SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kieft terug naar Ajax als spitsentrainer dusquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Marc heeft overal lijntjes klaarliggenOh.![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kieft terug naar Ajax als spitsentrainer dus![]()
![]()
Heeft wel een neusje voor de goalquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kieft terug naar Ajax als spitsentrainer dus![]()
Volgens mij is alleen Kishna nog niet verlengd toch?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Contractverlenging gaat prima. Beter dan ooit.
EDIT: en Serero twijfel ik overNeem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Kishna en Tete (beide Raiola) nog niet. Serero heeft nog tot 2017.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:54 schreef MrStock het volgende:
[..]
Volgens mij is alleen Kishna nog niet verlengd toch?
EDIT: en Serero twijfel ik over
Bazoer is een formaliteit zei zijn broer. Waarschijnlijk tot 2019, hopelijk 2020.![]()
Zitten er nog meer talentvolle jeugdspelers bij Raiola ?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kishna en Tete (beide Raiola) nog niet. Serero heeft nog tot 2017.
Bazoer is een formaliteit zei zijn broer. Waarschijnlijk tot 2019, hopelijk 2020.
Voor oudere spelers lijkt het me een prima zaakwaarnemer maar voor talenten is het een gevaar voor je carriere.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Mad.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:47 schreef Vasion het volgende:
Haha TT
Eerst maar eens die contracten van die gare spelers van jullie verlengen.![]()
Eto'o is on fire bij Sampdoria, echt een gemiste kans voor AjaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
http://vocaroo.com/i/s0IZEvOexHfNquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:47 schreef Vasion het volgende:
Haha TT
Eerst maar eens die contracten van die gare spelers van jullie verlengen.graag op anoniem![]()
Tete iigquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:15 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zitten er nog meer talentvolle jeugdspelers bij Raiola ?
Voor oudere spelers lijkt het me een prima zaakwaarnemer maar voor talenten is het een gevaar voor je carriere.![]()
aub een vocaroo over eriksenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0IZEvOexHfN
x![]()
Die vocaroo's zijn echt zo pijnlijk om te luisteren.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0IZEvOexHfN![]()
![]()
Donyell Malen (B1) en nu ook een elftal doorgeschoven bij Oranje voor de EK kwalificatie. Hopen dat ie deze zomer blijft. Wat mij betreft de meest complete spits in de jeugd.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:15 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zitten er nog meer talentvolle jeugdspelers bij Raiola ?
Voor oudere spelers lijkt het me een prima zaakwaarnemer maar voor talenten is het een gevaar voor je carriere.![]()
Kishna-El Ghazi-Schöne zal het wel worden voorinquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:54 schreef Brammess het volgende:
Dus het is al helemaal 100% zeker dat Zivkovic morgen niet speelt?Oh.![]()
Als Pro-zivkovic user sluit ik het niet uit.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:54 schreef Brammess het volgende:
Dus het is al helemaal 100% zeker dat Zivkovic morgen niet speelt?graag op anoniem![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:46 schreef PeeJie_ het volgende:
Eto'o is on fire bij Sampdoria, echt een gemiste kans voor AjaxMoet je voorstellen dat ziyech en eto'o waren gekomen. Dan moest t bestuur tegen de muurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Hij zit wel bij de selectie, dus waarschijnlijk invalbeurtjequote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:54 schreef Brammess het volgende:
Dus het is al helemaal 100% zeker dat Zivkovic morgen niet speelt?![]()
Die jongen is zo hard genaaid door Frankie. Gênant gewoonquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:38 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Hij zit wel bij de selectie, dus waarschijnlijk invalbeurtje
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Gelukkig heb jij er veel verstand vanquote:Op zondag 8 maart 2015 00:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die jongen is zo hard genaaid door Frankie. Gênant gewoon![]()
Niet genoeg anders had ik wel naast Frank de Boer gezeten.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:37 schreef Brammess het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij er veel verstand vanWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:Op zondag 8 maart 2015 01:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet genoeg anders had ik wel naast Frank de Boer gezeten.knuppel
![]()
De beste speelt gewoon in de spits en dat is Zivcovic momenteel niet. It's simple as that. Hij moet nog echt een paar stappen maken om het te gaan redden bij Ajax.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zal wel weer een nipte overwinning worden met een slecht 2e helft. Excelsior doet het overigens vrij goed in de uitwedstrijden.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vooruitgang wmb. Blijft me een raadsel waarom hij zo belangrijk zou zijn en absoluut niet weg mocht in de winter.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen Moisander in de selectie. Tete nu.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Mij ook eerlijk gezegd, kwam ook ontevreden over dit seizoen en dat werkt ook een beetje door naar de rest toe. Bovendien speelt ie het hele seizoen al erg matig.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:39 schreef DeJori het volgende:
[..]
Vooruitgang wmb. Blijft me een raadsel waarom hij zo belangrijk zou zijn en absoluut niet weg mocht in de winter.
Aan de andere kant stond je in de winterstop nog maar een punt of 4 achter op PSV en veel alternatieven had je niet.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Omdat Denswil al weg ging, en zeker door de blessure van Veltman die er nog eens bij kwam hadden we echt niet zonder Moisander gekunt.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:39 schreef DeJori het volgende:
[..]
Vooruitgang wmb. Blijft me een raadsel waarom hij zo belangrijk zou zijn en absoluut niet weg mocht in de winter.![]()
Omdat er toen nog wat te winnen was maar dat is binnen enkele weken verkwanseldquote:Op zondag 8 maart 2015 12:39 schreef DeJori het volgende:
[..]
Vooruitgang wmb. Blijft me een raadsel waarom hij zo belangrijk zou zijn en absoluut niet weg mocht in de winter.![]()
Opstelling Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Viergever, Boilesen; Bazoer, Serero, Klaassen; El Ghazi, Schöne, Kishna
Ajax brengt het als Schöne in de spits, maar hij zal vast veel wisselen met El Ghazi.![]()
Denswil ging weg omdat Moisander onbeperkt vertrouwen hadquote:Op zondag 8 maart 2015 12:49 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Omdat Denswil al weg ging, en zeker door de blessure van Veltman die er nog eens bij kwam hadden we echt niet zonder Moisander gekunt.. Beleid werd zelfs veranderd om Denswil buiten de basis te houden, zo slecht vond Frank hem.
![]()
Misschien zou dat jochie zijn arrogante houding eens aan moeten passen.quote:Op zondag 8 maart 2015 00:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die jongen is zo hard genaaid door Frankie. Gênant gewoon![]()
Maar wel Boilesen het vertrouwen blijven geven.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:37 schreef j0rdiiii het volgende:
"En dan even over Bas Kuipers, is hij een optie voor volgend seizoen?"
"Nee."
Oh.![]()
Hoezo? Als de trainer je haalt wanneer je al hebt aangetoond mee te kunnen op Eredivisieniveau en je een van de grote talenten van het land bent, en vervolgens zet die trainer liever een Schöne in de spits, ipv Milik, Siggy of Zivko, dan heeft dat jochie gewoon gelijk in zijn onvrede.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:36 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Misschien zou dat jochie zijn arrogante houding eens aan moeten passen.
Zaak voor hem nu is zijn contractje uitdienen en zo snel mogelijk vertrekken naar een club waar hij wel wekelijks speelt. Nu heeft hij een jaar stil gestaan in zijn ontwikkeling, in ieder geval op het veld.![]()
Dat hebben ze hem echt wel verteld vorig jaar en daar is hij dus akkoord mee gegaan.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoezo? Als de trainer je haalt wanneer je al hebt aangetoond mee te kunnen op Eredivisieniveau en je een van de grote talenten van het land bent, en vervolgens zet die trainer liever een Schöne in de spits, ipv Milik, Siggy of Zivko, dan heeft dat jochie gewoon gelijk in zijn onvrede.
Zaak voor hem nu is zijn contractje uitdienen en zo snel mogelijk vertrekken naar een club waar hij wel wekelijks speelt. Nu heeft hij een jaar stil gestaan in zijn ontwikkeling, in ieder geval op het veld.Oh.![]()
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 08-03-2015 om 13:42:06De Boer bij #Ajax Kick Off TV over absentie Moisander: ´Zijn vriendin (maandag bevallen) moest vandaag onverwacht naar ziekenhuis. (1/2) reageer retweet
![]()
Kan iemand even Jaap op deze dwaas afsturenquote:‘Haal Kishna, hij is een mix van Ronaldo, Di María en Van Persie’
Dat Mino Raiola onder de indruk is van Ricardo Kishna is inmiddels wel duidelijk. De flamboyante zaakwaarnemer heeft Juventus advies gegeven over de spelers die de komende jaren gehaald moeten worden. Volgens Raiola kan Juventus in de toekomst de Champions League winnen, onder meer door Kishna over te nemen van Ajax.
“Als Juventus de Champions League wil winnen, moet het Paul Pogba behouden”, laat Raiola optekenen in Tuttosport. “Verder moet het Kishna van Ajax, Romelu Lukaku van Everton en Jonathas van Elche contracteren. Voor de verdediging moet Juventus Rodrigo Ely van Avellino halen. Hij is de Pogba van de verdedigers.”
“Kishna zou een fantastische aanwinst zijn”, gaat Raiola verder. “Hij is een mix van Cristiano Ronaldo, Ángel Di María en Robin van Persie.” Overigens zegt Raiola dat Kishna in januari op het punt stond om naar Turijn te verhuizen. Niet naar Juventus, maar naar Torino. “Het draaide uit op onderhandelingen met Ajax, maar het kreeg de voorkeur om hem in Nederland te houden.”![]()
Het is wat, hij kan mee op Eredivisieniveauquote:Op zondag 8 maart 2015 13:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoezo? Als de trainer je haalt wanneer je al hebt aangetoond mee te kunnen op Eredivisieniveau en je een van de grote talenten van het land bent, en vervolgens zet die trainer liever een Schöne in de spits, ipv Milik, Siggy of Zivko, dan heeft dat jochie gewoon gelijk in zijn onvrede.
Zaak voor hem nu is zijn contractje uitdienen en zo snel mogelijk vertrekken naar een club waar hij wel wekelijks speelt. Nu heeft hij een jaar stil gestaan in zijn ontwikkeling, in ieder geval op het veld.![]()
Die jongen komt net kijken, dan is zo'n houding niet echt gewenst.![]()
Sinkgraven moest en zou komen, en staat er wederom niet in? Goed bezig weer
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Hoe dan ook er is geen trainer in de wereld die een topper niet laat spelen, ook Frank de Boer niet, als hij boos is moet hij dat maar met zijn voetbal laten zien en hij speelt nu wel wekelijks trouwens,quote:Op zondag 8 maart 2015 13:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Gewoon eruit gespeeld door Bazoer.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:44 schreef StarGazer het volgende:
Sinkgraven moest en zou komen, en staat er wederom niet in? Goed bezig weerOh.![]()
Juventus en de CL winnenquote:Op zondag 8 maart 2015 13:44 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Kan iemand even Jaap op deze dwaas afsturen![]()
![]()
Laat me raden, al de geadviseerde aankopen hebben hem als zaakwaarnemer?quote:Op zondag 8 maart 2015 13:44 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Kan iemand even Jaap op deze dwaas afsturen
Ik hoop echt dat kishna een beetje verstandig is. Nu naar Juventus betekent voor hem waarschijnlijk in de serie B gestald worden en uiteindelijk ergens in een voormalige sovjet staat of Griekenland oid eindigen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
ALLE AANKOPEN MOETEN ERIN!!!!quote:Op zondag 8 maart 2015 13:44 schreef StarGazer het volgende:
Sinkgraven moest en zou komen, en staat er wederom niet in? Goed bezig weer
ZIMLING ZIVKOVIC SINKGRAVUH AANKOPUUUH ERIN FRANK![]()
Mwoah, die valt nog wel te begrijpen. Die is toch met name gehaald voor volgend seizoen. Heeft alleen de pech dat Bazoer een uitstekende ontwikkeling doormaakt. Wellicht volgend seizoen Klaassen op VM en Sinkgraven erbij.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:44 schreef StarGazer het volgende:
Sinkgraven moest en zou komen, en staat er wederom niet in? Goed bezig weerVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Natuurlijk.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Laat me raden, al de geadviseerde aankopen hebben hem als zaakwaarnemer?
Ik hoop echt dat kishna een beetje verstandig is. Nu naar Juventus betekent voor hem waarschijnlijk in de serie B gestald worden en uiteindelijk ergens in een voormalige sovjet staat of Griekenland oid eindigen.![]()
![]()
![]()
Is al eerder gebwurd hoor.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja bij Ajax ook, maar dat zie ik op de korte termijn ook niet weer gebeuren.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Maar Frank wou er ook nog ervaring bij voor het middenveld.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mwoah, die valt nog wel te begrijpen. Die is toch met name gehaald voor volgend seizoen. Heeft alleen de pech dat Bazoer een uitstekende ontwikkeling doormaakt. Wellicht volgend seizoen Klaassen op VM en Sinkgraven erbij.
Ben benieuwd hoe het er allemaal gaat uitzien. Ook een Andersen bijvoorbeeld moet wel gaan spelenOh.![]()
Goed argument.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
ALLE AANKOPEN MOETEN ERIN!!!!
ZIMLING ZIVKOVIC SINKGRAVUH AANKOPUUUH ERIN FRANK
Anyways, had hem dan nog een half jaar bij Heerenveen laten ballen. Of zet Bazoer op 6, want ik vind Serero tekortschieten op die positie.'Wish I was old and a little sentimental'
dus alle aankopen die eens op de bank belanden of niet spelen hadden we maar bij hun oude club moeten laten voetballenquote:Op zondag 8 maart 2015 13:52 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Goed argument.
Anyways, had hem dan nog een half jaar bij Heerenveen laten ballen. Of zet Bazoer op 6, want ik vind Serero tekortschieten op die positie.
en wanneer frank wel vertrouwen geeft en ze spelen niet goed dan is frank een idioot aangezien hij ze meteen teveel (en te lang) vertrouwen geeft
oke![]()
Beetje acclimatiseren. Doen de bij Ajax met de meeste spelers wel.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:52 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Goed argument.
Anyways, had hem dan nog een half jaar bij Heerenveen laten ballen. Of zet Bazoer op 6, want ik vind Serero tekortschieten op die positie.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
andersen moet gewoon wegquote:Op zondag 8 maart 2015 13:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Frank wou er ook nog ervaring bij voor het middenveld.
Ben benieuwd hoe het er allemaal gaat uitzien. Ook een Andersen bijvoorbeeld moet wel gaan spelen
komt tekort![]()
Dat zijn jouw woorden. Ik vind het apart dat je zoveel geld stopt in een aankoop die stante pede gehaald moet worden terwijl je blijkbaar met Bazoer een prima alternatief achter de hand hebt. Dan hebben ze Bazoer blijkbaar wel erg onderschat.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
dus alle aankopen die eens op de bank belanden of niet spelen hadden we maar bij hun oude club moeten laten voetballen
en wanneer frank wel vertrouwen geeft en ze spelen niet goed dan is frank een idioot aangezien hij ze meteen teveel (en te lang) vertrouwen geeft
oke'Wish I was old and a little sentimental'
op dat moment waren er wel veel blessures dus niet zo vreemd, Klaassen is wat mij betreft de beste op 6 maar die is overal de bestequote:Op zondag 8 maart 2015 13:52 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Goed argument.
Anyways, had hem dan nog een half jaar bij Heerenveen laten ballen. Of zet Bazoer op 6, want ik vind Serero tekortschieten op die positie.![]()
Ajax is natuurlijk nog op twee fronten actief, dus we hebben iets meer breedte nodig dan de rest van de eredivisie.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden. Ik vind het apart dat je zoveel geld stopt in een aankoop die stante pede gehaald moet worden terwijl je blijkbaar met Bazoer een prima alternatief achter de hand hebt. Dan hebben ze Bazoer blijkbaar wel erg onderschat.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
ja of je wilt wat meer achter de hand hebben dan fucking zimlingquote:Op zondag 8 maart 2015 13:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden. Ik vind het apart dat je zoveel geld stopt in een aankoop die stante pede gehaald moet worden terwijl je blijkbaar met Bazoer een prima alternatief achter de hand hebt. Dan hebben ze Bazoer blijkbaar wel erg onderschat.![]()
Andersen, Riedewald bijvoorbeeld. Maar goed, we zullen zien of Sinkgraven vandaag wel mag invallen.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja of je wilt wat meer achter de hand hebben dan fucking zimling'Wish I was old and a little sentimental'
Dat laatste vind ik wel een idee, lijkt het ideale middenveld voor komend seizoen.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:52 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Goed argument.
Anyways, had hem dan nog een half jaar bij Heerenveen laten ballen. Of zet Bazoer op 6, want ik vind Serero tekortschieten op die positie.![]()
Serero doet het uitstekend op VMquote:Op zondag 8 maart 2015 13:52 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Goed argument.
Anyways, had hem dan nog een half jaar bij Heerenveen laten ballen. Of zet Bazoer op 6, want ik vind Serero tekortschieten op die positie.Oh.![]()
Wellicht nog een jaartje uitlenen om te kijken of hij daar sterker van wordt.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft genoeg talent, maar is daarnaast een ongelooflijke slapzak ja.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Daar zijn we het dan over oneens.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, niet meer dan verdienstelijk, uitstekend zeker nietOh.![]()
Zijn we wel vaker maar wat hij mist is een diepe bal en dat is toch wel essentieel op die positiequote:![]()
Hij ontwikkelde zich toch wel goed hoor dit jaar. Alleen toen kreeg hij een dipje en raakte hij geblesseerd.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wellicht nog een jaartje uitlenen om te kijken of hij daar sterker van wordt.
Zie echt nog wel potentie in hem, maar misschien word het hem gewoon niet bij Ajax dan.Oh.![]()
Verdedigend verricht hij vaak uitstekend werk en ook in de korte combinaties is hij goed. Ook met het druk zetten.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn we wel vaker maar wat hij mist is een diepe bal en dat is toch wel essentieel op die positie
Een lange pass mist hij inderdaad, dat ben ik met je eens.Oh.![]()
komt hopelijk nog wel terug want voetballen kan hij echt wel, moet nog een beetje man wordenquote:Op zondag 8 maart 2015 14:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij ontwikkelde zich toch wel goed hoor dit jaar. Alleen toen kreeg hij een dipje en raakte hij geblesseerd.
Zie echt nog wel potentie in hem, maar misschien word het hem gewoon niet bij Ajax dan.![]()
Hoeft nog niet eens lang te zijn maar snel diep zie je hem nooit spelenquote:Op zondag 8 maart 2015 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verdedigend verricht hij vaak uitstekend werk en ook in de korte combinaties is hij goed. Ook met het druk zetten.
Een lange pass mist hij inderdaad, dat ben ik met je eens.![]()
Maar toen hij in vorm was zag je hem zelfs soms duels winnen en meer pit tonen.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
komt hopelijk nog wel terug want voetballen kan hij echt wel, moet nog een beetje man worden
Hij viel alleen heel snel weer terug en voegde toen niks meer toe. En zeker nu met meer concurrentie moet hij er dan echt voor strijden.Oh.![]()
Hij kan zich daar misschien nog wel tot ontwikkelen als hij nog meer gewend is op die positie.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoeft nog niet eens lang te zijn maar snel diep zie je hem nooit spelenOh.![]()
Dat moet hij dan maar doen, sierlijke voetballer, daarvan hoop je gewoon dat hij het redt, tenminste ikquote:Op zondag 8 maart 2015 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar toen hij in vorm was zag je hem zelfs soms duels winnen en meer pit tonen.
Hij viel alleen heel snel weer terug en voegde toen niks meer toe. En zeker nu met meer concurrentie moet hij er dan echt voor strijden.![]()
![]()
Schone weer in de spits...
Ik vind dst verhaal met zivkovich zo'n onzin. Gast heeft er 18? In liggen maar zijn looplijnen zijn uiteraard nog niet goed genoeg.
Zelfde met milik, zou ook verkeerd lopen.
Wat de boer echter vergeet is dat "het spelletje" niet heilig is en je gewoon een spits moet hebben die er iedere wedstrijd 1 in knalt.
Ik vraag me daarbij af in hoeverre sigthorsson nou zoveel beter loopt als milik gezien de lading wedstrijden dat hij de voorkeur kreeg. Verdedigend liep hij iig alleen maar in de weg ( denkt aan moment dat hij tegen veltman aandraaft en de tegenstander kon scoren)When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Dat argument is natuurlijk onzin wanneer je alleen al kijkt naar Arsene Wenger en hoe hij destijds omging met Bergkamp, en welke spelers in die periode allemaal de voorkeur kregen boven Dennis....quote:Op zondag 8 maart 2015 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe dan ook er is geen trainer in de wereld die een topper niet laat spelen, ook Frank de Boer niet, als hij boos is moet hij dat maar met zijn voetbal laten zien en hij speelt nu wel wekelijks trouwens,![]()
Niet alleen een lange pass, als hij een pass probeert te geven over meer dan 10 meter hou ik mijn hart al vastquote:Op zondag 8 maart 2015 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verdedigend verricht hij vaak uitstekend werk en ook in de korte combinaties is hij goed. Ook met het druk zetten.
Een lange pass mist hij inderdaad, dat ben ik met je eens.![]()
dat denk ik niet omdat hij het gewoon niet ziet en daar begint het mee, als je hem aan de bal vergelijkt met Eriksen bijvoorbeeld, die wist al waar de bal heen moest en speelde zichzelf dan wanneer nodig vrij om die bal te geven, bij Serero ligt het anders, die speelt zich vrij omdat hij nog niet weet waar die bal heen moet.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij kan zich daar misschien nog wel tot ontwikkelen als hij nog meer gewend is op die positie.
Is verder geen kritiek hoor maar gewoon een constatering dat hij dat niet beheerst.![]()
Ik word wel moet van dat "hij moet nog volwassen worden". Hij is 20, dan heb je echt al jaren de mogelijkheid gehad dat te ontwikkelen. Dan heb je het gewoon niet in je (ook fysieke ontwikkeling is natuurlijk een kwestie van talent, doping uitgesloten). Of er is iets mis met de Ajax begeleiding.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
komt hopelijk nog wel terug want voetballen kan hij echt wel, moet nog een beetje man worden![]()
Groot talent hoort gewoon speeltijd te krijgen. Als Ajax nu een spits van wereldformaat als concurrentie had, ok, dan begrijpt iedereen het dat Zivkovic op de bank moet zitten, zijn bek moet houden, en zijn kans moet afwachten...quote:Op zondag 8 maart 2015 13:44 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Het is wat, hij kan mee op Eredivisieniveau![]()
Die jongen komt net kijken, dan is zo'n houding niet echt gewenst.
... maar op dagen als vandaag, dat Milik geblesseerd is, Siggy geblesseerd is, en Zivkovic eigenlijk de enige logische keuze is voor de spitspositie, dan hoort die jongen gewoon speeltijd te krijgen! helemaal omdat je Schöne ook geen plezier doet met die positie in de spits.![]()
Dus Bergkamp heeft dat standbeeld voor het bankzitten gekregenquote:Op zondag 8 maart 2015 14:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat argument is natuurlijk onzin wanneer je alleen al kijkt naar Arsene Wenger en hoe hij destijds omging met Bergkamp, en welke spelers in die periode allemaal de voorkeur kregen boven Dennis....![]()
![]()
als je bazoer nu zit voetballen (die ook nog 2 jaar jonger is) en dat vergelijkt met andersenquote:Op zondag 8 maart 2015 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft genoeg talent, maar is daarnaast een ongelooflijke slapzak ja.
man man man![]()
Ik ook.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat moet hij dan maar doen, sierlijke voetballer, daarvan hoop je gewoon dat hij het redt, tenminste ik
Laat schitterende dingen zien bij vlagen, ook tegen een Barcelona bijvoorbeeld.Oh.![]()
Fysiek gezien klopt dat, je kan toch wel aan hem zien dat zijn lichaam fysiek nog niet volwassen is, dat duurt bij de één langer dan bij de ander, Moet je bij Blind eens kijken, het verschil tussen zijn debuutjaar en nu.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik word wel moet van dat "hij moet nog volwassen worden". Hij is 20, dan heb je echt al jaren de mogelijkheid gehad dat te ontwikkelen. Dan heb je het gewoon niet in je (ook fysieke ontwikkeling is natuurlijk een kwestie van talent, doping uitgesloten). Of er is iets mis met de Ajax begeleiding.![]()
Of Frank eist iets qua persoonlijkheid/spel van Zivkovic dat er gewoon niet is. Bij Groningen deed hij het prima, op maandagavond bij het tweede doet hij het prima, en wanneer hij invalt bij het eerste van Ajax dan doet hij ook prima mee, dus ik heb geen flauw idee wat Frank nou precies nog wil van die jongen.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik word wel moet van dat "hij moet nog volwassen worden". Hij is 20, dan heb je echt al jaren de mogelijkheid gehad dat te ontwikkelen. Dan heb je het gewoon niet in je (ook fysieke ontwikkeling is natuurlijk een kwestie van talent, doping uitgesloten). Of er is iets mis met de Ajax begeleiding.
Als ik hem was zou ik bij het zien van de opstelling voor deze wedstrijd gewoon weer in mijn auto gestapt zijn. Op een gegeven moment moet je stoppen met alles te accepteren en slikken, en gewoon duidelijk aangeven of je op deze manier met je laat sollen of niet. Dan maar gewoon eruit gegooid worden bij Ajax en wekelijks spelen bij een subtopper, bij een trainer die het wél in je ziet zitten.![]()
Maar ach Andersen kan weer andere dingen beter.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
als je bazoer nu zit voetballen (die ook nog 2 jaar jonger is) en dat vergelijkt met andersen
man man man
Makkelijker passeren en ziet er mooier uit.Oh.![]()
Dat is ook wat overdreven. Na een erg matig begin werd het langzaam iets beter en zag je het talent wel. Hij heeft echter niet meer dan twee wedstrijden een 7 of een 8 gescoord in mijn ogen.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij ontwikkelde zich toch wel goed hoor dit jaar. Alleen toen kreeg hij een dipje en raakte hij geblesseerd.
Zie echt nog wel potentie in hem, maar misschien word het hem gewoon niet bij Ajax dan.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik zeg niet dat Bergkamp geen respect kreeg bij Arsenal, maar ik weet niet hoe oud je was destijds, maar hij moest van Wenger regelmatig op de bank zitten omdat figuren als Reyes, Wiltord en Suker moesten spelen... (!)quote:Op zondag 8 maart 2015 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus Bergkamp heeft dat standbeeld voor het bankzitten gekregen![]()
Is Gijp het niet mee eensquote:Op zondag 8 maart 2015 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ach Andersen kan weer andere dingen beter.
Makkelijker passeren en ziet er mooier uit.![]()
Het blijft een onzin vergelijking Bergkampgod met Zivkowho?quote:Op zondag 8 maart 2015 14:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Bergkamp geen respect kreeg bij Arsenal, maar ik weet niet hoe oud je was destijds, maar hij moest van Wenger regelmatig op de bank zitten omdat figuren als Reyes, Wiltord en Suker moesten spelen... (!)![]()
Bazoer is geweldig. Andersen ben ik nog niet over uit. Soms goed, vaak ook niets bijzonders.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
als je bazoer nu zit voetballen (die ook nog 2 jaar jonger is) en dat vergelijkt met andersen
man man man
Bij Fischer vond ik het talent eigenlijk een heel stuk duidelijker. Een veel dwingendere speler die echt het verschil kan maken, maar ook een flinke vormdip kreeg, dus ook dat is afwachten of dat nog iets zal worden na zijn blessure...![]()
Nee, jij verklaarde dat een trainer altijd zijn beste spelers laat spelen: Ik gaf aan dat dat helemaal niet altijd het geval is, en gaf een duidelijk voorbeeld daarvan.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het blijft een onzin vergelijking Bergkampgod met Zivkowho?
En dat hoeft ook niet altijd met de kwaliteiten van de speler te maken te hebben, maar kan ook aan de kwaliteiten van de coach liggen, of aan de speelwijze, of aan de samenwerking met andere spelers, of aan de persoonlijke relatie tussen speler en coach, etc etc.![]()
OK joh, topquote:Op zondag 8 maart 2015 14:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, jij verklaarde dat een trainer altijd zijn beste spelers laat spelen: Ik gaf aan dat dat helemaal niet altijd het geval is, en gaf een duidelijk voorbeeld daarvan.
En dat hoeft ook niet altijd met de kwaliteiten van de speler te maken te hebben, maar kan ook aan de kwaliteiten van de coach liggen, of aan de speelwijze, of aan de samenwerking met andere spelers, of aan de persoonlijke relatie tussen speler en coach, etc etc.![]()
Bergkamp kreeg naarmate hij ouder werd wat meer rust, maar speelde altijd >35 wedstrijden per seizoen, m.u.v. zijn laatste seizoen: 31.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, jij verklaarde dat een trainer altijd zijn beste spelers laat spelen: Ik gaf aan dat dat helemaal niet altijd het geval is, en gaf een duidelijk voorbeeld daarvan.
Hoe spelen ze? Worden ze al scheel getikt?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Ja, zeer slecht. Excelsior duidelijk de beter. Lijkt een beetje op Real - Ajax paar jaar geleden.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:41 schreef ErwinDikkie het volgende:
Hoe spelen ze? Worden ze al scheel getikt?![]()
Ah, kut dus.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, zeer slecht. Excelsior duidelijk de beter. Lijkt een beetje op Real - Ajax paar jaar geleden.
Even serieus, hoe spelen ze?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Excelsior heeft niks in te brengen, Ajax speelt vooralsnog normaal tegen zo'n zwakke tegenstander, voorin wat onnauwkeurig. Denk een kwestie van tijd voordat er gescoord gaat worden.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:46 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Ah, kut dus.
Even serieus, hoe spelen ze?![]()
Hmm. Hoop het. Beetje een knappe overwinning mag wel.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Excelsior heeft niks in te brengen, Ajax speelt vooralsnog normaal tegen zo'n zwakke tegenstander, voorin wat onnauwkeurig. Denk een kwestie van tijd voordat er gescoord gaat worden.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
jaquote:Op zondag 8 maart 2015 14:40 schreef wieisboos het volgende:
Staat Klaassen nou verdedigende middenvelder en Serero linkshalf?![]()
Jongens voorin zijn wat ongelukkig aan de balquote:Op zondag 8 maart 2015 14:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Excelsior heeft niks in te brengen, Ajax speelt vooralsnog normaal tegen zo'n zwakke tegenstander, voorin wat onnauwkeurig. Denk een kwestie van tijd voordat er gescoord gaat worden.![]()
Het is wel even weer een fase waarin de simpele balletjes over het hoofd worden gezien of mislukken.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
die hoge voorzetten als er niemand staat om ze in te koppen is wat armoedigquote:Op zondag 8 maart 2015 14:58 schreef Monolith het volgende:
Het is wel even weer een fase waarin de simpele balletjes over het hoofd worden gezien of mislukken.![]()
Sowieso heeft dat geen zin met Schone en Serero in de 16.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
die hoge voorzetten als er niemand staat om ze in te koppen is wat armoedig![]()
Gewoon naar plan bquote:Op zondag 8 maart 2015 15:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn om even de 0-1 om de oren te krijgen, dan kunnen ze ineens weer gas geven.graag op anoniem![]()
Net ook weer zo'n moeilijke pass op Ghazi, terwijl een simpel tikje naar rechts ook had gekund.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Schone die steeds de bal achter de man speelt..quote:Op zondag 8 maart 2015 15:13 schreef Monolith het volgende:
Net ook weer zo'n moeilijke pass op Ghazi, terwijl een simpel tikje naar rechts ook had gekund.![]()
Serero op linkshalf is gewoon een drama, hij vertraagt het spel ontzettend. Snel Sinkgraven inbrengen![]()
Liever nietquote:Op zondag 8 maart 2015 15:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn om even de 0-1 om de oren te krijgen, dan kunnen ze ineens weer gas geven.![]()
Eerlijk is eerlijk, Boilesen speelt wel een redelijke pot vandaag. Hoeft ook niet te verdedigen natuurlijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Heb je die solo's op eigen helft gemist?quote:Op zondag 8 maart 2015 15:16 schreef Monolith het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Boilesen speelt wel een redelijke pot vandaag. Hoeft ook niet te verdedigen natuurlijk.![]()
Dit.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:13 schreef Monolith het volgende:
Net ook weer zo'n moeilijke pass op Ghazi, terwijl een simpel tikje naar rechts ook had gekund.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Hij is de beste man van het veld, dat zegt weer genoeg over de 1e helftquote:Op zondag 8 maart 2015 15:16 schreef Monolith het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Boilesen speelt wel een redelijke pot vandaag. Hoeft ook niet te verdedigen natuurlijk.![]()
Hopen dat Boilesen dit kan doortrekken naar de rest van het seizoen.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Er zitten met o.a. Zivkovic en Sinkgraven in ieder geval nog de nodige opties op de bank. Hopelijk gaat Frank daar ook gebruik van maken.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Bergkamp werd al vrij snel door Wenger als 'te oud' gezien, waardoor hij vaak het nieuwe seizoen op de bank begon, en zich daarna weer wist terug te vechten in de basis, maar in die laatste seizoenen heeft hij dan volgens de statistieken misschien >35 wedstrijden gespeeld, maar veel van die wedstrijden waren dan ook vaak als invaller. Helaas.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Bergkamp kreeg naarmate hij ouder werd wat meer rust, maar speelde altijd >35 wedstrijden per seizoen, m.u.v. zijn laatste seizoen: 31.
Heb me er destijds eindeloos aan geérgerd, met als hoogtepunt (dieptepunt) natuurlijk die CL finale tegen Barca.![]()
Moet ook niet als linkshalf spelen, daarvoor komt hij tekort.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Serero ook niet geweldig vandaag, die wordt gewisseldOh.![]()
hopelijk Red Bull ipv kamille thee gehadquote:Op zondag 8 maart 2015 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
En dan te bedenken dat de slechte tweede helft nog moet komen![]()
Ben ik trouwens de enige die vind dat de muziek in de rust wel op een betere manier mag eindigen?
Nu is het telkens een liedje dat echt met de aftrap wordt afgekapt. Als je weet dat je 15 min hebt, bouw dan ook gewoon naar iets toe oid.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Dat zou wel een van de laatste dingen zijn waar ik me aan zou ergerenquote:Op zondag 8 maart 2015 15:36 schreef MouzurX het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vind dat de muziek in de rust wel op een betere manier mag eindigen?
Nu is het telkens een liedje dat echt met de aftrap wordt afgekapt. Als je weet dat je 15 min hebt, bouw dan ook gewoon naar iets toe oid.Oh.![]()
Dat is nou niet bepaald de reden dat het niet loopt vandaag.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:43 schreef Sickert het volgende:
Godverdomme laat die kut Boilessen eens banken!Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het zwakke spel van Ajax ben ik tegenwoordig wel gewend, daar hoef ik me niet meer aan te ergeren.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou wel een van de laatste dingen zijn waar ik me aan zou ergerenWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
De Boer in de zomer :'' dit seizoen gaat het allemaal aantrekkelijker worden hoor''RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik raak hier te vermoeid van om me eraan te ergerenquote:Op zondag 8 maart 2015 15:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het zwakke spel van Ajax ben ik tegenwoordig wel gewend, daar hoef ik me niet meer aan te ergeren.Oh.![]()
Serrero is nuttig op VM. Die moet niet linkshalf staan en al helemaal niet in een wedstrijd waarin je tegenstander met 10 man in de eigen 16 staat.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:46 schreef Scorpie het volgende:
Bazoer is wel een baas btw. Nu al beter dan Serero.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hij is nergens echt goed, wel de juiste mentaliteitquote:Op zondag 8 maart 2015 15:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Serrero is nuttig op VM. Die moet niet linkshalf staan en al helemaal niet in een wedstrijd waarin je tegenstander met 10 man in de eigen 16 staat.![]()
Gaat ajax hier punten verspillen of zal er nog wel 1 invliegen?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Echt goed zou ik hem ook niet willen noemen, maar hij loopt wel vaak goed de gaten dicht en staat op de juiste plek om te onderscheppen in defensief opzicht. Daar heb je in zo'n wedstrijd als die van vandaag echter niet zoveel aan.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is nergens echt goed, wel de juiste mentaliteitVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Serero is goed voor niveau Ajax/Eredivisie, maar dan idd wel gewoon op zijn eigen positie.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is nergens echt goed, wel de juiste mentaliteit![]()
Je zag het net , dan komt niemand omhoogquote:Op zondag 8 maart 2015 16:00 schreef bombmannl het volgende:
Wat een dode zaadpotGooi die bal nou eens een keer voor de goal
RED ONS HENNIEGOD![]()
Voorzetten zijn altijd te laag of er springt niemand.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Allemaal aan de viagra dan maarquote:Op zondag 8 maart 2015 16:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je zag het net , dan komt niemand omhoog
Ik ben inmiddels overleden![]()
Alleen Mikey kan koppen en die staat er niet in.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:00 schreef bombmannl het volgende:
Wat een dode zaadpotGooi die bal nou eens een keer voor de goal
![]()
Nooit een keer een pass over de breedte van 20 meter. Altijd via al die tussenstationnetjes en dan is de ruimte al weg![]()
![]()
Ligt een beetje aan de aankopen denkquote:Op zondag 8 maart 2015 16:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgend seizoen gaat het beter worden hoor
In Frank we trust
...Oh.![]()
Excelsior is ook echt slecht, maar nog steeds heeft Ajax moeite.quote:When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
nee..quote:Op zondag 8 maart 2015 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de aankopen denkRED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op zondag 8 maart 2015 16:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Excelsior is ook echt slecht, maar nog steeds heeft Ajax moeite.![]()
Gewoon een matige ploeg. Niet slecht.graag op anoniem![]()
Alleen vandaag ? zit je me soms voor de gek te houden ?quote:Op zondag 8 maart 2015 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze kunnen het wel, alleen bij vlagen.
Alleen vandaag zakken ze compleet door de ondergrens
RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op zondag 8 maart 2015 16:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alleen vandaag ? zit je me soms voor de gek te houden ?
Oh.![]()
De druk is eraf dus ze hebben niet meer het gevoel nog ergens voor te spelenquote:Op zondag 8 maart 2015 16:07 schreef bombmannl het volgende:
Er zit gewoon geen enkele power in, geen loopacties, niks. Ze hebben gewoon geen zin.Oh.![]()
Nou AZ kan nog mooi die 2de plek pakken hoor.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De druk is eraf dus ze hebben niet meer het gevoel nog ergens voor te spelenWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
En dan 3e worden zeker...quote:Op zondag 8 maart 2015 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De druk is eraf dus ze hebben niet meer het gevoel nog ergens voor te spelen![]()
Ajax denkt het al binnen te hebben gok ik.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou AZ kan nog mooi die 2de plek pakken hoor.Oh.![]()
Met plek 2 haal je toch geen CLquote:Op zondag 8 maart 2015 16:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou AZ kan nog mooi die 2de plek pakken hoor.RED ONS HENNIEGOD![]()
1 schot op doel. Niet slecht thuis tegen Excelsior.
Martin Jol. Dertig doelpogingen tegen Sparta, dat waren nog eens 0-0's
![]()
![]()
dat was vanaf de eerste seconde duidelijk maar het is wel prof voetbal, speel voor je publiekquote:Op zondag 8 maart 2015 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De druk is eraf dus ze hebben niet meer het gevoel nog ergens voor te spelen![]()
Lucky AjaxIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Misschien bewaren ze dat voor de Europese potjesquote:Op zondag 8 maart 2015 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat was vanaf de eerste seconde duidelijk maar het is wel prof voetbal, speel voor je publiekOh.![]()
quote:Op zondag 8 maart 2015 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax met wat goede aankopen moet dat wel kunnen redden misschien![]()
![]()
Ajax en goede aankopenquote:Op zondag 8 maart 2015 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax met wat goede aankopen moet dat wel kunnen redden misschienRED ONS HENNIEGOD![]()
Je zou maar voor een wedstrijd als deze hebben betaalt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Je zou maar een seizoenskaart hebbenquote:Op zondag 8 maart 2015 16:13 schreef MouzurX het volgende:
Je zou maar voor een wedstrijd als deze hebben betaalt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Hopen dat ze de ruimte die vrijkomt benutten om het te beslissen. Het lijkt nu of ze Excelsior nog gewoon de ruimte gaan geven ook.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Even op z'n PSVs winnen, niks mis mee.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
4 minuten de bal rondtikken en we kunnen weer lekker gaan douchen, balletje breed dit dat.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:15 schreef Monolith het volgende:
Hopen dat ze de ruimte die vrijkomt benutten om het te beslissen. Het lijkt nu of ze Excelsior nog gewoon de ruimte gaan geven ook.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Je zou maar elke wedstrijd weer een brakke stream opzoeken om dit zaaddodende geneuzel te bekijken.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je zou maar een seizoenskaart hebben
Oh wacht..
Oh.![]()
Het is freequote:Op zondag 8 maart 2015 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zou maar elke wedstrijd weer een brakke stream opzoeken om dit zaaddodende geneuzel te bekijken.
Oh wacht..RED ONS HENNIEGOD![]()
Geen spijt dat ik dat sinds 2001 niet meer hebquote:Op zondag 8 maart 2015 16:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je zou maar een seizoenskaart hebben![]()
2002-2003 was nog wel leukquote:Op zondag 8 maart 2015 16:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen spijt dat ik dat sinds 2001 niet meer hebRED ONS HENNIEGOD![]()
We hopen toch altijd op een goede wedstrijd.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toch kijken we allemaal de fc oogtyfus , of we het willen of niet
Want als je naar het potentieel in de selectie kijkt moet dat toch kunnen
Oh.![]()
Toen was het nog slechter tochquote:Op zondag 8 maart 2015 16:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen spijt dat ik dat sinds 2001 niet meer heb
Rond de eeuwwisselingOh.![]()
Er wordt zo moeilijk gedaan soms en ze vergeten om simpel te doen. Gewoon een strakke pass is toch niet zo lastig.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Toen vond ik het drama maar het is nu van een nog lager niveau hoorquote:Op zondag 8 maart 2015 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen was het nog slechter toch
Rond de eeuwwisseling![]()
Ik weet het nietquote:Op zondag 8 maart 2015 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hopen toch altijd op een goede wedstrijd.
Want als je naar het potentieel in de selectie kijkt moet dat toch kunnenRED ONS HENNIEGOD![]()
Ze zijn gewoon niet goed genoeg om een wedstrijd op 80% te beginnenquote:Op zondag 8 maart 2015 16:24 schreef Catch22- het volgende:
Er wordt zo moeilijk gedaan soms en ze vergeten om simpel te doen. Gewoon een strakke pass is toch niet zo lastig.![]()
Jij vindt toch ook wel dat er wel genoeg potentie in deze selectie zit?quote:Op zondag 8 maart 2015 16:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen vond ik het drama maar het is nu van een nog lager niveau hoor
Oh.![]()
Klaassen de ideale aanvoerder natuurlijk.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klaassen gewoon aanvoerder maken.
''Betrokken bij vier kampioenschappen'' in je hol.
Maar Boilesen is de schoonzoon van Frank ofzo.Oh.![]()
Sinkgraven viel prima in overigens, straal wel wat uit.
Ondanks dat het matig was wel verdiend gewonnen uiteraard.
Complimenten aan Excelsior trouwens, spelen goed georganiseerd en krijgen niet voor niets zo weinig goals tegen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ajax eindigde vorig seizoen als kampioen met 69 doelpunten. PSV staat nu al op 67 doelpunten, met nog 8 wedstrijden te gaan.quote:![]()
Er waren genoeg situaties met meer ruimte waar vrij weinig uit gehaald werd.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:26 schreef wieisboos het volgende:
Excelsior stond met elf man voor de goal, dat is gewoon ontzettend kut om tegen te spelen. Blij met 3 puntjes![]()
Valt best mee, de verdediging gaat niet veel meer beter worden dan ze nu zijn.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij vindt toch ook wel dat er wel genoeg potentie in deze selectie zit?![]()
Dan moet je dus ook niet met Schöne in de spits en Serrero op linkshalf beginnen.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:26 schreef wieisboos het volgende:
Excelsior stond met elf man voor de goal, dat is gewoon ontzettend kut om tegen te spelen. Blij met 3 puntjesVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Qua jong talent staat Ajax er prima voor, met Sinkgraven, Bazoer, Zivkovic, Kishna, El Ghazi, etc etc.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:27 schreef Pedroso het volgende:
Sinkgraven viel prima in overigens, straal wel wat uit.
Ondanks dat het matig was wel verdiend gewonnen uiteraard.
Complimenten aan Excelsior trouwens, spelen goed georganiseerd en krijgen niet voor niets zo weinig goals tegen.![]()
Hopelijk haalt Ajax weer eens een seizoen met 100+ goals voorquote:Op zondag 8 maart 2015 16:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ajax eindigde vorig seizoen als kampioen met 69 doelpunten. PSV staat nu al op 67 doelpunten, met nog 8 wedstrijden te gaan.Oh.![]()
Daar moeten dan ook de aankopen komen.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Valt best mee, de verdediging gaat niet veel meer beter worden dan ze nu zijn.
Maar middenveld en aanval genoeg potentieOh.![]()
Dat zou mooi zijn, dat je van te voren al weet dat ze dik winnen met mooi aanvallend voetbal, zoals destijds rond '95. Dat team was echt weergaloos goed.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk haalt Ajax weer eens een seizoen met 100+ goals voor![]()
Arie van Os bedanktquote:Op zondag 8 maart 2015 16:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, dat je van te voren al weet dat ze dik winnen met mooi aanvallend voetbal, zoals destijds rond '95. Dat team was echt weergaloos goed.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dit was wel een A1 opstelling bijna (na wissel Schone), zeker aanvallend gezien. Dan is het niet zo makkelijk om over zo'n verdedigende tegenstander heen te lopen. Prima uitslag, inpakken en op naar de volgende wedstrijd.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat klopt maar normaal gesproken te licht om de nummer 3/4 uit een grote competitie uit de CL te knikkeren.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar moeten dan ook de aankopen komen.
Maar middenveld en aanval genoeg potentie![]()
Ja of het eerste jaar van Jol.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, dat je van te voren al weet dat ze dik winnen met mooi aanvallend voetbal, zoals destijds rond '95. Dat team was echt weergaloos goed.
Toen wonnen we ook alles in de tweede seizoenshelftOh.![]()
Met een beetje mazzel is Ajax geplaatstquote:Op zondag 8 maart 2015 16:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat klopt maar normaal gesproken te licht om de nummer 3/4 uit een grote competitie uit de CL te knikkeren.Oh.![]()
Toen maakte Suarez er 35 dat scheelt een hoop natuurlijk.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of het eerste jaar van Jol.
Toen wonnen we ook alles in de tweede seizoenshelft![]()
opgeruimd staat netjesquote:Op zondag 8 maart 2015 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
samen met Van Praag en Coronel, die hebben de boel kapot gemaaktgraag op anoniem![]()
Ook die 2 ja .quote:Op zondag 8 maart 2015 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
samen met Van Praag en Coronel, die hebben de boel kapot gemaakt
Maar die klote Belg het meestRED ONS HENNIEGOD![]()
Volgende week Heerenveen nog even oprollen en het feest is compleet.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Volgend jaar El Ghazi dan met 35 goalsquote:Op zondag 8 maart 2015 16:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Toen maakte Suarez er 35 dat scheelt een hoop natuurlijk.Oh.![]()
Die willen voetballen dat scheelt welquote:Op zondag 8 maart 2015 16:34 schreef Pedroso het volgende:
Volgende week Heerenveen nog even oprollen en het feest is compleet.![]()
Precies, dat was toch anders dan destijds dat Ajax van 95, dat echt als elftal over een tegenstander heen ging, puur kwalitatief.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Toen maakte Suarez er 35 dat scheelt een hoop natuurlijk.
Destijds was er echt een wereld van verschil tussen Ajax en de rest van de wereld.![]()
tja toen dacht ik nog dat het eeuwig zou durenquote:Op zondag 8 maart 2015 16:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Precies, dat was toch anders dan destijds dat Ajax van 95, dat echt als elftal over een tegenstander heen ging, puur kwalitatief.
Destijds was er echt een wereld van verschil tussen Ajax en de rest van de wereld., wel blij dat ik het meegemaakt heb
![]()
Als Ajax een keer een goede 2e helft gaat spelen ipv weg te zakken dan zie ik ze wel winnen ook.quote:
Denk alleen dat ze met een half elftal gaan spelen met spelers die donderdags niet hebben gevoetbald.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zonde dat ik dat nooit heb kunnen meemaken.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
tja toen dacht ik nog dat het eeuwig zou duren, wel blij dat ik het meegemaakt heb
Oh.![]()
Gewoon alles op de Europa League zetten nu.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als Ajax een keer een goede 2e helft gaat spelen ipv weg te zakken dan zie ik ze wel winnen ook.
Denk alleen dat ze met een half elftal gaan spelen die donderdags niet gevoetbald hebben.Oh.![]()
Op het moment geldt dat voor Ajax wel ja.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Niet alleen voor Ajax, bij PSV zijn ze terecht blij maar is toch ook geen team wat je je zal blijven herinnerenquote:Op zondag 8 maart 2015 16:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Op het moment geldt dat voor Ajax wel ja.![]()
Ghazi is een verstandig jong. Fijn om te zien.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Hopelijk halen wel wel CL volgend jaar, kunnen we gewoon 20 miljoen investeren ja toch.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Nou ja, PSV speelt in ieder geval nog zoals je van de traditionele top drie in de eredivisie mag verwachten. Ajax is gewoon echt vrij dramatisch op het moment.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet alleen voor Ajax, bij PSV zijn ze terecht blij maar is toch ook geen team wat je je zal blijven herinnerenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het lijkt me sterk dat hij dat wil als hij al trainer van Milan is geweestquote:Op zondag 8 maart 2015 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt hij een functie bij Ajax als jeugdtrainer ofzo.![]()
Gewoon wat ervaring opdoen.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat hij dat wil als hij al trainer van Milan is geweest
Of assistent van Frank om klaargestoomd te worden.Oh.![]()
die hebben toch ook nog geen behoorlijke wedstrijd gespeeld, niet dat ik ze zo vaak zie maar op basis van de commentaren in het PSV topic.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, PSV speelt in ieder geval nog zoals je van de traditionele top drie in de eredivisie mag verwachten. Ajax is gewoon echt vrij dramatisch op het moment.![]()
Seedorf er lekker buiten houden , lult teveelquote:Op zondag 8 maart 2015 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon wat ervaring opdoen.
Of assistent van Frank om klaargestoomd te worden.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dan zijn het wel enorme zeikerds daar.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
die hebben toch ook nog geen behoorlijke wedstrijd gespeeld, niet dat ik ze zo vaak zie maar op basis van de commentaren in het PSV topic.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik voorzie dat Ajax volgende week in Heerenveen moeiteloos gaat winnen.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
uiteindelijk hebben ze dezelfde gebreken jaquote:Op zondag 8 maart 2015 16:57 schreef wieisboos het volgende:
Serero is eigenlijk gewoon een opgevoerde Enoh![]()
Enoh was een stuk 'dommer' in zijn spel. Bij Serero merk je wel dat er meestal een idee achter zit, en technisch ook wat beter.
Beide natuurlijk geen schim van Guardado of Clasie btw, om het even met de concurrentie te vergelijken.![]()
Ik denk dat we Serero gewoon moeten verkopen. Zijn fysieke gebreken vult ie redelijk aan met zijn techniek maar op zijn positie mag er wel een iets sterkere speler lopen. Op links en rechtshalf hebben we al talent genoeg dus weg met die ventquote:Op zondag 8 maart 2015 16:57 schreef wieisboos het volgende:
Serero is eigenlijk gewoon een opgevoerde Enoh![]()
Goeie opleiding gehad.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:00 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Bazoer speelde weer een prima wedstrijd.![]()
Clasie heeft weer andere gebreken maar ziet wel dieptequote:Op zondag 8 maart 2015 17:15 schreef Yi-Long het volgende:
Enoh was een stuk 'dommer' in zijn spel. Bij Serero merk je wel dat er meestal een idee achter zit, en technisch ook wat beter.
Beide natuurlijk geen schim van Guardado of Clasie btw, om het even met de concurrentie te vergelijken.![]()
35.. Van de 106. Ofwel 71 door andere spelers. Je mag nu blij zijn als je op totaal 71 komt.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Toen maakte Suarez er 35 dat scheelt een hoop natuurlijk.
Dat seizoen vond ik het Ajax eigenlijk veel meer toekomen dan bv afgelopen seizoen.![]()
Ik vind het sowieso wel een prima speler 'voor erbij'. Idealiter is het geen basisspeler bij Ajax, maar het is dan wel inmiddels weer een vrij stabiele speler, waar al die jonkies nog regelmatig een behoorlijk matige wedstrijd afleveren.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:17 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ik denk dat we Serero gewoon moeten verkopen. Zijn fysieke gebreken vult ie redelijk aan met zijn techniek maar op zijn positie mag er wel een iets sterkere speler lopen. Op links en rechtshalf hebben we al talent genoeg dus weg met die ventVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik snap nooit zo goed dat ze eigen spelers uit gaan fluiten. Hoorde ik straks ook alweer heel snel in de wedstrijd gebeuren.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Forum Opties Forumhop: Hop naar: