Ik rook louter fatsoenlijke hasj. Maar goed, ik zit ook bij de bron, ik kom nooit in coffeeshops.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:07 schreef Karzai het volgende:
Ik heb wel veel slechte hasj gerookt, maar dit gaat te ver
ik rook het al een aantal jaar niet meer, echt klaar meequote:Op zondag 8 maart 2015 15:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik rook louter fatsoenlijke hasj. Maar goed, ik zit ook bij de bron, ik kom nooit in coffeeshops.
Voor mij is het medicijn. Het dempt mijn afwijkingen.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik rook het al een aantal jaar niet meer, echt klaar mee
Ik werd er lusteloos en depressief van, ik rookte ook wel erg lang. Verschilt per persoon.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voor mij is het medicijn. Het dempt mijn afwijkingen.
Ik heb daar de plek niet voor, en in de kroegen mag je zelfs geen peuk meer roken. Dus, geen optie.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik stel voor om in Limburg te meeten dan.
Geen park in de buurt?quote:Op zondag 8 maart 2015 15:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb daar de plek niet voor, en in de kroegen mag je zelfs geen peuk meer roken. Dus, geen optie.
Jawel, maar je mag niet samenzweren.quote:
Heb een aardig kort lontje en met THC weet ik beter te relativeren en eerst tot 10 te tellen.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik werd er lusteloos en depressief van, ik rookte ook wel erg lang. Verschilt per persoon.
Misschien dat ik ooit nog wel een goed wietje of hasje rook
Wat is dat dan voor pauperbuurt?quote:Op zondag 8 maart 2015 15:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jawel, maar je mag niet samenzweren.Dan heb je zo de politie erbij en dat kan ik niet gebruiken.
Herkenbaar, je bent dan een stuk milder.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb een aardig kort lontje en met THC weet ik beter te relativeren en eerst tot 10 te tellen.
Dat is het dus, ze rijden hier de hele dag voorbij.quote:
tis gewoon bewezen dat thc een goed medicijn kan zijn, maar niet voor mijquote:Op zondag 8 maart 2015 15:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb een aardig kort lontje en met THC weet ik beter te relativeren en eerst tot 10 te tellen.
Voel ik me helemaal thuis.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is het dus, ze rijden hier de hele dag voorbij.
Maak dat Opstelten maar eens wijs, die heeft het zelfs op potgrond en gietertjes gemunt.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
tis gewoon bewezen dat thc een goed medicijn kan zijn, maar niet voor mij
Mij best, als het met het OV te bereiken is.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik stel voor om in Limburg te meeten dan.
Bij mooi weer een terrasje pakken dan?quote:Op zondag 8 maart 2015 15:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb daar de plek niet voor, en in de kroegen mag je zelfs geen peuk meer roken. Dus, geen optie.
Wandelen doe ik zelden. Vind ik zoiets zinloos.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik krijg mijn ene been nauwelijks voor de andere, dus ik ga niet wandelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |