Fysiek gezien klopt dat, je kan toch wel aan hem zien dat zijn lichaam fysiek nog niet volwassen is, dat duurt bij de één langer dan bij de ander, Moet je bij Blind eens kijken, het verschil tussen zijn debuutjaar en nu.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik word wel moet van dat "hij moet nog volwassen worden". Hij is 20, dan heb je echt al jaren de mogelijkheid gehad dat te ontwikkelen. Dan heb je het gewoon niet in je (ook fysieke ontwikkeling is natuurlijk een kwestie van talent, doping uitgesloten). Of er is iets mis met de Ajax begeleiding.
Of Frank eist iets qua persoonlijkheid/spel van Zivkovic dat er gewoon niet is. Bij Groningen deed hij het prima, op maandagavond bij het tweede doet hij het prima, en wanneer hij invalt bij het eerste van Ajax dan doet hij ook prima mee, dus ik heb geen flauw idee wat Frank nou precies nog wil van die jongen.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik word wel moet van dat "hij moet nog volwassen worden". Hij is 20, dan heb je echt al jaren de mogelijkheid gehad dat te ontwikkelen. Dan heb je het gewoon niet in je (ook fysieke ontwikkeling is natuurlijk een kwestie van talent, doping uitgesloten). Of er is iets mis met de Ajax begeleiding.
Maar ach Andersen kan weer andere dingen beter.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
als je bazoer nu zit voetballen (die ook nog 2 jaar jonger is) en dat vergelijkt met andersen
man man man
Dat is ook wat overdreven. Na een erg matig begin werd het langzaam iets beter en zag je het talent wel. Hij heeft echter niet meer dan twee wedstrijden een 7 of een 8 gescoord in mijn ogen.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij ontwikkelde zich toch wel goed hoor dit jaar. Alleen toen kreeg hij een dipje en raakte hij geblesseerd.
Zie echt nog wel potentie in hem, maar misschien word het hem gewoon niet bij Ajax dan.
Ik zeg niet dat Bergkamp geen respect kreeg bij Arsenal, maar ik weet niet hoe oud je was destijds, maar hij moest van Wenger regelmatig op de bank zitten omdat figuren als Reyes, Wiltord en Suker moesten spelen... (!)quote:Op zondag 8 maart 2015 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus Bergkamp heeft dat standbeeld voor het bankzitten gekregen
Is Gijp het niet mee eensquote:Op zondag 8 maart 2015 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ach Andersen kan weer andere dingen beter.
Makkelijker passeren en ziet er mooier uit.
Het blijft een onzin vergelijking Bergkampgod met Zivkowho?quote:Op zondag 8 maart 2015 14:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Bergkamp geen respect kreeg bij Arsenal, maar ik weet niet hoe oud je was destijds, maar hij moest van Wenger regelmatig op de bank zitten omdat figuren als Reyes, Wiltord en Suker moesten spelen... (!)
Bazoer is geweldig. Andersen ben ik nog niet over uit. Soms goed, vaak ook niets bijzonders.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
als je bazoer nu zit voetballen (die ook nog 2 jaar jonger is) en dat vergelijkt met andersen
man man man
Nee, jij verklaarde dat een trainer altijd zijn beste spelers laat spelen: Ik gaf aan dat dat helemaal niet altijd het geval is, en gaf een duidelijk voorbeeld daarvan.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het blijft een onzin vergelijking Bergkampgod met Zivkowho?
OK joh, topquote:Op zondag 8 maart 2015 14:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, jij verklaarde dat een trainer altijd zijn beste spelers laat spelen: Ik gaf aan dat dat helemaal niet altijd het geval is, en gaf een duidelijk voorbeeld daarvan.
En dat hoeft ook niet altijd met de kwaliteiten van de speler te maken te hebben, maar kan ook aan de kwaliteiten van de coach liggen, of aan de speelwijze, of aan de samenwerking met andere spelers, of aan de persoonlijke relatie tussen speler en coach, etc etc.
Bergkamp kreeg naarmate hij ouder werd wat meer rust, maar speelde altijd >35 wedstrijden per seizoen, m.u.v. zijn laatste seizoen: 31.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, jij verklaarde dat een trainer altijd zijn beste spelers laat spelen: Ik gaf aan dat dat helemaal niet altijd het geval is, en gaf een duidelijk voorbeeld daarvan.
En dat hoeft ook niet altijd met de kwaliteiten van de speler te maken te hebben, maar kan ook aan de kwaliteiten van de coach liggen, of aan de speelwijze, of aan de samenwerking met andere spelers, of aan de persoonlijke relatie tussen speler en coach, etc etc.
Ja, zeer slecht. Excelsior duidelijk de beter. Lijkt een beetje op Real - Ajax paar jaar geleden.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:41 schreef ErwinDikkie het volgende:
Hoe spelen ze? Worden ze al scheel getikt?
Ah, kut dus.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, zeer slecht. Excelsior duidelijk de beter. Lijkt een beetje op Real - Ajax paar jaar geleden.
Excelsior heeft niks in te brengen, Ajax speelt vooralsnog normaal tegen zo'n zwakke tegenstander, voorin wat onnauwkeurig. Denk een kwestie van tijd voordat er gescoord gaat worden.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:46 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Ah, kut dus.
Even serieus, hoe spelen ze?
Hmm. Hoop het. Beetje een knappe overwinning mag wel.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Excelsior heeft niks in te brengen, Ajax speelt vooralsnog normaal tegen zo'n zwakke tegenstander, voorin wat onnauwkeurig. Denk een kwestie van tijd voordat er gescoord gaat worden.
jaquote:Op zondag 8 maart 2015 14:40 schreef wieisboos het volgende:
Staat Klaassen nou verdedigende middenvelder en Serero linkshalf?
Jongens voorin zijn wat ongelukkig aan de balquote:Op zondag 8 maart 2015 14:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Excelsior heeft niks in te brengen, Ajax speelt vooralsnog normaal tegen zo'n zwakke tegenstander, voorin wat onnauwkeurig. Denk een kwestie van tijd voordat er gescoord gaat worden.
die hoge voorzetten als er niemand staat om ze in te koppen is wat armoedigquote:Op zondag 8 maart 2015 14:58 schreef Monolith het volgende:
Het is wel even weer een fase waarin de simpele balletjes over het hoofd worden gezien of mislukken.
Sowieso heeft dat geen zin met Schone en Serero in de 16.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
die hoge voorzetten als er niemand staat om ze in te koppen is wat armoedig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |