SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kieft terug naar Ajax als spitsentrainer dusquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Marc heeft overal lijntjes klaarliggenOh.![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kieft terug naar Ajax als spitsentrainer dus![]()
![]()
Heeft wel een neusje voor de goalquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kieft terug naar Ajax als spitsentrainer dus![]()
Volgens mij is alleen Kishna nog niet verlengd toch?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Contractverlenging gaat prima. Beter dan ooit.
EDIT: en Serero twijfel ik overNeem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Kishna en Tete (beide Raiola) nog niet. Serero heeft nog tot 2017.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:54 schreef MrStock het volgende:
[..]
Volgens mij is alleen Kishna nog niet verlengd toch?
EDIT: en Serero twijfel ik over
Bazoer is een formaliteit zei zijn broer. Waarschijnlijk tot 2019, hopelijk 2020.![]()
Zitten er nog meer talentvolle jeugdspelers bij Raiola ?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kishna en Tete (beide Raiola) nog niet. Serero heeft nog tot 2017.
Bazoer is een formaliteit zei zijn broer. Waarschijnlijk tot 2019, hopelijk 2020.
Voor oudere spelers lijkt het me een prima zaakwaarnemer maar voor talenten is het een gevaar voor je carriere.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Mad.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:47 schreef Vasion het volgende:
Haha TT
Eerst maar eens die contracten van die gare spelers van jullie verlengen.![]()
Eto'o is on fire bij Sampdoria, echt een gemiste kans voor AjaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
http://vocaroo.com/i/s0IZEvOexHfNquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:47 schreef Vasion het volgende:
Haha TT
Eerst maar eens die contracten van die gare spelers van jullie verlengen.graag op anoniem![]()
Tete iigquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:15 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zitten er nog meer talentvolle jeugdspelers bij Raiola ?
Voor oudere spelers lijkt het me een prima zaakwaarnemer maar voor talenten is het een gevaar voor je carriere.![]()
aub een vocaroo over eriksenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0IZEvOexHfN
x![]()
Die vocaroo's zijn echt zo pijnlijk om te luisteren.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0IZEvOexHfN![]()
![]()
Donyell Malen (B1) en nu ook een elftal doorgeschoven bij Oranje voor de EK kwalificatie. Hopen dat ie deze zomer blijft. Wat mij betreft de meest complete spits in de jeugd.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:15 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zitten er nog meer talentvolle jeugdspelers bij Raiola ?
Voor oudere spelers lijkt het me een prima zaakwaarnemer maar voor talenten is het een gevaar voor je carriere.![]()
Kishna-El Ghazi-Schöne zal het wel worden voorinquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:54 schreef Brammess het volgende:
Dus het is al helemaal 100% zeker dat Zivkovic morgen niet speelt?Oh.![]()
Als Pro-zivkovic user sluit ik het niet uit.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:54 schreef Brammess het volgende:
Dus het is al helemaal 100% zeker dat Zivkovic morgen niet speelt?graag op anoniem![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:46 schreef PeeJie_ het volgende:
Eto'o is on fire bij Sampdoria, echt een gemiste kans voor AjaxMoet je voorstellen dat ziyech en eto'o waren gekomen. Dan moest t bestuur tegen de muurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Hij zit wel bij de selectie, dus waarschijnlijk invalbeurtjequote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:54 schreef Brammess het volgende:
Dus het is al helemaal 100% zeker dat Zivkovic morgen niet speelt?![]()
Die jongen is zo hard genaaid door Frankie. Gęnant gewoonquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:38 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Hij zit wel bij de selectie, dus waarschijnlijk invalbeurtje
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Gelukkig heb jij er veel verstand vanquote:Op zondag 8 maart 2015 00:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die jongen is zo hard genaaid door Frankie. Gęnant gewoon![]()
Niet genoeg anders had ik wel naast Frank de Boer gezeten.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:37 schreef Brammess het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij er veel verstand vanWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:Op zondag 8 maart 2015 01:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet genoeg anders had ik wel naast Frank de Boer gezeten.knuppel
![]()
De beste speelt gewoon in de spits en dat is Zivcovic momenteel niet. It's simple as that. Hij moet nog echt een paar stappen maken om het te gaan redden bij Ajax.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zal wel weer een nipte overwinning worden met een slecht 2e helft. Excelsior doet het overigens vrij goed in de uitwedstrijden.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vooruitgang wmb. Blijft me een raadsel waarom hij zo belangrijk zou zijn en absoluut niet weg mocht in de winter.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen Moisander in de selectie. Tete nu.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Mij ook eerlijk gezegd, kwam ook ontevreden over dit seizoen en dat werkt ook een beetje door naar de rest toe. Bovendien speelt ie het hele seizoen al erg matig.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:39 schreef DeJori het volgende:
[..]
Vooruitgang wmb. Blijft me een raadsel waarom hij zo belangrijk zou zijn en absoluut niet weg mocht in de winter.
Aan de andere kant stond je in de winterstop nog maar een punt of 4 achter op PSV en veel alternatieven had je niet.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Omdat Denswil al weg ging, en zeker door de blessure van Veltman die er nog eens bij kwam hadden we echt niet zonder Moisander gekunt.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:39 schreef DeJori het volgende:
[..]
Vooruitgang wmb. Blijft me een raadsel waarom hij zo belangrijk zou zijn en absoluut niet weg mocht in de winter.![]()
Omdat er toen nog wat te winnen was maar dat is binnen enkele weken verkwanseldquote:Op zondag 8 maart 2015 12:39 schreef DeJori het volgende:
[..]
Vooruitgang wmb. Blijft me een raadsel waarom hij zo belangrijk zou zijn en absoluut niet weg mocht in de winter.![]()
Opstelling Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Viergever, Boilesen; Bazoer, Serero, Klaassen; El Ghazi, Schöne, Kishna
Ajax brengt het als Schöne in de spits, maar hij zal vast veel wisselen met El Ghazi.![]()
Denswil ging weg omdat Moisander onbeperkt vertrouwen hadquote:Op zondag 8 maart 2015 12:49 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Omdat Denswil al weg ging, en zeker door de blessure van Veltman die er nog eens bij kwam hadden we echt niet zonder Moisander gekunt.. Beleid werd zelfs veranderd om Denswil buiten de basis te houden, zo slecht vond Frank hem.
![]()
Misschien zou dat jochie zijn arrogante houding eens aan moeten passen.quote:Op zondag 8 maart 2015 00:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die jongen is zo hard genaaid door Frankie. Gęnant gewoon![]()
Maar wel Boilesen het vertrouwen blijven geven.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:37 schreef j0rdiiii het volgende:
"En dan even over Bas Kuipers, is hij een optie voor volgend seizoen?"
"Nee."
Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: