Het zou pas om 2200 beginnen, dit is echt een tyfusstreek.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Het recordtopic zal al vol schat, geen tweede kansjes krijg je bij sport ook niet.
Moet je de regels wel naleven lijkt me.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Het recordtopic zal al vol schat, geen tweede kansjes krijg je bij sport ook niet.
Ga je weer los op iemand straks?quote:
KT had al een topic geopend, veel te vroeg. Ik doe hier niet meer aan mee.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:53 schreef KingRoland het volgende:
In de OP staat dat Fylax dat topic gaat aanmaken dus ik weet niet wat jullie praten hier.
Ja echt hequote:Op zondag 8 maart 2015 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk is de nummer 2 leuker, want dat was geen poging maar gewoon spontaan
Het zou toch pas om 22:00 uur beginnenquote:Op zondag 8 maart 2015 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb niks afgesproken Kingstown heeft gewoon het topic eerder geopend. Nou en.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet je de regels wel naleven lijkt me.
22:00 was afgesproken.
Vind ik ook. Zitten we ons dagenlang te verheugen op niks.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het zou pas om 2200 beginnen, dit is echt een tyfusstreek.
Hey, een nieuwe ziekte in je repertoire.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat was niet de bedoeling. Ik eis nog een kans op de afgesproken tijdquote:Op zondag 8 maart 2015 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb niks afgesproken Kingstown heeft gewoon het topic eerder geopend. Nou en.
quote:Op zondag 8 maart 2015 21:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat was niet de bedoeling. Ik eis nog een kans op de afgesproken tijd
Kusje derop?quote:
Tja nu hebben we het niet gehaald, helaas. Het was eerder begonnen.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dan open je een topicquote:Op zondag 8 maart 2015 21:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hij eist.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kusje derop?quote:Op zondag 8 maart 2015 21:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |