Wat ga je vandaag doen, vroege vogel?quote:Op zondag 8 maart 2015 06:16 schreef Karzai het volgende:
Net wakker van de eerste lente dag wil ik geen minuut missen
7:15 opstaanquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Jeetje Hut het is nog wel zaterdagavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Treehut362 op 08-03-2015 07:55:02 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Goedemorgen mevrouwquote:Op zondag 8 maart 2015 08:17 schreef just me het volgende:
goeiemorgen allemaal en fijne dag allemaal, ik ben er weg van
toch heerlijk weer om te golfen vandaag!!
Sinds ik die reclame van yogho-yogho heb gehoord in het reclame topic moet ik daar steeds aan denken als ik jouw naam zie, alleen zing ik dan choco-choco in mijn hoofd.quote:Op zondag 8 maart 2015 09:15 schreef ChocoFan het volgende:
Dat vermoede ik al, vond al dat je het lang volhield.
Geen idee, ik was er niet.quote:Op zondag 8 maart 2015 09:17 schreef Kingstown het volgende:
Wtf is hier vannacht gebeurd?
[..]
Sinds ik die reclame van yogho-yogho heb gehoord in het reclame topic moet ik daar steeds aan denken als ik jouw naam zie, alleen zing ik dan choco-choco in mijn hoofd.
Zat net de stats te posten en even te kijken hoe het er vandaag mee stond en zag dit:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn brein is daardoor een beetje van slag.
Helaas niet de hele tijd, maar alleen ik jouw naam zie. Zoals nu dus.quote:En wat leuk, denk je heel de tijd aan mij.Goedemorgen KT.
Choco-Choco.
Ja, zo eerst even wat shoppen en dan een bierlunch vanmiddag...quote:Op zondag 8 maart 2015 09:17 schreef ChocoFan het volgende:
Heb je nog plannen voor deze stralende dag MM?
Oh ja, bierlunch zonder bier ging jij doen. En shoppen is het heerlijk weer voor, gezellig op zo'n mooie zondag, zal vast heel rustig zijn.quote:Op zondag 8 maart 2015 09:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, zo eerst even wat shoppen en dan een bierlunch vanmiddag...
quote:Op zondag 8 maart 2015 09:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zat net de stats te posten en even te kijken hoe het er vandaag mee stond en zag dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn brein is daardoor een beetje van slag.
[..]
Helaas niet de hele tijd, maar alleen ik jouw naam zie. Zoals nu dus.Choco-Choco.
Goed begin van jouw dag denk ik zo maar.
![]()
En ja ik bedoelde ook alleen als je me naam ziet, het is nog vroeg voor mij, ik heb geen zin om al op mijn zinnen en woorden te moeten letten.![]()
Shoppen is hier thuis, ga wat dingen wegdoen...quote:Op zondag 8 maart 2015 09:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, bierlunch zonder bier ging jij doen. En shoppen is het heerlijk weer voor, gezellig op zo'n mooie zondag, zal vast heel rustig zijn.
Ohw, dat is iets anders dan op een zondag met mooi weer naar een winkel gaan.quote:Op zondag 8 maart 2015 09:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Shoppen is hier thuis, ga wat dingen wegdoen...
Nee, er gaan wat flessen whisky zo weg.quote:Op zondag 8 maart 2015 09:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw, dat is iets anders dan op een zondag met mooi weer naar een winkel gaan.
Grote schoonmaak of zo?
Edit, nee dat was niet de juiste term dan.![]()
Nou nee niet echt. Dit is ongezond. Hoogste tijd om wat users met een honkbalknuppel te gaan bewerken.quote:Op zondag 8 maart 2015 09:26 schreef ChocoFan het volgende:
Goed begin van jouw dag denk ik zo maar.
![]()
Verkopen dus.quote:Op zondag 8 maart 2015 09:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, er gaan wat flessen whisky zo weg.
Daarvoor komt er iemand langs om ze op te pikken.
Als 'ie betaald heeft tenminste...
Zit je eerst te lokken, ga je nu weer weg jagen, weet je al wat er met mij moet gebeuren dan?quote:Op zondag 8 maart 2015 09:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou nee niet echt. Dit is ongezond. Hoogste tijd om wat users met een honkbalknuppel te gaan bewerken.
Jij hoort bij 40+. Ik had het over de ongewenste indringers.quote:Op zondag 8 maart 2015 09:31 schreef ChocoFan het volgende:
Zit je eerst te lokken, ga je nu weer weg jagen, weet je al wat er met mij moet gebeuren dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |