Nou ja, PSV speelt in ieder geval nog zoals je van de traditionele top drie in de eredivisie mag verwachten. Ajax is gewoon echt vrij dramatisch op het moment.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet alleen voor Ajax, bij PSV zijn ze terecht blij maar is toch ook geen team wat je je zal blijven herinneren
Het lijkt me sterk dat hij dat wil als hij al trainer van Milan is geweestquote:Op zondag 8 maart 2015 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt hij een functie bij Ajax als jeugdtrainer ofzo.
Gewoon wat ervaring opdoen.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat hij dat wil als hij al trainer van Milan is geweest
die hebben toch ook nog geen behoorlijke wedstrijd gespeeld, niet dat ik ze zo vaak zie maar op basis van de commentaren in het PSV topic.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, PSV speelt in ieder geval nog zoals je van de traditionele top drie in de eredivisie mag verwachten. Ajax is gewoon echt vrij dramatisch op het moment.
Seedorf er lekker buiten houden , lult teveelquote:Op zondag 8 maart 2015 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon wat ervaring opdoen.
Of assistent van Frank om klaargestoomd te worden.
Dan zijn het wel enorme zeikerds daar.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
die hebben toch ook nog geen behoorlijke wedstrijd gespeeld, niet dat ik ze zo vaak zie maar op basis van de commentaren in het PSV topic.
uiteindelijk hebben ze dezelfde gebreken jaquote:Op zondag 8 maart 2015 16:57 schreef wieisboos het volgende:
Serero is eigenlijk gewoon een opgevoerde Enoh
Ik denk dat we Serero gewoon moeten verkopen. Zijn fysieke gebreken vult ie redelijk aan met zijn techniek maar op zijn positie mag er wel een iets sterkere speler lopen. Op links en rechtshalf hebben we al talent genoeg dus weg met die ventquote:Op zondag 8 maart 2015 16:57 schreef wieisboos het volgende:
Serero is eigenlijk gewoon een opgevoerde Enoh
Goeie opleiding gehad.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:00 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Bazoer speelde weer een prima wedstrijd.
Clasie heeft weer andere gebreken maar ziet wel dieptequote:Op zondag 8 maart 2015 17:15 schreef Yi-Long het volgende:
Enoh was een stuk 'dommer' in zijn spel. Bij Serero merk je wel dat er meestal een idee achter zit, en technisch ook wat beter.
Beide natuurlijk geen schim van Guardado of Clasie btw, om het even met de concurrentie te vergelijken.
35.. Van de 106. Ofwel 71 door andere spelers. Je mag nu blij zijn als je op totaal 71 komt.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Toen maakte Suarez er 35 dat scheelt een hoop natuurlijk.
Ik vind het sowieso wel een prima speler 'voor erbij'. Idealiter is het geen basisspeler bij Ajax, maar het is dan wel inmiddels weer een vrij stabiele speler, waar al die jonkies nog regelmatig een behoorlijk matige wedstrijd afleveren.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:17 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ik denk dat we Serero gewoon moeten verkopen. Zijn fysieke gebreken vult ie redelijk aan met zijn techniek maar op zijn positie mag er wel een iets sterkere speler lopen. Op links en rechtshalf hebben we al talent genoeg dus weg met die vent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |