Maak dat Opstelten maar eens wijs, die heeft het zelfs op potgrond en gietertjes gemunt.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
tis gewoon bewezen dat thc een goed medicijn kan zijn, maar niet voor mij
Mij best, als het met het OV te bereiken is.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik stel voor om in Limburg te meeten dan.
Bij mooi weer een terrasje pakken dan?quote:Op zondag 8 maart 2015 15:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb daar de plek niet voor, en in de kroegen mag je zelfs geen peuk meer roken. Dus, geen optie.
Wandelen doe ik zelden. Vind ik zoiets zinloos.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik krijg mijn ene been nauwelijks voor de andere, dus ik ga niet wandelen
heerlijk ontspannend, hoofd wordt fijn leeg en zo krijg ik wat beweging. Ik ga ook vaak ergens lopend heen, ik fiets nietquote:Op zondag 8 maart 2015 15:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wandelen doe ik zelden. Vind ik zoiets zinloos.
Ik pak de auto, stap op de knol en laat die rennen, heerlijk ontspannend, krijg beweging en word niet moe.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heerlijk ontspannend, hoofd wordt fijn leeg en zo krijg ik wat beweging. Ik ga ook vaak ergens lopend heen, ik fiets niet
quote:Op zondag 8 maart 2015 15:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik pak de auto, stap op de knol en laat die rennen, heerlijk ontspannend, krijg beweging en word niet moe.
Erop lukt wel, maar lukt het jou ook te blijven zitten? Mij niet denk ikquote:Op zondag 8 maart 2015 15:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk dat er een hijskraan aan te pas moet komen om mij weer van zo'n knol af te krijgen. Erop klimmen lukt me waarschijnlijk wel, maar eraf is een heel ander verhaal
ik heb geen idee, heb er al zo'n 30 jaar niet meer op gezeten en toen was het een rondje op een Haflinger ofzo.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Erop lukt wel, maar lukt het jou ook te blijven zitten? Mij niet denk ik
Op een Tommy Hiflinger?quote:Op zondag 8 maart 2015 15:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb geen idee, heb er al zo'n 30 jaar niet meer op gezeten en toen was het een rondje op een Hilflinger ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |