Volgens Fylax gaan we om 22:00uur beginnnenquote:Op zondag 8 maart 2015 21:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Karina gaat dat topic op slot gooien. Geen goedkeuring.
Ik vind het wel grappig, iedereen pissigquote:Op zondag 8 maart 2015 21:56 schreef HPLC het volgende:
Jongens, het is maar een spelletje hoor
Die reacties hier
Tjaptjoep de legendequote:Op zondag 8 maart 2015 21:56 schreef AF_ het volgende:
[..]
iemand moet karina bezig houden. WAAR IS TJAPTJOEP
niet zo 15 jaar doenquote:Op zondag 8 maart 2015 21:56 schreef Fylax het volgende:
Maak een topic in een ander forum, niet eentje waar Karina modt.
Nog 3 minutenquote:Op zondag 8 maart 2015 21:57 schreef donald_dick het volgende:
Over 4 minuten de recordpoging, mede mogelijk gemaakt door Fylax
quote:Op zondag 8 maart 2015 21:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey, een nieuwe ziekte in je repertoire.
Die gaat sowieso mislukken omdat niemand meer weet hoe en watquote:Op zondag 8 maart 2015 21:57 schreef donald_dick het volgende:
Doe ff normaal over Karina gekquote:Op zondag 8 maart 2015 21:56 schreef Fylax het volgende:
Maak een topic in een ander forum, niet eentje waar Karina modt.
Waar?quote:Op zondag 8 maart 2015 21:56 schreef WcPot het volgende:
[..]
Volgens Fylax gaan we om 22:00uur beginnnen
HAHAHAHAHAHAH FAILARMY STRONG ON THIS ONEquote:
Euh, ja. Eerst miepen dat je er geen zin meer in hebt en vervolgens wel een topic openen (zonder het af te spreken) op een eerder tijdstip. Als je mensen vraagt om mee te doen en je spreekt iets af dan is het niet zo tof om ineens iets anders te gaan doen.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb niks afgesproken Kingstown heeft gewoon het topic eerder geopend. Nou en.
als ze op tijd is, als we te snel gaan heeft ze geen kansquote:Op zondag 8 maart 2015 21:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Karina gaat dat topic op slot gooien. Geen goedkeuring.
quote:Op zondag 8 maart 2015 21:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die gaat sowieso mislukken omdat niemand meer weet hoe en wat
Je doet maar. Als jullie een poging willen wagen, 1 topic is wel genoeg sowieso voor een record anders kun je net zolang doorgaan tot het lukt.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:56 schreef WcPot het volgende:
[..]
Volgens Fylax gaan we om 22:00uur beginnnen
quote:Op zondag 8 maart 2015 21:57 schreef richolio het volgende:
Kingstown is soms echt een vage user.
En logisch dat het nu niet gelukt is.
Wilde we ook, maar die sukkel doet dit opeens.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:57 schreef Arcee het volgende:
http://arcee862.com/topicspeed.php
Tsja, had gewoon even gewacht tot 22:00 uur dan.
Waar?quote:Op zondag 8 maart 2015 21:57 schreef donald_dick het volgende:
En jij bent helder.....quote:Op zondag 8 maart 2015 21:57 schreef richolio het volgende:
Kingstown is soms echt een vage user.
En logisch dat het nu niet gelukt is.
Boeiend? Gewoon doen.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:58 schreef Fylax het volgende:
Kan iemand anders het toppa maken? Mijn klok loopt achter.
Mjah ik kan hem niet dwingen om een topic te openen natuurlijk he.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Euh, ja. Eerst miepen dat je er geen zin meer in hebt en vervolgens wel een topic openen (zonder het af te spreken) op een eerder tijdstip. Als je mensen vraagt om mee te doen en je spreekt iets af dan is het zo tof om ineens iets anders te gaan doen.
Je hebt het al gemistquote:Op zondag 8 maart 2015 21:59 schreef BillDauterive het volgende:
Mijn eerste post in 40+. Ik zit er klaar voorBen benieuwd of het gaat lukken.
quote:Op zondag 8 maart 2015 21:59 schreef BillDauterive het volgende:
Mijn eerste post in 40+. Ik zit er klaar voorBen benieuwd of het gaat lukken.
Wil je weer een ban?quote:
Je hebt het over jezelf....quote:Op zondag 8 maart 2015 21:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wilde we ook, maar die sukkel doet dit opeens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |