Overdag, zeker als het zonnig is ga ik zonder zonnebril de deur niet uit. Van teveel licht gaan mijn ogen tranen.quote:Op zondag 8 maart 2015 11:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook
en gelukkig voor mij kan ik dat ook zeggen tegenwoordig van nachtmens
Ik draag ook altijd een zonnebril overdag, zowel in de zomer als in de winter. De intensiteit van het zonlicht is voor mij lastig te verdragen, en de bril verminderd dus de visuele prikkels.quote:Op zondag 8 maart 2015 11:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Juist, daarom draag ik die ook altijd.
En ben ik meer een nachtmens.
Van alle speeltjes voorzien die Juupquote:Op zondag 8 maart 2015 11:38 schreef Juup© het volgende:
Vandaag de trampoline maar weer eens klaarmaken voor de kleine grote dame, zal wel weer veel gebruikt gaan worden
Hoe oud is ze?quote:Op zondag 8 maart 2015 11:38 schreef Juup© het volgende:
Vandaag de trampoline maar weer eens klaarmaken voor de kleine grote dame, zal wel weer veel gebruikt gaan worden
Hier ook een Jules de Korte type...quote:Op zondag 8 maart 2015 11:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik draag ook altijd een zonnebril overdag, zowel in de zomer als in de winter. De intensiteit van het zonlicht is voor mij lastig te verdragen, en de bril verminderd dus de visuele prikkels.
Genoeg om haar bezig te houden. De trampoline staat nu nog in de tuin, maar ik denk er over om hem in te gaan graven. Alleen waar laat ik de aarde die ik opgraaf, nog even brainstormenquote:
En ik kan een staart maken. Dat is afhankelijk van mijn bui ook.quote:
En dan ook nog in de speel/klimtoren en van de glijbaan? En zal ik dan een zwembad opzetten?quote:Op zondag 8 maart 2015 12:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Misschien moeten we maar een meet bij Juup houden, gezellig trampolinespringen
quote:
Die van Fransje Bauer is indd erg grappig.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar @ Rammstein: deze vind ik toch echt wel de gaafste!
Mambo Kurtquote:Op zondag 8 maart 2015 12:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar @ Rammstein: deze vind ik toch echt wel de gaafste!
Misschien herkent ie het beest niet omdat ie schaapskleren aan heeft.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:42 schreef chufi het volgende:
KT mag wel oppassen met zn wandelingen en een wolf in de buurt
Net gedaan, ik wil nu eigenlijk douchen, maar ik rook me nog een peuk, misschien ook wel 2.quote:
Een peuk, wat ouderwets?quote:Op zondag 8 maart 2015 14:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Net gedaan, ik wil nu eigenlijk douchen, maar ik rook me nog een peuk, misschien ook wel 2.
Heb alle tijd.
Dat e-smoken snap ik helemaal nietquote:Op zondag 8 maart 2015 14:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit is 40+. E-smoken is voor jongeren. Niet voor mensen van onze leeftijd.
Een goudgele rakker dus. Cheers.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben mijn "verslaving" aan het nuttigen
Et tu Brute?quote:Op zondag 8 maart 2015 14:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben mijn "verslaving" aan het nuttigen
Er worden al teveel tradities overboord gezet in Nederland. Ik bewaak ons culturele erfgoed door te blijven roken.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:12 schreef D. het volgende:
Dat e-smoken snap ik helemaal niet
Maar bedoelde roken an sich
Het was even verwarrend he, maar wel leuk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |