Krijg altijd last van straalaandrijving erna.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zo ziet hachee er ook uit maar het is wel lekker
ja daar is het niet geschikt voorquote:Op zondag 8 maart 2015 15:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In de waterpijp stoppen en vlam erbij.
Zelfs de meest notoire "stoner" rookt zulke shit niet.quote:
Piet heeft het blijkbaar geprobeerdquote:Op zondag 8 maart 2015 15:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zelfs de meest notoire "stoner" rookt zulke shit niet.
Ik rook louter fatsoenlijke hasj. Maar goed, ik zit ook bij de bron, ik kom nooit in coffeeshops.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:07 schreef Karzai het volgende:
Ik heb wel veel slechte hasj gerookt, maar dit gaat te ver
ik rook het al een aantal jaar niet meer, echt klaar meequote:Op zondag 8 maart 2015 15:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik rook louter fatsoenlijke hasj. Maar goed, ik zit ook bij de bron, ik kom nooit in coffeeshops.
Voor mij is het medicijn. Het dempt mijn afwijkingen.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik rook het al een aantal jaar niet meer, echt klaar mee
Ik werd er lusteloos en depressief van, ik rookte ook wel erg lang. Verschilt per persoon.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voor mij is het medicijn. Het dempt mijn afwijkingen.
Ik heb daar de plek niet voor, en in de kroegen mag je zelfs geen peuk meer roken. Dus, geen optie.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik stel voor om in Limburg te meeten dan.
Geen park in de buurt?quote:Op zondag 8 maart 2015 15:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb daar de plek niet voor, en in de kroegen mag je zelfs geen peuk meer roken. Dus, geen optie.
Jawel, maar je mag niet samenzweren.quote:
Heb een aardig kort lontje en met THC weet ik beter te relativeren en eerst tot 10 te tellen.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik werd er lusteloos en depressief van, ik rookte ook wel erg lang. Verschilt per persoon.
Misschien dat ik ooit nog wel een goed wietje of hasje rook
Wat is dat dan voor pauperbuurt?quote:Op zondag 8 maart 2015 15:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jawel, maar je mag niet samenzweren.Dan heb je zo de politie erbij en dat kan ik niet gebruiken.
Herkenbaar, je bent dan een stuk milder.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb een aardig kort lontje en met THC weet ik beter te relativeren en eerst tot 10 te tellen.
Dat is het dus, ze rijden hier de hele dag voorbij.quote:
tis gewoon bewezen dat thc een goed medicijn kan zijn, maar niet voor mijquote:Op zondag 8 maart 2015 15:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb een aardig kort lontje en met THC weet ik beter te relativeren en eerst tot 10 te tellen.
Voel ik me helemaal thuis.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is het dus, ze rijden hier de hele dag voorbij.
Maak dat Opstelten maar eens wijs, die heeft het zelfs op potgrond en gietertjes gemunt.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
tis gewoon bewezen dat thc een goed medicijn kan zijn, maar niet voor mij
Mij best, als het met het OV te bereiken is.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik stel voor om in Limburg te meeten dan.
Bij mooi weer een terrasje pakken dan?quote:Op zondag 8 maart 2015 15:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb daar de plek niet voor, en in de kroegen mag je zelfs geen peuk meer roken. Dus, geen optie.
Wandelen doe ik zelden. Vind ik zoiets zinloos.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik krijg mijn ene been nauwelijks voor de andere, dus ik ga niet wandelen
heerlijk ontspannend, hoofd wordt fijn leeg en zo krijg ik wat beweging. Ik ga ook vaak ergens lopend heen, ik fiets nietquote:Op zondag 8 maart 2015 15:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wandelen doe ik zelden. Vind ik zoiets zinloos.
Ik pak de auto, stap op de knol en laat die rennen, heerlijk ontspannend, krijg beweging en word niet moe.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heerlijk ontspannend, hoofd wordt fijn leeg en zo krijg ik wat beweging. Ik ga ook vaak ergens lopend heen, ik fiets niet
quote:Op zondag 8 maart 2015 15:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik pak de auto, stap op de knol en laat die rennen, heerlijk ontspannend, krijg beweging en word niet moe.
Erop lukt wel, maar lukt het jou ook te blijven zitten? Mij niet denk ikquote:Op zondag 8 maart 2015 15:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk dat er een hijskraan aan te pas moet komen om mij weer van zo'n knol af te krijgen. Erop klimmen lukt me waarschijnlijk wel, maar eraf is een heel ander verhaal
ik heb geen idee, heb er al zo'n 30 jaar niet meer op gezeten en toen was het een rondje op een Haflinger ofzo.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Erop lukt wel, maar lukt het jou ook te blijven zitten? Mij niet denk ik
Op een Tommy Hiflinger?quote:Op zondag 8 maart 2015 15:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb geen idee, heb er al zo'n 30 jaar niet meer op gezeten en toen was het een rondje op een Hilflinger ofzo.
Herkenbaar. Ik heb het liefst "beam me up scotty", maar dat bestaat niet.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Te voet en op de fiets krijg ik altijd mentale problemen onderweg, duurt me te lang.
Als het echt zo is, dan is dat netjes van jouquote:Op zondag 8 maart 2015 15:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Alhoewel ik met de zatte kloten wel 15km ging lopen vanuit Arnhem en ergens onderweg een fiets geleend heb.
Waar gebeurd verhaal, wist in mijn roes nog precies waar ik de fiets vandaan had en na wat uurtjes pitten het ding met auto en halfzatte kloten weer teruggezet.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als het echt zo is, dan is dat netjes van jou
quote:Op zondag 8 maart 2015 16:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waar gebeurd verhaal, wist in mijn roes nog precies waar ik de fiets vandaan had en na wat uurtjes pitten met auto en halfzatte kloten weer teruggezet.
Via B en C?quote:Op zondag 8 maart 2015 16:43 schreef D. het volgende:
Wat een weer weer
Net weer ouderwets een rondje van A naar A gereden
Van Arnhem naar Aken en terug?quote:Op zondag 8 maart 2015 16:43 schreef D. het volgende:
Wat een weer weer
Net weer ouderwets een rondje van A naar A gereden
Anders had je net zo goed kunnen blijven waar je al was.quote:
Ikquote:Op zondag 8 maart 2015 16:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Welke gek wil er een trampoline ingraven?
Daar wordt ie voor behandeld.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een vijver is al dwaas maar dit slaat alles.
quote:Op zondag 8 maart 2015 16:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een vijver is al dwaas maar dit slaat alles.
Ja, da's ook zo saai hequote:Op zondag 8 maart 2015 16:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Anders had je net zo goed kunnen blijven waar je al was.
Zo mag je het ook noemenquote:Wij noemen dat hier een blokje om gaan.![]()
Ik dacht dat je in Praag was??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik wist de weg nietquote:Op zondag 8 maart 2015 17:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hier langskomen zit er zeker niet in he?
quote:Op zondag 8 maart 2015 17:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in Praag was??Is het 'm niet dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij komt oorspronkelijk uit Tsjechië![]()
Kom maar hier langsquote:Op zondag 8 maart 2015 17:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hier langskomen zit er zeker niet in he?
Dan zal het hem ook wel zijn danquote:Op zondag 8 maart 2015 17:07 schreef D. het volgende:
[..]
Is het 'm niet dan?
Hij komt oorspronkelijk uit Tsjechië
Dat is jouw probleemquote:Op zondag 8 maart 2015 17:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Verdomme Juup, ik heb zo een zin in een biertje met dit weer, maar ik kan er echt geen drinken nu.
Doseren is een kunst.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Verdomme Juup, ik heb zo een zin in een biertje met dit weer, maar ik kan er echt geen drinken nu.
Is het zo druk daar?quote:Op zondag 8 maart 2015 17:07 schreef Juup© het volgende:
ABO uit mijn AT lijst gekwakt, wat een rust.
Had je daar niet zoveel moeten spammenquote:Op zondag 8 maart 2015 17:07 schreef Juup© het volgende:
ABO uit mijn AT lijst gekwakt, wat een rust.
Hoelang?quote:Op zondag 8 maart 2015 17:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Jullie geen drank, ik geen chocola, deal?
Alleen het zien van ABO irriteert mij alquote:
Wie zal het langer uithouden?quote:Op zondag 8 maart 2015 17:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Jullie geen drank, ik geen chocola, deal?
Okéquote:Op zondag 8 maart 2015 17:12 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de dorstigen, ik vond de meeste niet te zuipen...
tot eind van de maand. Jou gaat het wel lukken, Juup niet en ik gok dat ik ook wel een terugval krijgquote:
Kan me daar niets bij voorstellen, als manquote:Op zondag 8 maart 2015 17:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
tot eind van de maand. Jou gaat het wel lukken, Juup niet en ik gok dat ik ook wel een terugval krijg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |