Het recordtopic zal al vol schat, geen tweede kansjes krijg je bij sport ook niet.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:54 schreef KingRoland het volgende:
Fylax voor TS
Als de mods gewoon de rest op slot gooien kunnen we het gewoon makkelijk halen aangezien de rest naar die van Fylax gaan.
Het zou pas om 2200 beginnen, dit is echt een tyfusstreek.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Het recordtopic zal al vol schat, geen tweede kansjes krijg je bij sport ook niet.
Moet je de regels wel naleven lijkt me.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Het recordtopic zal al vol schat, geen tweede kansjes krijg je bij sport ook niet.
Ga je weer los op iemand straks?quote:
KT had al een topic geopend, veel te vroeg. Ik doe hier niet meer aan mee.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:53 schreef KingRoland het volgende:
In de OP staat dat Fylax dat topic gaat aanmaken dus ik weet niet wat jullie praten hier.
Ja echt hequote:Op zondag 8 maart 2015 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk is de nummer 2 leuker, want dat was geen poging maar gewoon spontaan
Het zou toch pas om 22:00 uur beginnenquote:Op zondag 8 maart 2015 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb niks afgesproken Kingstown heeft gewoon het topic eerder geopend. Nou en.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet je de regels wel naleven lijkt me.
22:00 was afgesproken.
Vind ik ook. Zitten we ons dagenlang te verheugen op niks.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het zou pas om 2200 beginnen, dit is echt een tyfusstreek.
Hey, een nieuwe ziekte in je repertoire.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat was niet de bedoeling. Ik eis nog een kans op de afgesproken tijdquote:Op zondag 8 maart 2015 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb niks afgesproken Kingstown heeft gewoon het topic eerder geopend. Nou en.
quote:Op zondag 8 maart 2015 21:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat was niet de bedoeling. Ik eis nog een kans op de afgesproken tijd
Kusje derop?quote:
Tja nu hebben we het niet gehaald, helaas. Het was eerder begonnen.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dan open je een topicquote:Op zondag 8 maart 2015 21:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hij eist.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kusje derop?quote:Op zondag 8 maart 2015 21:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
open gewoon een topic elders danquote:Op zondag 8 maart 2015 21:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
quote:
Wauw, echt laf dit.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja nu hebben we het niet gehaald, helaas. Het was eerder begonnen.
Stel je niet aan zeg. Je gaat niet dood als je niet gepost heb. Sjongejonge.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dan doe je het hierquote:Op zondag 8 maart 2015 21:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Karina gaat dat topic op slot gooien. Geen goedkeuring.
iemand moet karina bezig houden. WAAR IS TJAPTJOEPquote:Op zondag 8 maart 2015 21:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Karina gaat dat topic op slot gooien. Geen goedkeuring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |