SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kieft terug naar Ajax als spitsentrainer dusquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Marc heeft overal lijntjes klaarliggenOh.![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kieft terug naar Ajax als spitsentrainer dus![]()
![]()
Heeft wel een neusje voor de goalquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kieft terug naar Ajax als spitsentrainer dus![]()
Volgens mij is alleen Kishna nog niet verlengd toch?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Contractverlenging gaat prima. Beter dan ooit.
EDIT: en Serero twijfel ik overNeem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Kishna en Tete (beide Raiola) nog niet. Serero heeft nog tot 2017.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:54 schreef MrStock het volgende:
[..]
Volgens mij is alleen Kishna nog niet verlengd toch?
EDIT: en Serero twijfel ik over
Bazoer is een formaliteit zei zijn broer. Waarschijnlijk tot 2019, hopelijk 2020.![]()
Zitten er nog meer talentvolle jeugdspelers bij Raiola ?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kishna en Tete (beide Raiola) nog niet. Serero heeft nog tot 2017.
Bazoer is een formaliteit zei zijn broer. Waarschijnlijk tot 2019, hopelijk 2020.
Voor oudere spelers lijkt het me een prima zaakwaarnemer maar voor talenten is het een gevaar voor je carriere.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Mad.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:47 schreef Vasion het volgende:
Haha TT
Eerst maar eens die contracten van die gare spelers van jullie verlengen.![]()
Eto'o is on fire bij Sampdoria, echt een gemiste kans voor AjaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
http://vocaroo.com/i/s0IZEvOexHfNquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:47 schreef Vasion het volgende:
Haha TT
Eerst maar eens die contracten van die gare spelers van jullie verlengen.graag op anoniem![]()
Tete iigquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:15 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zitten er nog meer talentvolle jeugdspelers bij Raiola ?
Voor oudere spelers lijkt het me een prima zaakwaarnemer maar voor talenten is het een gevaar voor je carriere.![]()
aub een vocaroo over eriksenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0IZEvOexHfN
x![]()
Die vocaroo's zijn echt zo pijnlijk om te luisteren.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0IZEvOexHfN![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: