2002-2003 was nog wel leukquote:Op zondag 8 maart 2015 16:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen spijt dat ik dat sinds 2001 niet meer heb
We hopen toch altijd op een goede wedstrijd.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toch kijken we allemaal de fc oogtyfus , of we het willen of niet
Toen was het nog slechter tochquote:Op zondag 8 maart 2015 16:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen spijt dat ik dat sinds 2001 niet meer heb
Toen vond ik het drama maar het is nu van een nog lager niveau hoorquote:Op zondag 8 maart 2015 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen was het nog slechter toch
Rond de eeuwwisseling
Ik weet het nietquote:Op zondag 8 maart 2015 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hopen toch altijd op een goede wedstrijd.
Want als je naar het potentieel in de selectie kijkt moet dat toch kunnen
Ze zijn gewoon niet goed genoeg om een wedstrijd op 80% te beginnenquote:Op zondag 8 maart 2015 16:24 schreef Catch22- het volgende:
Er wordt zo moeilijk gedaan soms en ze vergeten om simpel te doen. Gewoon een strakke pass is toch niet zo lastig.
Jij vindt toch ook wel dat er wel genoeg potentie in deze selectie zit?quote:Op zondag 8 maart 2015 16:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen vond ik het drama maar het is nu van een nog lager niveau hoor
Klaassen de ideale aanvoerder natuurlijk.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klaassen gewoon aanvoerder maken.
''Betrokken bij vier kampioenschappen'' in je hol.
Ajax eindigde vorig seizoen als kampioen met 69 doelpunten. PSV staat nu al op 67 doelpunten, met nog 8 wedstrijden te gaan.quote:
Er waren genoeg situaties met meer ruimte waar vrij weinig uit gehaald werd.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:26 schreef wieisboos het volgende:
Excelsior stond met elf man voor de goal, dat is gewoon ontzettend kut om tegen te spelen. Blij met 3 puntjes
Valt best mee, de verdediging gaat niet veel meer beter worden dan ze nu zijn.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij vindt toch ook wel dat er wel genoeg potentie in deze selectie zit?
Dan moet je dus ook niet met Schöne in de spits en Serrero op linkshalf beginnen.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:26 schreef wieisboos het volgende:
Excelsior stond met elf man voor de goal, dat is gewoon ontzettend kut om tegen te spelen. Blij met 3 puntjes
Qua jong talent staat Ajax er prima voor, met Sinkgraven, Bazoer, Zivkovic, Kishna, El Ghazi, etc etc.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:27 schreef Pedroso het volgende:
Sinkgraven viel prima in overigens, straal wel wat uit.
Ondanks dat het matig was wel verdiend gewonnen uiteraard.
Complimenten aan Excelsior trouwens, spelen goed georganiseerd en krijgen niet voor niets zo weinig goals tegen.
Hopelijk haalt Ajax weer eens een seizoen met 100+ goals voorquote:Op zondag 8 maart 2015 16:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ajax eindigde vorig seizoen als kampioen met 69 doelpunten. PSV staat nu al op 67 doelpunten, met nog 8 wedstrijden te gaan.
Daar moeten dan ook de aankopen komen.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Valt best mee, de verdediging gaat niet veel meer beter worden dan ze nu zijn.
Dat zou mooi zijn, dat je van te voren al weet dat ze dik winnen met mooi aanvallend voetbal, zoals destijds rond '95. Dat team was echt weergaloos goed.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk haalt Ajax weer eens een seizoen met 100+ goals voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |