Ik heb meer dan 40 moestuintjes, maar ik mis nog de krulpeterseliequote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, prima!
Ik moet wel eerst even moestuintjes frutselen...
Die heb ik dubbel!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 40 moestuintjes, maar ik mis nog de krulpeterselie
Mijn bijnaam die ik irl bij sommige mensen heb.quote:
quote:
zou nog bijna geneigd zijn naar de AH te gaanquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 40 moestuintjes, maar ik mis nog de krulpeterselie
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou nog bijna geneigd zijn naar de AH te gaan
Aaaah...wil je ook vertelleb waarom dat is?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn bijnaam die ik irl bij sommige mensen heb.
Wortel, bieslook en andijvie heb ik sowieso dubbel, broccoli en dille heb ik iig 1x, dubbel weet ik nietquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:38 schreef suikertaartje het volgende:
Ik..eh...gebakje mist nog wortel, bieslook, broccoli, dille en andijvie
Mijn echte voornaam.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aaaah...wil je ook vertelleb waarom dat is?
Past zonder bakkie vast in een envelopquote:
Hebben!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wortel, bieslook en andijvie heb ik sowieso dubbel, broccoli en dille heb ik iig 1x, dubbel weet ik niet
Hehequote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar ik oop gewoon wel zaadjes of plantjes, die kosten toch niks
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Past zonder bakkie vast in een envelop![]()
![]()
Wil ik wel opsturen hoor
Zullen we de sluitdatum van de actie afwachten en daarna de ontbrekenden uitwisselen?quote:
Ik heb mijn zoon gisteren nog 7 st. gegeven voor zijn moeder.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hehe![]()
Dit kost mij ook niks
M'n ouders doen gewoon in 1x voor de hele week boodschappen en krijgen dan die dingen erbij
M'n ouders hadden er gister 29 meegekregenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb mijn zoon gisteren nog 7 st. gegeven voor zijn moeder.
ja behoorlijk ze is er ook door afgekeurdquote:Op zaterdag 7 maart 2015 10:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fijn dat het beter gaat.Sjögren is een nare ziekte, ik ken twee mensen die het hebben.
Heeft ze er veel last van?
Ik hoef ze niet, maar neem ze wel altijd mee.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
M'n ouders hadden er gister 29 meegekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |