Ik dacht dat je in Praag was??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik wist de weg nietquote:Op zondag 8 maart 2015 17:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hier langskomen zit er zeker niet in he?
quote:Op zondag 8 maart 2015 17:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in Praag was??Is het 'm niet dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij komt oorspronkelijk uit Tsjechië![]()
Kom maar hier langsquote:Op zondag 8 maart 2015 17:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hier langskomen zit er zeker niet in he?
Dan zal het hem ook wel zijn danquote:Op zondag 8 maart 2015 17:07 schreef D. het volgende:
[..]
Is het 'm niet dan?
Hij komt oorspronkelijk uit Tsjechië
Dat is jouw probleemquote:Op zondag 8 maart 2015 17:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Verdomme Juup, ik heb zo een zin in een biertje met dit weer, maar ik kan er echt geen drinken nu.
Doseren is een kunst.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Verdomme Juup, ik heb zo een zin in een biertje met dit weer, maar ik kan er echt geen drinken nu.
Is het zo druk daar?quote:Op zondag 8 maart 2015 17:07 schreef Juup© het volgende:
ABO uit mijn AT lijst gekwakt, wat een rust.
Had je daar niet zoveel moeten spammenquote:Op zondag 8 maart 2015 17:07 schreef Juup© het volgende:
ABO uit mijn AT lijst gekwakt, wat een rust.
Hoelang?quote:Op zondag 8 maart 2015 17:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Jullie geen drank, ik geen chocola, deal?
Alleen het zien van ABO irriteert mij alquote:
Wie zal het langer uithouden?quote:Op zondag 8 maart 2015 17:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Jullie geen drank, ik geen chocola, deal?
Okéquote:Op zondag 8 maart 2015 17:12 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de dorstigen, ik vond de meeste niet te zuipen...
tot eind van de maand. Jou gaat het wel lukken, Juup niet en ik gok dat ik ook wel een terugval krijgquote:
Kan me daar niets bij voorstellen, als manquote:Op zondag 8 maart 2015 17:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
tot eind van de maand. Jou gaat het wel lukken, Juup niet en ik gok dat ik ook wel een terugval krijg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |