SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kieft terug naar Ajax als spitsentrainer dusquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Marc heeft overal lijntjes klaarliggenOh.![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kieft terug naar Ajax als spitsentrainer dus![]()
![]()
Heeft wel een neusje voor de goalquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kieft terug naar Ajax als spitsentrainer dus![]()
Volgens mij is alleen Kishna nog niet verlengd toch?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Contractverlenging gaat prima. Beter dan ooit.
EDIT: en Serero twijfel ik overNeem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Kishna en Tete (beide Raiola) nog niet. Serero heeft nog tot 2017.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:54 schreef MrStock het volgende:
[..]
Volgens mij is alleen Kishna nog niet verlengd toch?
EDIT: en Serero twijfel ik over
Bazoer is een formaliteit zei zijn broer. Waarschijnlijk tot 2019, hopelijk 2020.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: