laatst had ik een goed moment, 2x een Lapo binnen een paar minutenquote:
Het interesseert me oprecht geen kontquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatst had ik een goed moment, 2x een Lapo binnen een paar minuten
kontquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:17 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Het interesseert me oprecht geen kont
werkquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
Daarmee bedoelde ik dus dat het openen van nieuwe topics me geen kont boeit. Vaak is het zelfs gewoon werk
ow, hier is het easyquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:20 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
De CRE topics bijvoorbeeld. Openingspost aanpassen. Plaatjes erbij zoeken.. bla.
autoreclamequote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:21 schreef Takaiki het volgende:
Sneller... FOK! klapt er nog uit met die autoreclame
pcies, de goedkoopste doet het primaquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:22 schreef PaarsBeestje het volgende:
ABOOm al die qutreclames niet meer te zien heb ik wel een paar euro over.
even opzoeken waar autocorrect uitgezet kan wordenquote:
I knowquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:22 schreef PaarsBeestje het volgende:
ABOOm al die qutreclames niet meer te zien heb ik wel een paar euro over.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ok, maar dan wel die van de tweede plank links uit het rode bakje
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ok, maar dan wel die van de tweede plank links uit het rode bakje
de tweedequote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:33 schreef fietsie het volgende:
Zoals het maken van lekkere koffie?
Ik zit nog steeds tussen 3 opties:
- Een ouderwetse filtermachine
- Een volautomaat met bonen
- Een cuppiesmachine
staat hier rode wodka. Maar wacht even tot Mw T. thuis isquote:
trage man is traag.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik werd weer eens verslagen in de Lapohunt
Alweerquote:
meteen tarzanpraat?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:08 schreef Koen66 het volgende:
taart lekker gewordenklein stukje geproefd
Tsssk, opdringerigquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:22 schreef Bos81 het volgende:
Terug van Willem II - FC Twente. Leuke wedstrijd. Ook leuk om een keer in een ander stadion te zitten dan hier in Eindhoven![]()
Ben wel vaker naar andere ploegen wezen kijken (2 keer Utrecht bijv)quote:
En wat is de stand geworden?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:22 schreef Bos81 het volgende:
Terug van Willem II - FC Twente. Leuke wedstrijd. Ook leuk om een keer in een ander stadion te zitten dan hier in Eindhoven![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben wel vaker naar andere ploegen wezen kijken (2 keer Utrecht bijv)
Maar ik had kaartjes gewonnen bij de Vriendenloterij (Ik mocht kaartjes kiezen voor een eredivisiewedstrijd van een club naar keuze, aangezien ik al een SCC van PSV heb en dus toch sowieso naar die wedstrijd zou zijn geweest, koos ik voor Willem II...
twee twee na een twee nul voorsprong voor de kruikenquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben wel vaker naar andere ploegen wezen kijken (2 keer Utrecht bijv)
Maar ik had kaartjes gewonnen bij de Vriendenloterij (Ik mocht kaartjes kiezen voor een eredivisiewedstrijd van een club naar keuze, aangezien ik al een SCC van PSV heb en dus toch sowieso naar die wedstrijd zou zijn geweest, koos ik voor Willem II...
Koentjequote:Op zaterdag 7 maart 2015 03:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 06-03-2015
nr / aantal posts / gebruiker
01 94 Koen66
quote:
Ik had willen uitslapen, Mja, zit de boel in gereedheid te brengen voor vertrek richting voetbalveldquote:
stuk beter, gister was blijkbaar gewoon de OP pijn. Bij haar doen dit soort dingen altijd extra last veroorzaken door haar aandoening (sjögren)quote:Op zaterdag 7 maart 2015 07:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik had willen uitslapen, Mja, zit de boel in gereedheid te brengen voor vertrek richting voetbalveld
Hoe gaat het daar nu met mevrouw?
Fijn dat het alweer beter gaatquote:Op zaterdag 7 maart 2015 07:36 schreef crv het volgende:
[..]
stuk beter, gister was blijkbaar gewoon de OP pijn. Bij haar doen dit soort dingen altijd extra last veroorzaken door haar aandoening (sjögren)
hoiquote:
Jaquote:
Oh nee!!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:13 schreef essnhills het volgende:
Mogguhh
Ik droomde vannacht dat de KSC werd gesloten
Fijn dat het beter gaat.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 07:36 schreef crv het volgende:
[..]
stuk beter, gister was blijkbaar gewoon de OP pijn. Bij haar doen dit soort dingen altijd extra last veroorzaken door haar aandoening (sjögren)
En hij is openquote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Maar we hadden wel een topic geopend waarin we beargumenteerden waarom hij weer open moest
poesquote:
beerquote:
quote:
allemaal druk denk ikquote:
Ik ben verdwaald.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 10:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
allemaal druk denk ik![]()
Ik ga nog ff wat verloren slaaptijd inhalen
Hoi, hoi, zeg maar Mo hoor.quote:
fietsquote:
quote:
Hoi Mo.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoi, hoi, zeg maar Mo hoor.
Ik ben niet te eten.![]()
Zou ik het anders zeggenquote:
Ja maar nou, Muffin enzo.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zou ik het anders zeggen
Het is maar een waarschuwing zodat je het weet.
heb afgelopen uren 3 koffie en een boterham met hagelslag opquote:
Nah, ik doe je niks hoor.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja maar nou, Muffin enzo.
Ik zal het niet proberen hoor
Was vroeg vanochtend hè?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb afgelopen uren 3 koffie en een boterham met hagelslag op
Waarom dan een waarschuwing?quote:
Misschien lig ik wel zwaar op de maag.quote:
Yep maar de moeite waard, was toffe wedstrijd. Vergat foto’s te maken door de spanningquote:
m'n kids spelen, dus extra leukquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik had me wat ingelezen, daarom weet ik dat het over voetbal gaat, niet mijn ding. Maar ieder het zijne.
Mijne ook maar geen voetbal.quote:
Er is maar één manier om daar achter te komen!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien lig ik wel zwaar op de maag.
De roepnaam is iig Mo.
Jaaaquote:
Spanning? Bij kindervoetbal?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep maar de moeite waard, was toffe wedstrijd. Vergat foto’s te maken door de spanning
Niet gaan bijten.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er is maar één manier om daar achter te komen!
Ik droomde dat de KSC dicht was gegooid en dat we daarna een topic hadden geopend met allemaal argumenten waarom hij weer open moestquote:
Hoiquote:
Wat voor argumenten hadden we?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik droomde dat de KSC dicht was gegooid en dat we daarna een topic hadden geopend met allemaal argumenten waarom hij weer open moest
Geen idee meerquote:
Geen idee, ik chat normaliter niet hier. ik ben verdwaald.quote:
Dat gaat wat snel, ik ben hier net.quote:
Ohquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee, ik chat normaliter niet hier. ik ben verdwaald.
Welkom bij de KSC!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat gaat wat snel, ik ben hier net.
het is een 40+erquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee, ik chat normaliter niet hier. ik ben verdwaald.
Hoi, ik ben Mo.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
OhIk chat normaliter wel hier
![]()
Hoi, ik ben ess!
hij begint weer terug te groeien jaquote:
Ja, want we zijn openquote:
Sja, je lokt t zelf uit met zo'n usernaam.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat gaat wat snel, ik ben hier net.
quote:
Aangenaamquote:
Dat is de helft van hier ook wel, toch? Met gf erbij en dan gemiddeld is iedereen dat, denk ikquote:
mwa, daar lopen er hier meer van rond geloof ikquote:
Een muffin bij de koffie of theequote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:27 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Sja, je lokt t zelf uit met zo'n usernaam.
Maakt dat iets uitquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:28 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zit je net boven de 40 of al wat langer?
Ja, ksssst, we hebben GF al, als jij straks ook al zo oud bent wordt de gemiddelde leeftijd hier veeeeel te hoog.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maakt dat iets uitZo ja, moet ik weg?
Ben er net.
Ik ben gewoon nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben er net.
iedere nieuweling krijgt een kruisverhoorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben er net.
Ik dacht eigenlijk aan allebei een helequote:
Nah, zo een vaart loopt het niet, ik ben jong van geest. Of beter een groot kind.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ksssst, we hebben GF al, als jij straks ook al zo oud bent wordt de gemiddelde leeftijd hier veeeeel te hoog.
Allebei?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk aan allebei een hele![]()
Ik ben maar in mijn eentje.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik zie er maar 1quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben geen groot kindquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nah, zo een vaart loopt het niet, ik ben jong van geest. Of beter een groot kind.
Klonen op FOK! is niet zo heel moeilijkquote:
nee, jij bent kleinquote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klonen op FOK! is niet zo heel moeilijk
Ik ookquote:
ok, kan over 3 uurtjes bij je zijnquote:
quote:
Mo_Muffin als in meeeer, meeeer, meeeeeer muffins?quote:
quote:
quote:
Nope.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mo_Muffin als in meeeer, meeeer, meeeeeer muffins?
Nou, prima!quote:
Ik heb meer dan 40 moestuintjes, maar ik mis nog de krulpeterseliequote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, prima!
Ik moet wel eerst even moestuintjes frutselen...
Die heb ik dubbel!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 40 moestuintjes, maar ik mis nog de krulpeterselie
Mijn bijnaam die ik irl bij sommige mensen heb.quote:
quote:
zou nog bijna geneigd zijn naar de AH te gaanquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 40 moestuintjes, maar ik mis nog de krulpeterselie
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou nog bijna geneigd zijn naar de AH te gaan
Aaaah...wil je ook vertelleb waarom dat is?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn bijnaam die ik irl bij sommige mensen heb.
Wortel, bieslook en andijvie heb ik sowieso dubbel, broccoli en dille heb ik iig 1x, dubbel weet ik nietquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:38 schreef suikertaartje het volgende:
Ik..eh...gebakje mist nog wortel, bieslook, broccoli, dille en andijvie
maar ik koop gewoon wel zaadjes of plantjes, die kosten toch niksquote:
Mijn echte voornaam.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aaaah...wil je ook vertelleb waarom dat is?
Past zonder bakkie vast in een envelopquote:
Hebben!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wortel, bieslook en andijvie heb ik sowieso dubbel, broccoli en dille heb ik iig 1x, dubbel weet ik niet
Hehequote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar ik oop gewoon wel zaadjes of plantjes, die kosten toch niks
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Past zonder bakkie vast in een envelop![]()
![]()
Wil ik wel opsturen hoor
Zullen we de sluitdatum van de actie afwachten en daarna de ontbrekenden uitwisselen?quote:
Ik heb mijn zoon gisteren nog 7 st. gegeven voor zijn moeder.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hehe![]()
Dit kost mij ook niks
M'n ouders doen gewoon in 1x voor de hele week boodschappen en krijgen dan die dingen erbij
M'n ouders hadden er gister 29 meegekregenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb mijn zoon gisteren nog 7 st. gegeven voor zijn moeder.
ja behoorlijk ze is er ook door afgekeurdquote:Op zaterdag 7 maart 2015 10:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fijn dat het beter gaat.Sjögren is een nare ziekte, ik ken twee mensen die het hebben.
Heeft ze er veel last van?
Ik hoef ze niet, maar neem ze wel altijd mee.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
M'n ouders hadden er gister 29 meegekregen
Jaaaaaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Zullen we de sluitdatum van de actie afwachten en daarna de ontbrekenden uitwisselen?
Ik moet er niet aan denken.quote:
Is het ook! Maar minitaart vindt minimoestuin wel heul erg leuk.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:42 schreef fietsie het volgende:
Ik vind een grote bak Oranjeband zaden toch handiger dan dat gedoe met de AH hoor....
Ahja snappik.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is het ook! Maar minitaart vindt minimoestuin wel heul erg leuk.
En als de plantjes groter zijn mogen ze in de grote moestuin
Bij AH staat niet eens erop wat erin zit.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:42 schreef fietsie het volgende:
Ik vind een grote bak Oranjeband zaden toch handiger dan dat gedoe met de AH hoor....
Heet je Mozart dan? Moories? (quote:
Ik heb heul geen ruimte voor veel..quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:42 schreef fietsie het volgende:
Er zit een kaartje in waar het op staatquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij AH staat niet eens erop wat erin zit.
Doe maar die laatste.....quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heet je Mozart dan? Moories? ()
Gewoon Mo?
Of Repelsteeltje?
Oh, dat wist ik dus niet, dan maak ik ze de volgende keer maar eens open voor ik ze weggeef.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er zit een kaartje in waar het op staat
Jij bent dus het Aagje van hier, dat is al duidelijk.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heet je Mozart dan? Moories? ()
Gewoon Mo?
Of Repelsteeltje?
Denk je?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij bent dus het Aagje van hier, dat is al duidelijk.
Ja, dat denk ik, en is zelfs heel duidelijk. Maar niet erg hoor.quote:
Ik moet nog ff denken wat te gaan doen. Denk maar tosties ofzoquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:42 schreef crv het volgende:
[..]
ja behoorlijk ze is er ook door afgekeurd
Ik dacht ik stel maar vast de vragen voordat je iedereen over je heen krijgtquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik, en is zelfs heel duidelijk. Maar niet erg hoor.
Thnx, en ik wacht wel op de pics.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht ik stel maar vast de vragen voordat je iedereen over je heen krijgt
Ja op t dak is het ook frisjes.... net piepschuim en planken neergelegd...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:02 schreef Koen66 het volgende:
Het zonnetje begint lekker door te breken
Wordt het misschien toch nog lekker, was vanochtend verdomde koud
Heb je we ALLE vragen gesteld? *kijkt streng*quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht ik stel maar vast de vragen voordat je iedereen over je heen krijgt
Slimquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja op t dak is het ook frisjes.... net piepschuim en planken neergelegd...
Ff wachten tot het zonnetje daarheen gedraaid is waar ik moet zitten
jij zwaait naar willekeurige treinen?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik zwaaien naar je terwijl ik langs reed in de trein, maar niets hoor! Geen enkeLe reactie!
Ehm...nou...ik durf niet meer nuquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je we ALLE vragen gesteld? *kijkt streng*
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij zwaait naar willekeurige treinen?
Watjequote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm...nou...ik durf niet meer nu
reed je over de HSL? Daar stond ik vanochtend naastquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik zwaaien naar je terwijl ik langs reed in de trein, maar niets hoor! Geen enkeLe reactie!
*vinger opsteekt*quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je we ALLE vragen gesteld? *kijkt streng*
oh wacht, jij zat in de treinquote:
Geen flauw ideequote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
reed je over de HSL? Daar stond ik vanochtend naast
Vanuit de trein naar willekeurige mensenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij zwaait naar willekeurige treinen?
Yesch?quote:
dat doe ik ook wel eensquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vanuit de trein naar willekeurige mensen
pics van jou? nee, nooit gezien..quote:
Natuurlijkquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:13 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Kan ik vragen kwijt aan de newbie?
En ik maar denken dat je een taartje wasquote:
Succesquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:14 schreef fietsie het volgende:
Yes. Zon staat op dat stuk dak. Ik ga klimmen. Bye.
Ik niet, er zwaaide wel een keer iemand naar mij vanaf de weg toen ik in de trein zat.quote:
Goede reisquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:14 schreef fietsie het volgende:
Yes. Zon staat op dat stuk dak. Ik ga klimmen. Bye.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik niet, er zwaaide wel een keer iemand naar mij vanaf de weg toen ik in de trein zat.
Zo'n aardige man, je kent ze wel: lange jas, korte broek (hij begon ten minste bij zijn enkels) en hij zwaaide niet met zijn handen![]()
Een gehaakte. Met watjesvullingquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je een taartje was
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik niet, er zwaaide wel een keer iemand naar mij vanaf de weg toen ik in de trein zat.
Zo'n aardige man, je kent ze wel: lange jas, korte broek (hij begon ten minste bij zijn enkels) en hij zwaaide niet met zijn handen![]()
zoiets had je toch ooit als UI?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een gehaakte. Met watjesvulling
Newbie? Waar? Maar schiet los...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:13 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Kan ik vragen kwijt aan de newbie?
Ik heb aangifte gedaan ook nog. Agent keek zeer verbaasd toen ik met mijn verhaal kwam maar het feit dat ik de kerel een kwartier eerder had gespot en precies wist welke spoorwegovergang het was deed hem wel een auto die kant uitsturen.quote:
Haha, tof!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:17 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
M'n ex en ik werden een keertje afgezet op het station door zijn moeder en broertje, en vervolgens zouden zij een ijsje gaan halen bij de Mac. En de trein rijdt daarlangs, dus wij kijken of we de auto op de parkeerplaats zagen staan. Stonden ze daar uitgebreid naar de trein te zwaaien![]()
Wij terugzwaaien natuurlijk, en ze zagen ons ook nog![]()
Dat gaat zo tussen je tanden zittenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een gehaakte. Met watjesvulling
Een newbie!quote:
Zonde..quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb aangifte gedaan ook nog. Agent keek zeer verbaasd toen ik met mijn verhaal kwam maar het feit dat ik de kerel een kwartier eerder had gespot en precies wist welke spoorwegovergang het was deed hem wel een auto die kant uitsturen.nooit gehoord of de creep gepakt is, dat was wel jammer.
Au bain marie dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik wil broodjes eten, maar de roomboter is nog steenkoud en keihard, en nee, ik ga die niet in de magnetron flikkeren.
Kort, alleen kaas en fondue, en een geestelijke afwijking.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Een newbie!*lijstje pakt*
Hou je ook zo van kaas?
En fondue?
En sushi?
(Je moet hier wel een beetje mee kunnen praten over eten)
Koffie of thee?
Heb je nog ernstige aandoeningen waar we vanaf moeten weten?
Klaag je graag over je wederhelft?
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Een newbie!*lijstje pakt*
Hou je ook zo van kaas?
En fondue?
En sushi?
(Je moet hier wel een beetje mee kunnen praten over eten)
Koffie of thee?
Heb je nog ernstige aandoeningen waar we vanaf moeten weten?
Klaag je graag over je wederhelft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |