Herkenbaar. Ik heb het liefst "beam me up scotty", maar dat bestaat niet.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Te voet en op de fiets krijg ik altijd mentale problemen onderweg, duurt me te lang.
Als het echt zo is, dan is dat netjes van jouquote:Op zondag 8 maart 2015 15:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Alhoewel ik met de zatte kloten wel 15km ging lopen vanuit Arnhem en ergens onderweg een fiets geleend heb.
Waar gebeurd verhaal, wist in mijn roes nog precies waar ik de fiets vandaan had en na wat uurtjes pitten het ding met auto en halfzatte kloten weer teruggezet.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als het echt zo is, dan is dat netjes van jou
quote:Op zondag 8 maart 2015 16:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waar gebeurd verhaal, wist in mijn roes nog precies waar ik de fiets vandaan had en na wat uurtjes pitten met auto en halfzatte kloten weer teruggezet.
Via B en C?quote:Op zondag 8 maart 2015 16:43 schreef D. het volgende:
Wat een weer weer
Net weer ouderwets een rondje van A naar A gereden
Van Arnhem naar Aken en terug?quote:Op zondag 8 maart 2015 16:43 schreef D. het volgende:
Wat een weer weer
Net weer ouderwets een rondje van A naar A gereden
Anders had je net zo goed kunnen blijven waar je al was.quote:
Ikquote:Op zondag 8 maart 2015 16:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Welke gek wil er een trampoline ingraven?
Daar wordt ie voor behandeld.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een vijver is al dwaas maar dit slaat alles.
quote:Op zondag 8 maart 2015 16:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een vijver is al dwaas maar dit slaat alles.
Ja, da's ook zo saai hequote:Op zondag 8 maart 2015 16:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Anders had je net zo goed kunnen blijven waar je al was.
Zo mag je het ook noemenquote:Wij noemen dat hier een blokje om gaan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |