40-'ers eruit geschopt en keert de rust terugquote:Op zondag 8 maart 2015 21:44 schreef Treehut362 het volgende:
ik zal er wel te stom voor zijn want ik snap er geen zak van
Geopend door Fylax waarschijnlijk? Hij begon ermee.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om 22:00 wordt er door iemand (niemand weet nog wie) een topic geopend, die zo snel mogelijk volgespamd moet worden. Daarna worden alle 40-'ers eruit geschopt en keert de rust terug
Nee, hij opende deel 2quote:Op zondag 8 maart 2015 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geopend door Fylax waarschijnlijk? Hij begon ermee.
We moeten wel afspreken wie hem gaat openen. Ik zit er niet op te wachten dat er straks drie topics zijn, dat gaat em niet worden.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om 22:00 wordt er door iemand (niemand weet nog wie) een topic geopend, die zo snel mogelijk volgespamd moet worden. Daarna worden alle 40-'ers eruit geschopt en keert de rust terug
Updates uitschakelen kan ook nog ben ik net achter.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Op mijn desktop? Waar stel ik dat dan in?
als jij een sexy OP maakt kies ik jou.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:46 schreef bondage het volgende:
[..]
We moeten wel afspreken wie hem gaat openen. Ik zit er niet op te wachten dat er straks drie topics zijn, dat gaat em niet worden.
1:49 nee dus.quote:
Zit mobiel, gaat me niet zo snel lukken om iets leuks te maken. Denk dat Fylax het maar moet doen.quote:
Lies de poging is al gedaanquote:Op zondag 8 maart 2015 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga niet meehelpen als KT hem niet opent. Zijn record.
Ja ik ervaar het ook als Oud&Nieuw.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Het lijkt wel het aftellen voor al die 00:00:00 topics met oud&nieuw.
Ik dacht 1.52quote:Op zondag 8 maart 2015 21:49 schreef theguyver het volgende:
en en en en?
tijd?
hebben we in iede geval het voetbal topic ingehaald?
Geen idee ik ga wat drinken en mijn hand in koud water hangen denk ikquote:Op zondag 8 maart 2015 21:49 schreef theguyver het volgende:
en en en en?
tijd?
hebben we in iede geval het voetbal topic ingehaald?
Ja dat.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kut, ik kwam te laat binnen en die balk schoot omhoog
best netjes maar 2e plek meen ik vorige was 1,42 meen ik?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |