Wat ga je vandaag doen, vroege vogel?quote:Op zondag 8 maart 2015 06:16 schreef Karzai het volgende:
Net wakker van de eerste lente dag wil ik geen minuut missen
7:15 opstaanquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Jeetje Hut het is nog wel zaterdagavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Treehut362 op 08-03-2015 07:55:02 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Goedemorgen mevrouwquote:Op zondag 8 maart 2015 08:17 schreef just me het volgende:
goeiemorgen allemaal en fijne dag allemaal, ik ben er weg van
toch heerlijk weer om te golfen vandaag!!
Sinds ik die reclame van yogho-yogho heb gehoord in het reclame topic moet ik daar steeds aan denken als ik jouw naam zie, alleen zing ik dan choco-choco in mijn hoofd.quote:Op zondag 8 maart 2015 09:15 schreef ChocoFan het volgende:
Dat vermoede ik al, vond al dat je het lang volhield.
Geen idee, ik was er niet.quote:Op zondag 8 maart 2015 09:17 schreef Kingstown het volgende:
Wtf is hier vannacht gebeurd?
[..]
Sinds ik die reclame van yogho-yogho heb gehoord in het reclame topic moet ik daar steeds aan denken als ik jouw naam zie, alleen zing ik dan choco-choco in mijn hoofd.
Zat net de stats te posten en even te kijken hoe het er vandaag mee stond en zag dit:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn brein is daardoor een beetje van slag.
Helaas niet de hele tijd, maar alleen ik jouw naam zie. Zoals nu dus.quote:En wat leuk, denk je heel de tijd aan mij.Goedemorgen KT.
Choco-Choco.
Ja, zo eerst even wat shoppen en dan een bierlunch vanmiddag...quote:Op zondag 8 maart 2015 09:17 schreef ChocoFan het volgende:
Heb je nog plannen voor deze stralende dag MM?
Oh ja, bierlunch zonder bier ging jij doen. En shoppen is het heerlijk weer voor, gezellig op zo'n mooie zondag, zal vast heel rustig zijn.quote:Op zondag 8 maart 2015 09:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, zo eerst even wat shoppen en dan een bierlunch vanmiddag...
quote:Op zondag 8 maart 2015 09:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zat net de stats te posten en even te kijken hoe het er vandaag mee stond en zag dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn brein is daardoor een beetje van slag.
[..]
Helaas niet de hele tijd, maar alleen ik jouw naam zie. Zoals nu dus.Choco-Choco.
Goed begin van jouw dag denk ik zo maar.
![]()
En ja ik bedoelde ook alleen als je me naam ziet, het is nog vroeg voor mij, ik heb geen zin om al op mijn zinnen en woorden te moeten letten.![]()
Shoppen is hier thuis, ga wat dingen wegdoen...quote:Op zondag 8 maart 2015 09:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, bierlunch zonder bier ging jij doen. En shoppen is het heerlijk weer voor, gezellig op zo'n mooie zondag, zal vast heel rustig zijn.
Ohw, dat is iets anders dan op een zondag met mooi weer naar een winkel gaan.quote:Op zondag 8 maart 2015 09:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Shoppen is hier thuis, ga wat dingen wegdoen...
Nee, er gaan wat flessen whisky zo weg.quote:Op zondag 8 maart 2015 09:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw, dat is iets anders dan op een zondag met mooi weer naar een winkel gaan.
Grote schoonmaak of zo?
Edit, nee dat was niet de juiste term dan.![]()
Nou nee niet echt. Dit is ongezond. Hoogste tijd om wat users met een honkbalknuppel te gaan bewerken.quote:Op zondag 8 maart 2015 09:26 schreef ChocoFan het volgende:
Goed begin van jouw dag denk ik zo maar.
![]()
Verkopen dus.quote:Op zondag 8 maart 2015 09:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, er gaan wat flessen whisky zo weg.
Daarvoor komt er iemand langs om ze op te pikken.
Als 'ie betaald heeft tenminste...
Zit je eerst te lokken, ga je nu weer weg jagen, weet je al wat er met mij moet gebeuren dan?quote:Op zondag 8 maart 2015 09:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou nee niet echt. Dit is ongezond. Hoogste tijd om wat users met een honkbalknuppel te gaan bewerken.
Jij hoort bij 40+. Ik had het over de ongewenste indringers.quote:Op zondag 8 maart 2015 09:31 schreef ChocoFan het volgende:
Zit je eerst te lokken, ga je nu weer weg jagen, weet je al wat er met mij moet gebeuren dan?
Jeej ik mag blijven.quote:Op zondag 8 maart 2015 09:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hoort bij 40+. Ik had het over de ongewenste indringers.
Plaats een kind/jeugdfoto van jezelf in het fototopic. Staan steeds leukere foto's tussen.quote:Op zondag 8 maart 2015 09:35 schreef ChocoFan het volgende:
Het is echt wel vroeg, een hele dag nog. What to do...
Dan zou ik in oude albums moeten gaan kijken, ben niet thuis, en zoveel zijn er niet van mij, dan zou ik ze moeten inscannen, heb geen scanner en dan nog plaatsen. Gaat hem niet worden.quote:Op zondag 8 maart 2015 09:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Plaats een kind/jeugdfoto van jezelf in het fototopic. Staan steeds leukere foto's tussen.
foto ervan maken en uploaden via imgur, zo doe ik het ookquote:Op zondag 8 maart 2015 09:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan zou ik in oude albums moeten gaan kijken, ben niet thuis, en zoveel zijn er niet van mij, dan zou ik ze moeten inscannen, heb geen scanner en dan nog plaatsen. Gaat hem niet worden.
Zo simpel inderdaad.quote:Op zondag 8 maart 2015 09:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
foto ervan maken en uploaden via imgur, zo doe ik het ook
Daar had ik alweer even niet gelezen want zo vaak wordt daar niet gepost, maar ik heb me om jouw net ook wel even vermaakt hoor.quote:Op zondag 8 maart 2015 09:59 schreef Kingstown het volgende:
Ik moest lachen om chufi in FeedBack. Een "niet serieuze user"![]()
Dat krijg je ervan als je De Nachtwacht verneukt. Anders was er nog een uitwijkmogelijkheid geweest.
Topic is al ruim 2 jaar open en we zijn nog niet halverwege. FB moet je zoveel mogelijk vermijden, behalve als er echt belangrijke zaken zijn. (eigenlijk nooit dus) TR's zetten moet je al helemaal niet aan beginnen dat levert altijd ellende op.quote:Op zondag 8 maart 2015 10:10 schreef ChocoFan het volgende:
Daar had ik alweer even niet gelezen want zo vaak wordt daar niet gepost, maar ik heb me om jouw net ook wel even vermaakt hoor.Las lekker weg in ieder geval.
![]()
quote:Op zondag 8 maart 2015 10:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Topic is al ruim 2 jaar open en we zijn nog niet halverwege. FB moet je zoveel mogelijk vermijden, behalve als er echt belangrijke zaken zijn. (eigenlijk nooit dus) TR's zetten moet je al helemaal niet aan beginnen dat levert altijd ellende op.
I know....nog een voordeel van 40+. 90% weet geeneens dat er een FB-topic is. Of ze zijn het alweer vergeten.quote:Op zondag 8 maart 2015 10:16 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ben de uto fb gewend, die gaat wel iets sneller soms.
quote:Op zondag 8 maart 2015 10:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
I know....nog een voordeel van 40+. 90% weet geeneens dat er een FB-topic is. Of ze zijn het alweer vergeten.
Kan ik wel af en toe lekker een veel te lang stuk typen wat toch verder niemand wil lezen.quote:
Prima oplossing dus.quote:Op zondag 8 maart 2015 10:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kan ik wel af en toe lekker een veel te lang stuk typen wat toch verder niemand wil lezen.
Val ik er ook niemand lastig mee en die ene keer dat het wel ergens over gaat, is Karina zeer behulpzaam.
Heb ook even teruggelezen en het ergste is natuurlijk dat sacha geen tietentag heeft gekregen.quote:
Dat kan inderdaad niet, begin maar snel met verzinnen dan.quote:Op zondag 8 maart 2015 10:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb ook even teruggelezen en het ergste is natuurlijk dat sacha geen tietentag heeft gekregen.![]()
Daar moeten we nog een keer een goed plan voor verzinnen om dat te gaan realiseren.
Ik moest wel lachen toen ik het zag vanochtend. Hoop voor Piet dat niet alles teruggelezen wordt.quote:
Ik lees nooit iets terug van Piet, tenminste niet wat hij er 's nachts allemaal uitbraaktquote:Op zondag 8 maart 2015 10:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen toen ik het zag vanochtend. Hoop voor Piet dat niet alles teruggelezen wordt.![]()
Ow en mooie crossquote net van je.
Minimaal, maar toch...quote:
da's een prima deal danquote:Op zondag 8 maart 2015 10:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Minimaal, maar toch...
Iemand zocht een paar whisky's om een serie compleet te krijgen en die had ik 'toevallig' staan.
Ik vind ze niet lekker, dus ze mochten weg.
Deal was zeker goed, zo'n rendement haal je niet op de beurs.quote:Op zondag 8 maart 2015 10:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
da's een prima deal dan
Laat ik eens gaan douchen en een leuk jurkje aantrekken
Ik ben jaloers op jullie, te zonnig voor mij, maar als ik naar buiten kijk ziet het er goed uitquote:Op zondag 8 maart 2015 11:20 schreef Juup© het volgende:
Schuifpui open, al wat in de tuin gewerkt, heerlijk weer
Ik blijf lekker de hele dag in mijn slobbershirt en broek lopenquote:Op zondag 8 maart 2015 11:01 schreef MadMaster het volgende:
Douchen heb ik al achter de rug en jurkjes doe ik niet aan...
Te zonnig?quote:Op zondag 8 maart 2015 11:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op jullie, te zonnig voor mij, maar als ik naar buiten kijk ziet het er goed uit![]()
![]()
Ik ga vandaag die kast waar de dvd's in stonden maar eens schoonmaken, heb ik nog steeds niet gedaan
o jah... nadeel van nieuwelingenquote:
Oké.quote:Op zondag 8 maart 2015 11:26 schreef FANN het volgende:
[..]
o jah... nadeel van nieuwelingenniet lullig bedoeld trouwens maar ja voor mij te zonnig,
leg ik nog wel een keer uit....
Ik ken het probleem, niet zozeer mijn huid, maar mijn ogen kunnen er slecht tegen.quote:Op zondag 8 maart 2015 11:26 schreef FANN het volgende:
[..]
o jah... nadeel van nieuwelingenniet lullig bedoeld trouwens maar ja voor mij te zonnig,
leg ik nog wel een keer uit....
daar heb je diequote:Op zondag 8 maart 2015 11:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ken het probleem, niet zozeer mijn huid, maar mijn ogen kunnen er slecht tegen.
Juist, daarom draag ik die ook altijd.quote:
ik ookquote:Op zondag 8 maart 2015 11:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Juist, daarom draag ik die ook altijd.
En ben ik meer een nachtmens.
Overdag, zeker als het zonnig is ga ik zonder zonnebril de deur niet uit. Van teveel licht gaan mijn ogen tranen.quote:Op zondag 8 maart 2015 11:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook
en gelukkig voor mij kan ik dat ook zeggen tegenwoordig van nachtmens
Ik draag ook altijd een zonnebril overdag, zowel in de zomer als in de winter. De intensiteit van het zonlicht is voor mij lastig te verdragen, en de bril verminderd dus de visuele prikkels.quote:Op zondag 8 maart 2015 11:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Juist, daarom draag ik die ook altijd.
En ben ik meer een nachtmens.
Van alle speeltjes voorzien die Juupquote:Op zondag 8 maart 2015 11:38 schreef Juup© het volgende:
Vandaag de trampoline maar weer eens klaarmaken voor de kleine grote dame, zal wel weer veel gebruikt gaan worden
Hoe oud is ze?quote:Op zondag 8 maart 2015 11:38 schreef Juup© het volgende:
Vandaag de trampoline maar weer eens klaarmaken voor de kleine grote dame, zal wel weer veel gebruikt gaan worden
Hier ook een Jules de Korte type...quote:Op zondag 8 maart 2015 11:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik draag ook altijd een zonnebril overdag, zowel in de zomer als in de winter. De intensiteit van het zonlicht is voor mij lastig te verdragen, en de bril verminderd dus de visuele prikkels.
Genoeg om haar bezig te houden. De trampoline staat nu nog in de tuin, maar ik denk er over om hem in te gaan graven. Alleen waar laat ik de aarde die ik opgraaf, nog even brainstormenquote:
En ik kan een staart maken. Dat is afhankelijk van mijn bui ook.quote:
En dan ook nog in de speel/klimtoren en van de glijbaan? En zal ik dan een zwembad opzetten?quote:Op zondag 8 maart 2015 12:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Misschien moeten we maar een meet bij Juup houden, gezellig trampolinespringen
quote:
Die van Fransje Bauer is indd erg grappig.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar @ Rammstein: deze vind ik toch echt wel de gaafste!
Mambo Kurtquote:Op zondag 8 maart 2015 12:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar @ Rammstein: deze vind ik toch echt wel de gaafste!
Misschien herkent ie het beest niet omdat ie schaapskleren aan heeft.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:42 schreef chufi het volgende:
KT mag wel oppassen met zn wandelingen en een wolf in de buurt
Net gedaan, ik wil nu eigenlijk douchen, maar ik rook me nog een peuk, misschien ook wel 2.quote:
Een peuk, wat ouderwets?quote:Op zondag 8 maart 2015 14:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Net gedaan, ik wil nu eigenlijk douchen, maar ik rook me nog een peuk, misschien ook wel 2.
Heb alle tijd.
Dat e-smoken snap ik helemaal nietquote:Op zondag 8 maart 2015 14:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit is 40+. E-smoken is voor jongeren. Niet voor mensen van onze leeftijd.
Een goudgele rakker dus. Cheers.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben mijn "verslaving" aan het nuttigen
Et tu Brute?quote:Op zondag 8 maart 2015 14:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben mijn "verslaving" aan het nuttigen
Er worden al teveel tradities overboord gezet in Nederland. Ik bewaak ons culturele erfgoed door te blijven roken.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:12 schreef D. het volgende:
Dat e-smoken snap ik helemaal niet
Maar bedoelde roken an sich
Het was even verwarrend he, maar wel leuk.quote:
Die heeft wel een enorme betonplaat voor zijn kop, is gewoon lachwekkend.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:21 schreef Karzai het volgende:
Ach vaatdoek die had even wat aandacht nodig
Je vat het weer verkeerd op.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
's Nachts heb je toch andere opvattingen. Daglicht doet je geen goed.
Beginnen dan maarquote:Op zondag 8 maart 2015 14:23 schreef Juup© het volgende:
Pfffff, wat zal ik eens gaan doen? Heb al aardig wat in de tuin gedaan, nu moet ik nog een gat met een diameter van 245cm en een diepte van 35 cm graven.
Ga je een vijver maken?quote:Op zondag 8 maart 2015 14:23 schreef Juup© het volgende:
Pfffff, wat zal ik eens gaan doen? Heb al aardig wat in de tuin gedaan, nu moet ik nog een gat met een diameter van 245cm en een diepte van 35 cm graven.
ga een tekening maken over hoe het eruit moet gaan zienquote:Op zondag 8 maart 2015 14:23 schreef Juup© het volgende:
Ben al 1,5 uur bezig geweest met grind weg scheppen en in zakken doen e.d., nu even time-out en straks weer graven. Ik moet alleen even bedenken waar ik de aarde voorlopig ga neerleggen tot ik volgend weekeind een kruiwagen tot mijn beschikking heb, maar daar verzin ik ook wel weer iets opquote:
Ik kan het wel uitleggen.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Verkeerd opvatten is FANN haar specialiteit.
Heb ik niet nodig, zit in mijn hoofd inclusief de maten en werkzaamhedenquote:Op zondag 8 maart 2015 14:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
ga een tekening maken over hoe het eruit moet gaan zien
Oj je hebt ook een trampolinequote:Op zondag 8 maart 2015 14:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee trampoline ingraven, ben dat sta in de weg ding beu.
Ik vond de discussie over gehakt wel mooi.quote:
Beetje grind?quote:Op zondag 8 maart 2015 14:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
1,5 uur om beetje grind weg te scheppen?
Ik voel me plaatsvervangend moe wordenquote:Op zondag 8 maart 2015 14:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ben al 1,5 uur bezig geweest met grind weg scheppen en in zakken doen e.d., nu even time-out en straks weer graven. Ik moet alleen even bedenken waar ik de aarde voorlopig ga neerleggen tot ik volgend weekeind een kruiwagen tot mijn beschikking heb, maar daar verzin ik ook wel weer iets op
Ik nooit, mijn dochter wanneer zij maar even de kans heeftquote:Op zondag 8 maart 2015 14:30 schreef Karzai het volgende:
ik zou de trampoline verkopen wanneer gebruik je zo'n ding?
Als Juup hyper is.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:30 schreef Karzai het volgende:
ik zou de trampoline verkopen wanneer gebruik je zo'n ding?
Die ben ik alweer vergeten.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vond de discussie over gehakt wel mooi.
Beetje grof geschut voor zo'n kleine putquote:Op zondag 8 maart 2015 14:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Voor zulke klussen regel ik gewoon een shovel.
Ik geloof dat het officieel geen gehakt wasquote:Op zondag 8 maart 2015 14:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vond de discussie over gehakt wel mooi.
Eerst klagen over veel werk en nu is het weer een kleine put, make your mind up!!quote:Op zondag 8 maart 2015 14:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Beetje grof geschut voor zo'n kleine put
Toch wel, na okequote:Op zondag 8 maart 2015 14:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik nooit, mijn dochter wanneer zij maar even de kans heeft
Als ik op die (kinder)trampoline ga springen krijg ik zo'n effect denk ikquote:Op zondag 8 maart 2015 14:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als Juup hyper is.Dan gaat ie los op dat ding.
In a nutshell:quote:Op zondag 8 maart 2015 14:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geloof dat het officieel geen gehakt was
quote:Op zondag 8 maart 2015 14:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als ik op die (kinder)trampoline ga springen krijg ik zo'n effect denk ik(al ben ik geen vrouw en weeg ik denk ik ietjes minder dan die vrouw).
quote:Op zondag 8 maart 2015 14:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In a nutshell:
Die Griek was kaasbroodjes aan het maken met vegetarisch gehakt. Naar oma's recept. En het gehakt kwam van de vegetarische slager, en dat vond Juup weer niet kunnen, want verkeerde naam. En het paard van PP eet ham.
valt mee andre probeert de 50 te halenquote:Op zondag 8 maart 2015 14:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw, die vorige zat in 3 uur vol, is dat nog een record of valt het tegen?
Het was wel lekker iigquote:Op zondag 8 maart 2015 14:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vegetarisch gehakt, geen wonder dat ik het vergeten was.
Ja, dat is een aanname, want dat vond Fann, ik blief dat spul niet.quote:
Krijg altijd last van straalaandrijving erna.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zo ziet hachee er ook uit maar het is wel lekker
ja daar is het niet geschikt voorquote:Op zondag 8 maart 2015 15:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In de waterpijp stoppen en vlam erbij.
Zelfs de meest notoire "stoner" rookt zulke shit niet.quote:
Piet heeft het blijkbaar geprobeerdquote:Op zondag 8 maart 2015 15:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zelfs de meest notoire "stoner" rookt zulke shit niet.
Ik rook louter fatsoenlijke hasj. Maar goed, ik zit ook bij de bron, ik kom nooit in coffeeshops.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:07 schreef Karzai het volgende:
Ik heb wel veel slechte hasj gerookt, maar dit gaat te ver
ik rook het al een aantal jaar niet meer, echt klaar meequote:Op zondag 8 maart 2015 15:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik rook louter fatsoenlijke hasj. Maar goed, ik zit ook bij de bron, ik kom nooit in coffeeshops.
Voor mij is het medicijn. Het dempt mijn afwijkingen.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik rook het al een aantal jaar niet meer, echt klaar mee
Ik werd er lusteloos en depressief van, ik rookte ook wel erg lang. Verschilt per persoon.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voor mij is het medicijn. Het dempt mijn afwijkingen.
Ik heb daar de plek niet voor, en in de kroegen mag je zelfs geen peuk meer roken. Dus, geen optie.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik stel voor om in Limburg te meeten dan.
Geen park in de buurt?quote:Op zondag 8 maart 2015 15:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb daar de plek niet voor, en in de kroegen mag je zelfs geen peuk meer roken. Dus, geen optie.
Jawel, maar je mag niet samenzweren.quote:
Heb een aardig kort lontje en met THC weet ik beter te relativeren en eerst tot 10 te tellen.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik werd er lusteloos en depressief van, ik rookte ook wel erg lang. Verschilt per persoon.
Misschien dat ik ooit nog wel een goed wietje of hasje rook
Wat is dat dan voor pauperbuurt?quote:Op zondag 8 maart 2015 15:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jawel, maar je mag niet samenzweren.Dan heb je zo de politie erbij en dat kan ik niet gebruiken.
Herkenbaar, je bent dan een stuk milder.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb een aardig kort lontje en met THC weet ik beter te relativeren en eerst tot 10 te tellen.
Dat is het dus, ze rijden hier de hele dag voorbij.quote:
tis gewoon bewezen dat thc een goed medicijn kan zijn, maar niet voor mijquote:Op zondag 8 maart 2015 15:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb een aardig kort lontje en met THC weet ik beter te relativeren en eerst tot 10 te tellen.
Voel ik me helemaal thuis.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is het dus, ze rijden hier de hele dag voorbij.
Maak dat Opstelten maar eens wijs, die heeft het zelfs op potgrond en gietertjes gemunt.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
tis gewoon bewezen dat thc een goed medicijn kan zijn, maar niet voor mij
Mij best, als het met het OV te bereiken is.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik stel voor om in Limburg te meeten dan.
Bij mooi weer een terrasje pakken dan?quote:Op zondag 8 maart 2015 15:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb daar de plek niet voor, en in de kroegen mag je zelfs geen peuk meer roken. Dus, geen optie.
Wandelen doe ik zelden. Vind ik zoiets zinloos.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik krijg mijn ene been nauwelijks voor de andere, dus ik ga niet wandelen
heerlijk ontspannend, hoofd wordt fijn leeg en zo krijg ik wat beweging. Ik ga ook vaak ergens lopend heen, ik fiets nietquote:Op zondag 8 maart 2015 15:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wandelen doe ik zelden. Vind ik zoiets zinloos.
Ik pak de auto, stap op de knol en laat die rennen, heerlijk ontspannend, krijg beweging en word niet moe.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heerlijk ontspannend, hoofd wordt fijn leeg en zo krijg ik wat beweging. Ik ga ook vaak ergens lopend heen, ik fiets niet
quote:Op zondag 8 maart 2015 15:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik pak de auto, stap op de knol en laat die rennen, heerlijk ontspannend, krijg beweging en word niet moe.
Erop lukt wel, maar lukt het jou ook te blijven zitten? Mij niet denk ikquote:Op zondag 8 maart 2015 15:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk dat er een hijskraan aan te pas moet komen om mij weer van zo'n knol af te krijgen. Erop klimmen lukt me waarschijnlijk wel, maar eraf is een heel ander verhaal
ik heb geen idee, heb er al zo'n 30 jaar niet meer op gezeten en toen was het een rondje op een Haflinger ofzo.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Erop lukt wel, maar lukt het jou ook te blijven zitten? Mij niet denk ik
Op een Tommy Hiflinger?quote:Op zondag 8 maart 2015 15:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb geen idee, heb er al zo'n 30 jaar niet meer op gezeten en toen was het een rondje op een Hilflinger ofzo.
Herkenbaar. Ik heb het liefst "beam me up scotty", maar dat bestaat niet.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Te voet en op de fiets krijg ik altijd mentale problemen onderweg, duurt me te lang.
Als het echt zo is, dan is dat netjes van jouquote:Op zondag 8 maart 2015 15:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Alhoewel ik met de zatte kloten wel 15km ging lopen vanuit Arnhem en ergens onderweg een fiets geleend heb.
Waar gebeurd verhaal, wist in mijn roes nog precies waar ik de fiets vandaan had en na wat uurtjes pitten het ding met auto en halfzatte kloten weer teruggezet.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als het echt zo is, dan is dat netjes van jou
quote:Op zondag 8 maart 2015 16:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waar gebeurd verhaal, wist in mijn roes nog precies waar ik de fiets vandaan had en na wat uurtjes pitten met auto en halfzatte kloten weer teruggezet.
Via B en C?quote:Op zondag 8 maart 2015 16:43 schreef D. het volgende:
Wat een weer weer
Net weer ouderwets een rondje van A naar A gereden
Van Arnhem naar Aken en terug?quote:Op zondag 8 maart 2015 16:43 schreef D. het volgende:
Wat een weer weer
Net weer ouderwets een rondje van A naar A gereden
Anders had je net zo goed kunnen blijven waar je al was.quote:
Ikquote:Op zondag 8 maart 2015 16:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Welke gek wil er een trampoline ingraven?
Daar wordt ie voor behandeld.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een vijver is al dwaas maar dit slaat alles.
quote:Op zondag 8 maart 2015 16:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een vijver is al dwaas maar dit slaat alles.
Ja, da's ook zo saai hequote:Op zondag 8 maart 2015 16:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Anders had je net zo goed kunnen blijven waar je al was.
Zo mag je het ook noemenquote:Wij noemen dat hier een blokje om gaan.![]()
Ik dacht dat je in Praag was??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik wist de weg nietquote:Op zondag 8 maart 2015 17:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hier langskomen zit er zeker niet in he?
quote:Op zondag 8 maart 2015 17:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in Praag was??Is het 'm niet dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij komt oorspronkelijk uit Tsjechië![]()
Kom maar hier langsquote:Op zondag 8 maart 2015 17:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hier langskomen zit er zeker niet in he?
Dan zal het hem ook wel zijn danquote:Op zondag 8 maart 2015 17:07 schreef D. het volgende:
[..]
Is het 'm niet dan?
Hij komt oorspronkelijk uit Tsjechië
Dat is jouw probleemquote:Op zondag 8 maart 2015 17:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Verdomme Juup, ik heb zo een zin in een biertje met dit weer, maar ik kan er echt geen drinken nu.
Doseren is een kunst.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Verdomme Juup, ik heb zo een zin in een biertje met dit weer, maar ik kan er echt geen drinken nu.
Is het zo druk daar?quote:Op zondag 8 maart 2015 17:07 schreef Juup© het volgende:
ABO uit mijn AT lijst gekwakt, wat een rust.
Had je daar niet zoveel moeten spammenquote:Op zondag 8 maart 2015 17:07 schreef Juup© het volgende:
ABO uit mijn AT lijst gekwakt, wat een rust.
Hoelang?quote:Op zondag 8 maart 2015 17:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Jullie geen drank, ik geen chocola, deal?
Alleen het zien van ABO irriteert mij alquote:
Wie zal het langer uithouden?quote:Op zondag 8 maart 2015 17:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Okéquote:Op zondag 8 maart 2015 17:12 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de dorstigen, ik vond de meeste niet te zuipen...
tot eind van de maand. Jou gaat het wel lukken, Juup niet en ik gok dat ik ook wel een terugval krijgquote:
Kan me daar niets bij voorstellen, als manquote:Op zondag 8 maart 2015 17:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
tot eind van de maand. Jou gaat het wel lukken, Juup niet en ik gok dat ik ook wel een terugval krijg
Geen probleem. Betekent wel dat je nooit meer chocola kunt eten. RIP Milka.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |