Arie van Os bedanktquote:Op zondag 8 maart 2015 16:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, dat je van te voren al weet dat ze dik winnen met mooi aanvallend voetbal, zoals destijds rond '95. Dat team was echt weergaloos goed.
Dat klopt maar normaal gesproken te licht om de nummer 3/4 uit een grote competitie uit de CL te knikkeren.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar moeten dan ook de aankopen komen.
Maar middenveld en aanval genoeg potentie
Ja of het eerste jaar van Jol.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, dat je van te voren al weet dat ze dik winnen met mooi aanvallend voetbal, zoals destijds rond '95. Dat team was echt weergaloos goed.
Met een beetje mazzel is Ajax geplaatstquote:Op zondag 8 maart 2015 16:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat klopt maar normaal gesproken te licht om de nummer 3/4 uit een grote competitie uit de CL te knikkeren.
Toen maakte Suarez er 35 dat scheelt een hoop natuurlijk.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of het eerste jaar van Jol.
Toen wonnen we ook alles in de tweede seizoenshelft
opgeruimd staat netjesquote:Op zondag 8 maart 2015 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
samen met Van Praag en Coronel, die hebben de boel kapot gemaakt
Ook die 2 ja .quote:Op zondag 8 maart 2015 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
samen met Van Praag en Coronel, die hebben de boel kapot gemaakt
Volgend jaar El Ghazi dan met 35 goalsquote:Op zondag 8 maart 2015 16:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Toen maakte Suarez er 35 dat scheelt een hoop natuurlijk.
Die willen voetballen dat scheelt welquote:Op zondag 8 maart 2015 16:34 schreef Pedroso het volgende:
Volgende week Heerenveen nog even oprollen en het feest is compleet.
Precies, dat was toch anders dan destijds dat Ajax van 95, dat echt als elftal over een tegenstander heen ging, puur kwalitatief.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Toen maakte Suarez er 35 dat scheelt een hoop natuurlijk.
tja toen dacht ik nog dat het eeuwig zou durenquote:Op zondag 8 maart 2015 16:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Precies, dat was toch anders dan destijds dat Ajax van 95, dat echt als elftal over een tegenstander heen ging, puur kwalitatief.
Destijds was er echt een wereld van verschil tussen Ajax en de rest van de wereld.
Als Ajax een keer een goede 2e helft gaat spelen ipv weg te zakken dan zie ik ze wel winnen ook.quote:
Zonde dat ik dat nooit heb kunnen meemaken.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
tja toen dacht ik nog dat het eeuwig zou duren, wel blij dat ik het meegemaakt heb
Gewoon alles op de Europa League zetten nu.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als Ajax een keer een goede 2e helft gaat spelen ipv weg te zakken dan zie ik ze wel winnen ook.
Denk alleen dat ze met een half elftal gaan spelen die donderdags niet gevoetbald hebben.
Op het moment geldt dat voor Ajax wel ja.quote:
Niet alleen voor Ajax, bij PSV zijn ze terecht blij maar is toch ook geen team wat je je zal blijven herinnerenquote:Op zondag 8 maart 2015 16:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Op het moment geldt dat voor Ajax wel ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |